日曜日 1.6

március 06, 2016

☯ Utálom az ügyintézéseket, amikor jobbra-balra küldözgetnek, mert senki nem tudja, hogy mit hol kell kitölteni.


 ☯ Voltam fent a lakásban, papával le akartuk fényképezni, mert jelenleg az a nő mégse tudja kivenni, mi meg arra jutottunk, hogy először albérletbe adjuk, de annyira rossz érzés fogott el ott bent, hogy pár perc után ki kellett jönnöm.
☯ Elkezdtem nézni egy annyira cukiiiii és mókás animét ♡
☯ Új kinézet a blogon, mivel most megint nem lehet a bejegyzések alá kommentet írni, visszahoztam a chatet is. (A réginek nem emlékeztem az adataira, se arra, hogy milyen mail címmel regisztráltam, úgyhogy ez most teljesen új)
☯ Szerdán volt egy szép kis mélypontom, aminek következtében azt is eldöntöttem, hogy kiíratkozom a suliból.
☯ Lolon a nevem miatt újra azt hitte valaki, hogy drogozom... nagyon elegem van belőle, úgyhogy megváltoztattam. (Egyébként elég mókás, Hallucinogen volt a nevem, és állítólag van egy ilyen nevű banda/énekes(?) és amikor játszottunk épp premadebe voltam vele meg még egy valakivel, mert az első meccsbe nagyon jók voltunk, és kérdezte csak úgy tök random, hogy szeretem-e ezt a bandát, én meg azt hittem hármunkra gondol és mondtam, hogy igen, erre elkezdte nekem írni, hogy ő is, és milyen jó rá füvezni, meg ilyen mit tudom én milyen partykra járni, ezt úgy a pickelésnél lévő közös chatba, aztán elindult a játék és utólag már nem tudtam, hogy tisztázzam magam, de még mentünk párat együtt és miután megkérdezte, hogy járok-e pszicho(?) partikra, elmondtam neki, hogy egy idióta vagyok, teljesen félreértettem a kérdését, és fogalmam sincs ki/mi az a Hallucinogen valaki/valami csak szeretem ezt a szót. [Jézusom milyen hosszú mondat volt ez] De azóta legalább még mindig azt hiszi, hogy fiú vagyok.)
☯ Apával pénteken el akartunk menni megint 5D moziba, de helyette a kocsiba beszélgettünk egy órát, mondott egy tök jó dolgot amit fontolóra fogok venni, aztán elmentünk a Burger Kingbe, ettünk egy csomót, majd a KiK-be, ahol tök olcsón találtam egy egész nagy fehér festővásznat, ami szerintem sokkal jobb lesz a parafatábla helyett. (ráadásul van rajta egy nagyon pici kis sérülés amiért 300 forinttal még olcsóbb volt)
☯ Az álomfogó még mindig nem ért ide, - megint írtam nekik, és elvileg lehet küldenek egy másikat, arra egyenlőre még nem reagáltak -, de a parókatartó legalább igen.
☯ Láttam Deviantarton egy nagyon kawaii BJD-s képet ami borzalmasan megihletett imvun, ha sikerül valami nosztalgikusan cukit alkotnom, lehet visszahozom az imvus bejegyzéseket is.
☯ Pentáztam egyet Miss Fortuneval, igaz csak aramon, de akkor is, juhuuu!
☯ Lehet, hogy Kazu (egy régi ismerősöm imvuról, aztán Facebookról) fogja kivenni a lakást albérletbe, mert azt mondta vagy ide, vagy Pestre szeretne költözni, aztán megkérdeztem tőle, hogy nem-e akar beköltözni, majd kérdezett egy csomó hülyeséget amit nem értettem, de amúgy tök jó lenne, én örülnék neki. (csináltam is neki egy tök menő térképet, hogy meggyőzzem)
☯ Szombaton papával elmentünk venni egy rakás sütit, mert mama kitalálta, hogy azt akar enni, bárcsak majd nekem is ilyen férjem lenne, csak annyit mondanék, hogy hamburger, és ő már rohanna is nekem érte. (bár akkor biztos jól elhíznék)

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe