Steam #3

augusztus 03, 2017

Hát akkor a harmadik felvonás a steamből. Ezeket még szintén a nagy nyári leárazáson vettem, de "kisebb" játékok, úgyhogy gondoltam ezeket már bőven ráérek a vásár után megemlíteni.

Genital Jousting 4,99€ -50% 2,49€
Nos, ehhez nem kívánnék hozzáfűzést írni, csak megvetették velem. Nagyon vicces, de attól függetlenül hihetetlenül undorító. 3-an lenne már az igazi, de sajnos nem találtunk mégegy retardáltat aki képes lett volna ezt megvenni.

Melody's Escape 8,99€ -66% 3,05€
Ez egy ritmus játék, amiket amúgy nagyon szeretek. A grafikája kis egyszerű, de a karakterünk annyira tetszik, ráadásul még varriálni is lehet szinte bármilyenre. A lényege pedig, hogy a megfelelő időben a megfelelő gombokat megnyomva átjuttassuk Melody-t a pályán, aminek zenéjét -most figyeljetek- mi is feltölthetjük, szóval tényleg kb bármire játszhatjuk.

Pretty Girls Mahjong Solitare 4,99€ -70% 1,49€ 
Ez a múltkori "öltöztetős" (vagy inkább vetkőztetős) mahjongomnak az első része. Tulajdonképpen teljesen ugyan az is, csak más lányokkal és más ruhákkal, viszont a másik hangulata valahogy mégis jobban tetszett. A karakterek viszont nagyon cukik, az egyik, ha elrontod és már nincs több lépés azt kiabálja, hogy baka (hülye, buta), ha pedig megszerezted a ruháját, akkor hentai (perverz). Behaltam rajta. Viszont a másik nehezebb és tartalmasabb, úgyhogy ebbe nem is értem mi kerül ennyibe.

Spooky Cats 2,99€ -75% 0,74€
Atyavilág, hát erre se nagyon tudom, hogy mit mondjak. Egy aranyos kiscica eltévedt egy kísértetkastélyban és ki kell hoznunk, miközben zombi macskákkal, múmia egerekkel és egyéb "cukiságokkal" küzdünk. Elég mókás, de nagyon idegesít, hogy az irányítást nem lehet átállítani, mert nekem az, hogy a space a támadás, sehogy se esik kézre, nonstop azzal akarok ugrani, úgyhogy beletelt egy kis időbe mire megszoktam, de azóta már majdnem végig is játszottam, de nem sikerült rájönnöm, hogy minek vettem meg.

Color Symphony 2 9,99€ -75% 2,49€
Ennek még az első részéről se beszéltem, úgyhogy remélem nem bánjátok ha megcserélem a kettőt, hátha kivételesen értelme is lesz annak amit leírok. A Color Symphony egy ingyenes játék steamen, lényege, hogy az Y X C nyomkodásával úgy változtassuk a színeket, hogy főhősünket egyik pályáról a másikra tudjuk vinni. Szóval egy kis ügyességi játék. Az első része nagyon megtetszett, meg is gyűlik a bajom néhány pályával elég rendesen, de amíg azt nem vittem ki, nem akarok nekiállni a második részének, szóval erről még nem tudok nyilatkozni, de ha már az első ennyire tetszik, gondoltam biztos ez is fog, ezért előlegeztem meg magamnak így, leárazva.

The Night of the Rabbit 19,99€ -90% 1,99€
Ebbe még nem igazán merültem bele, épp hogy csak elindítottam, aztán az első feladatnál egyenlőre meg is akadtam, de szimpatikusnak tűnik a történet, meg a maga a játék hangulata is, nekem eddig ezek a sima kattintgatósak kimaradtak az életemből, úgyhogy szokatlan eléggé, és valószínűleg nem is mostanában fogom kijátszani, annyi mindenbe belekezdtem már, de már nagyon várom, hogy eljussak hozzá is, mert olyan jó véleményeket hallottam róla, és nagyon kíváncsi vagyok rá.

Szintén mahjong, viszont az "igazi" mahjong, és annak ellenére, hogy régen a Moejong-ba ugyan ezt csináltam és imádtam, mostanra egyszerűen elfelejtettem, hogy hogy kell játszani, úgyhogy beletelt pár játékórámba mire aránylag visszarázódtam, és még mindig nem megy tökéletesen, de már egész sok karaktert megnyertem, és hát ezeket is imádom a kis gagyiságuk ellenére is. Leárazás nélkül egyeltalán nem érték volna meg, de hát így abszolút.

Aztán lett még egy kecske szimulátorom meg egy kisebb visual novelem, de azokról még ennyit se tudnék írni. A következő steames bejegyzésekkel már valószínűleg visszatérünk az ingyenes játékokhoz, most úgy érzem minimum a következő leárazásig bőven túl jól bevásároltam.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe