日曜日 1.7

március 13, 2016

☯ Sikerült összeraknom Imvun egy elég aranyos cuccot, úgyhogy újra elkezdtem pr-ezni, de nem jutottam vele idáig sokra, még mindig borzalmasan monoton és unalmas, ezért helyette a már meglévő dolgaimból alkottam valamit, ami szintén egész aranyos lett, csak annyi bajom van vele, hogy fekete-fehér, sajnos ezen az accomon szinte csak ilyen színű összeállításaim voltak régebben, vagy nagyon idióták úgyhogy mást sehogyse bírtam belőlük kihozni. (az a másik feketeség pedig Kazu)


 ☯ Csak úgy a kíváncsiság kedvéért viszont megnéztem, hogy mennyibe kerülne creditet venni, majdnem 6 év alatt ez még egyszer sem jutott eszembe, elkönyveltem még anno, hogy úgyis biztos horribilisen drága, de nem. Ehhez képest Lol-ba az rp kész rablás.
☯ Végre kitakarítottam a szobám. (Amióta novemberbe ideköltöztem mindent aminek egyből nem találtam helyet csak leraktam valahova és azóta ott is voltak, de most szép rend van)
☯ És felszögeltük a festővásznat is.
☯ Nem értem miért de 2 NSFW oldal is bekövette a tumblrömet.
☯ Beleszerettem EBBE a számba, annyira tetszik a dallama. 
☯ Kedden voltunk természetgyógyásznál, és nem tudom, hogy ez miatt, vagy a frontok miatt, de aznap és másnap úgy fájt a nyakam meg a fejem, hogy ki se bírtam kelni az ágyból.
☯ Csütörtökön volt Theo második szülcsinapcsija ♡
☯ Visszatértek az esti imvuzások, ráadásul Raynnel (ezer éve nem beszéltem vele) valamint az ILYEN randomságok miatt szerettem mindig is. (teljesen elfelejtettem, hogy van nálam egy láncfűrész is, és amikor odaültettem és azzal kezdte el csinálni még a könnyem is kifolyt)
☯ Múltkor azt írtam, hogy minden hónap második keddjén szeretnék egy nosztalgiázós bejegyzést közzétenni, ez sajnos most elmaradt. Egyrészt elfelejtettem, hogy most volt az a kedd, másrészt így hirtelen kapkodva semmit nem akartam összedobni, (pedig normál esetbe egyébként mindig megírom előre) harmadrészt pedig ahogy említettem aznap meg másnap is úgy fájt a fejem meg a nyakam, hogy képtelen lettem volna bármit megfogalmazni, úgyhogy ez most kivételesen jövőhétre fog tolódni, remélem addigra tényleg össze fog jönni.
☯ Végre rájöttem, hogy kell ismétlődőre rakni egy videót youtube-on. Olyan egyszerű, nem tudom mi tarott ennyi ideig.
☯ Szombaton másik papámmal "Temető-túrán" voltunk. Nagy családfa kutató, egészen kb az ükapánking visszakereste a dolgokat (még annál visszább is ment volna, csak ahhoz el kéne menni Németországba valahova a Fekete-erdő környékére) és akiket tudtunk megnéztünk, hol laktak és, hogy hol vannak most eltemetve.
☯ Ma Dorina barátjának az öccsével és annak a barátaival Loloztam, de ez a bronz még mindig játszhatatlan, ki akarok jönniii.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe