日曜日1.8

március 20, 2016

☯ Felhúztam kedvenc (na jó ez lehet kicsit túlzás mert ezelőtt még csak egyszer használtam, de annyira tetszik) ágyneműm, és szomorúan vettem észre, hogy az első mosás után a virágok kb háromnegyede kifakult.


 ☯ Próbáltam rávenni Dorina barátjának az öccsét, hogy nézze meg a HanaKimi-t, egyenlőre nem jött össze, de a saját kedvemet annyira meghoztam hozzá, hogy most elkezdtem újra. (Kb most fogom végignézni tizenkettedszerre, azon gondolkozom írok róla egy ajánlót)
☯ Megfogadtam, hogy soha többet nem duozok senkivel Lolba, mert ez egyre rosszabb, bár abba már belenyugodtam, hogy ebbe a seasonbe nem fogok kijönni bronzból. (ez nagyon nem az én évem úgy néz ki, hiába zöld mindenem lolskillen a legjátszottabb hőseimmel mégis sorjába bukom el a meccseket)
☯ Megint rendeltem Ebayről, jövőhéten hozom róla a bejegyzést is. A régiekről se feledkeztem amúgy el, de az álomfogó még azóta se érkezett meg.
☯ Vettem a héten 3 féláras skint, éééééés áprilisban lesz leárazva a Justicar Syndra amire már lassan több mint egy éve várok! Ha nem hajnali fél kettőkor olvastam volna a hírt, valószínűleg sikítok.
☯ Mamáéknak nagyon mütyüri hűtőjük van, és soha semmit nem lehet benne megtalálni, úgyhogy végre fogtam magam és rendet raktam benne. (Arra majd kíváncsi leszek meddig fog így maradni)
☯ Írtam a sulinak, hogy szeretnék kiiratkozni, remélem neten keresztül is le lehet bonyolítani és nem kell hozzá felmennem Pestre.
☯ Valamelyik nap egyedül voltam itthon és valami szőke nő mászkált a kertünkbe. Ilyenkor imádom, hogy bezárnak és állandóan kulcs nélkül hagynak itthon, bár úgy őszintén szerintem akkor se nyitottam volna neki ajtót ha tudtam volna.
☯ Olyan furcsa így itt lenni a mamáéknál, hogy már sokat a süt a nap. Teljesen olyan érzésem van mintha valami nagyon régi nyár lenne. Ahogy a napfény megvilágítja a szomszéd utca házait annyira keserédes érzés.
☯ Csatlakoztam idén is a föld órájához, igaz a laptopot nem kapcsoltam le, de minden mást igen.
☯ Ma lejött Áron, lehozták kocsival, gps-el, érdekes dolgokat mesélt, hogy merre kalauzolta őket...

UI: nem tudom mennyire észrevehető, de pár hete próbálok ráállni a heti 2 bejegyzésre, ez a vasárnapi móka, és valamelyik nap pedig egy random valami, így aránylag tudom tartani, hogy mindig legyenek posztok, ne hirtelen sok, aztán egy darabig meg csak a vasárnapiak, de amikor egyszerre sok mindenről akarnék írni, mert épp akkor aktuálisak akkor olyan rossz heteket várni.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe