日曜日1.17

május 22, 2016

☯ Ez a hétfői szünnap annyira megzavart a napokkal kapcsolatban, hogy majdnem ki is ment a fejemből ez a bejegyzés.

 ☯ Kedden - szerdán megint Taxisat játszottunk, amivel már a hócipőm teli van, hogy minden random ember papát ugráltatja, hogy vigye őket valahova.
☯ Sikerült kijutnom silver 4-be is, már 3-ba promóztam volna amikor egymás után 4 meccsen keresztül trollokat kaptam, így úgy döntöttem, hogy itt az ideje megint szüneteltetni ezt a csodás játékot.
☯ Ennek köszönhető viszont, hogy most eléggé rákaptam egy másikra. Köze nincs a LoL-hoz, és ha csak hozzám hasonlóan kb nem egy pincében nőttetek fel, akkor biztosan ismeritek is, de majd mindenképpen szeretnék írni róla.
☯ Végre kezd látszani a zacskóból kipakolás vége. Ha így haladunk szerintem akár hét közepére annyira meg is lehetünk, hogy legalább papa ismét be tudjon állni kocsival a garázsba.
☯ Tegnap megint baromira elkezdett fájni a nyakam, és még ma is elég kellemetlen volt néha, bár nem értem, hogy miért, mert erre a hónapra már letudtam. Arra gondoltam, hogy lehet, hogy tényleg a frontoknak lehet hozzá köze, másnak a feje meg a térde fáj, nekem meg a nyakam.
☯ Holnap ha minden igaz megyünk vásárolni, és megvehetek végre pár dolgot amit már régóta szeretnék (és kivételesen nem ruhák)
☯ Theoról sajnos még mindig semmi hír.
☯ Rendeltem Ebayről két dolgot, (de azokat a ruhákat még mindig nem döntöttem el) és most már tényleg igyekszem magam összekapni az eddigiekről is, csak kicsit meg fogok szenvedni azzal a bejegyzéssel, mert sok dolgot nem fotóztam le mielőtt használatba vettem volna. De tényleg igyekszem.
☯ Valamelyik nap épp bele voltam merülve a játékomba és egy bazi nagy pók ereszkedett le az arcomhoz. Olyan közel volt, először azt hittem, hogy csak egy hajszál. Valószűnleg egyébként az lehetett akiről pár héttel ezelőtt írtam, hogy elvagyunk egymás mellett, de mivel ennyire belemászott a privát szférámba és visítva kellett miatta kirohannom a saját szobámból, így sajnálatosan búcsút kellett mondanunk egymásnak. (megkértem papát, hogy dobja ki az ablakon)
☯ Befejeztem a Walking Deadet. Szerintem ez az első olyan sorozat ami ennyire hosszú és sikerült egyedül végignéznem. Most már én is találgathatok, hogy vajon kit nyírtak ki, de már megvannak a tippjeim. Úgy tervezem egyébként, hogy még ma este belenézek a Fear the Walking Deadbe, hátha bejön az is.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe