Ebay 3.0

március 23, 2016

Ahogy említettem pár napja megint megejtettem egy kissebb rendelést. Most tényleg próbáltam koncentrálni és semmi feleslegeset megvenni, egész jól sikerült szerintem. Kicsit egyébként félek, mert amiket múltkor már ide a papáék címére rendeltem azok közül semmi sem érkezett még meg, pedig egy rakásszor ellenőriztem a címet meg mindent, remélem csak ide az isten háta mögé pöppet lassabban szállítanak és ennyi. Egyébként ezekbe a rendeléses dolgokba most annyira nem vagyok a toppon, az Alisnál elírtam a bankkártyám számát és teljesen bepánikoltam, hogy miért nem fogadja el, de azt hiszem így jár az aki az utolsó pillanatba választ magának kártya designt és sikerül valami olyan képet beraknia amiről se a fehér se a fekete színű számok nem olvashatók normálisan.


Syndra baba
Azt mondtam volna, hogy sikerült semmi feleslegeset nem vennem? Lehet kicsit túloztam. De olyan olcsó volt, és ő az egyik kedvenc midesem, igazi kicsit gagyesz, de hát annyira cuki. Itt fogom majd tartani az asztalomon, és remélem majd szerencsét fog hozni a rankedeknél.  

 Képkeret
Ezt két okból kifolyólag is meg kellett rendelnem. Az egyik, hogy nagyon tetszik, és tökéletesen el tudom képzelni valahol a falon, a másik pedig, hogy mivel a Syndra figurát már ide a mamáékhoz rendeltem, és valószínűleg ők fogják átvenni, ezért ha megkérdezik, hogy mi jött, nem akarom azt mondani, hogy egy játék, így majd azt fogom, hogy egy képkeret (mert egy eladótól rendeltem így remélhetőleg egy csomagba lesz). muhahaha.

Háló
Ezen egy kicsit sokáig gondolkoztam, hogy biztosan kell-e, mert egy pöppet félek, hogy úgy fog kinézni a falamon mint valami focikapu, de elvileg 2m×1m, tehát az ágyam melleti baromi nagy üres részt szépen be fogja takarni, aztán a múltkori csipeszekkel majd csipeszelek rá sok-sok képet, meg ami még eszembe jut. A fejembe jól néz ki, meg amúgy a képeken is, remélem élőbe is jó lesz majd.

Kicsi álomfogó
Ha a nagy szándékozna végre ideérni akkor az az ágyam felett lenne, ezt pedig itt a számítógépasztalam felett a festővásznon annyira el tudom képzelni. Ráadásul olyan tündéri színei vannak. Bár a többi dolgot még nem találtam ki, hogy mit szeretnék még mellé rakni, egyenlőre úgy tervezem, hogy talán nyomtatok valamit. Áron mindenképpen festeni szeretne nekem rá, de hát azt egyikünk se tud, úgyhogy az még átgondolás alatt van.

Tároló
Huhh ennyit szerintem már nagyon rég nem tanakodtam semmin, hogy milyen mintába/színbe szeretném. Az összes annyira aranyos volt, hogy szívem szerint mindegyikből vettem volna egyet, végül azért ezt választottam mert amire használni szeretném ahhoz nem árt ha nem koszolódik be egyhamar. Egyébként ebbe fogom majd a fürdőbe fuvarozni a dolgaimat (póló, alsónemű) mert zavar, hogy az égvilágon sehova nem tudom lerakni, és mindig egy szál törölközőbe kell értük kirohangálnom.

Táskatartó
Hát ezen a képen kb pont a lényeg nem látszik, de ha jobban megnézitek, akkor azt a valamit rendeltem amin lóg ez a sok táska. A szekrényem mellé szeretném majd fellógatni, egy darabig úgy volt, hogy papa hajlít nekem ilyen kampókat a csőre és arra pakolgatom majd, de egyenlőre nem úgy nézne ki mintha meg akarna valósúlni, és már baromira nem tudom őket hova rakni. A leírás szerint négy táskát lehet rátenni, de szerintem ha nagyon ügyes vagyok akkor talán kettőt is tudok egy kapocs alá rakni, nyolc helynek pedig már bőven elégnek kell lennie.

Elosztó
Fuu ilyet régen szerettem volna mindig nagyon, emlékszem mennyit szenvedtünk állandóan, hogy egyikünk füléből se essen ki a füles, meg normálisan is halljuk, így ezt leginkább a régi idők emlékére rendeltem, meg hát ki tudja, hogy mikor jön jól ha van. Külön ki volt emelve, hogy nem lehet kiválasztani, hogy milyet küldjenek, úgyhogy ez abszolút zsákbamacska lesz.

Ennyi lenne a mostani lista. Szerintem tényleg egész hasznos holmikat sikerült összeszednem. Amúgy még lenne valami koreai(?) szemöldikcsipesz féleség is, de arról csak ilyen mütyüri képek voltak, valami rossz minőségű illusztrációt pedig nem akartam berakni, úgyhogy az kimaradt.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe