日曜日 1.15

május 08, 2016

☯ Hálisten kiderült, hogy az albérlők postafiókat csináltatnak, így a saját leveleinket nem kell átjelentenünk a papáékhoz, így egy rakás ügyintézést kihúzhatunk a teendők listáról, de azért még így is maradt pár dolog.


 ☯ A zacskók kipakolásához egyenlőre még nem volt erőnk, elég volt múlthéten bepakolni mindent, a kicsomagolás pedig talán még macerásabbnak ígérkezik, és főleg majd mindennek helyet keresni lesz az igazán mókás.
☯ Végre végre valahára sikerült visszamennem Silverbe. Megfogadtam, hogy addig nem írok a Lol-ról amíg ez nem jött össze, de így biztosan lesznek majd olyan bejegyzések, nem is egy, de hogy ne menjek vele teljesen az agyatokra, így úgy gondoltam, hogy egy hét alatt ledarálom majd. (Bár ez még várat magára, hátha visszaesek)
☯ Skypeoltam a horvát duotársammal, és még azt mondom, hogy oké, hogy az idézőnevemről és a cicás ikonomról, valamint a rakás smileyemről nem jött rá, hogy lány vagyok, de amikor felvesz Skypera és ★εvιε a nevem, valamint Sailor Moonos ikonom van, a személyes üzenetem pedig: "gosh being a princess is exhausting" és még akkor se, akkor nem tudom, hogy melyikünknek kéne jobban lesokkolnia. (mindenesetre először arra gondolt, hogy nagyon fiatal lehetek, aztán meg, hogy biztos valami hangátalakítót használok, mert, hogy olyan mint valami animekarakternek, mhm) Amúgy nagyon utálok angolul beszélni, mert még mindig borzalmas a kiejtésem és a hallásom is hozzá.
☯ Elég hosszú idő után újra benéztünk a plázába, de egyszerűen egy cipőn és egy ujjatlanon kívül semmit nem találtam ami legalább csak egy icipicit is tetszett volna, így arra gondoltam, hogy újra átpártolok ruha téren is az Ebayre, már csak azért is, mert annyi cukiságot találtam, és semmivel sem drágábbak, mint itt bármi más, csak kicsit szokatlanabbak, ezért még nem határoztam el magam teljesen. (De majd úgyis mutatok róluk képeket, ha megrendeltem akkor azért, ha nem, akkor meg azért)
☯ Így ruhák helyett kicsit inkább a DM-be vásároltam be.
☯ Micsoda viharok voltak egész héten, annyira imádtam. ♥
☯ Lehet lesz végre itt is normális internetünk, mert most már mama is kezd rájönni milyen rossz, ha az ember alig bír valamit letölteni, mert minden minimum 2-3 órába telik.
☯ Csütörtökön ismét nagyon fájt a nyakam. Nem értem, hogy mi ez mindig, nem tetszik neki a holdállás, vagy fogalmam sincs, de mindig ilyenkor fáj egy napig - baromira, aztán újra egy hónpig semmi.
☯ Ahhoz képest, hogy mennyire féltem belekezdni a Walking Dead 5. évadába nagyon tetszik, már majdnem végeztem is az egésszel. Bár ahhoz képest, hogy idáig az volt vele a bajom, hogy a főszereplők mennyire mázlisták, hogy mindig mindent megúsznak, most jó sok mindenkit elvesztettünk.
☯ Theoról  még mindig nincs hír, és egyre többen mondják, hogy valószínűleg már nem is lesz, de akkor se vagyok képes a legrosszabbra gondolni. Azzal nyugtatom magam, hogy mivel nem érezte annyira jól magát mikor eltűnt, hátha valaki adott neki kaját és innit és ott ragadt. Pár évvel ezelőtt egy másik cicám pont így szívódott fel, de azért néha még meglátogat minket.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe