2.35

augusztus 27, 2017

☯ Hétfőn azért még tök szomorú voltam, hogy így keresztbe tett nekünk Áron főnöke, úgyhogy végignéztem egy jó depis animét, aztán sütöttem áfonyás muffint, meg nagyjából kitakarítottam a szobám.
☯ Kedden jött a szokásos fejfájás, úgyhogy egész nap csak feküdtem, meg próbáltam aludni, fujj.

☯ Szerdán visszatelepítettem a Lol-t... Tudjátok Xayah, meg jönnek meg a Star Guardian skinek, meg nem akarom ilyen retekül zárni majd a szezont, meg ilyenek. Mindenesetre próbálok most már kicsit visszafogottabban játszani. Amúgy tényleg azt vettem észre, hogy valamit leírok, és annak pár nap múlva feszt az ellenkezőjét csinálom, úgyhogy nem akarok lottózni és megnyerni a főnyereményt, de nem ám!! Ezen kívül még volt egy leendő új albérlő megnézni a lakásunkat, nagyon tetszik nekik, csak sokalják a bérletidíjat, a mostani meg keveselte.. mondjuk én semmiképp se akarom kevesebbért kiadni.
☯ Csütörtökön ügyeket intézni voltunk a sulihoz, csináltattam új igazolványképet, meg el akartuk utalni a félév árát, de a bankos nő össze-vissza kevert, úgyhogy az még nem lett meg, viszont végre beváltottam a régi 2 meg 5 ezreseim, és az albérlők is meggondoltál magukat és mindenképp ki szeretnék venni a lakást, úgyhogy nem szeretném magam elszólni, de úgy tűnik jó hamar találtunk másokat.
☯ Pénteken apával találkoztam kicsit, odaadtam neki a bizonyítványom, hogy fénymásolja le, meg beszélgettünk, kb 2 hét és megszületik a második félöcsim, annyira durva.
☯ Szombaton a szekrényemben pakolgattam, felragasztgattam azokat a szilikon izéket amiket a múltkor rendeltem, és annyira jó, végre tényleg nem potyognak le a ruháim a fogasokról, aztán meg loloztam.
☯ Sőt, szerda óta tulajdonképpen minden nap loloztam, és most valahogy jól esik, hiába próbálgattam egy rakás másik játékot az elmúlt pár hónapban, egyik se tudott ennyire lekötni. Csak azt sajnálom, hogy amennyi időt elcseszek ezen, simán kiolvashattam volna még 2 könyvet, vagy megnézhettem volna  mégegy animét.
☯ Szóval ma is kb csak játszottam, bár sikerült is újra produkálnia azt, ami miatt tavasszal letöröltem, de most igyekszem nem felhúzni magam rajta, úgyhogy szuuszáá.
☯ Végül pedig arra jutottam, hogy heti zene se lesz, mert alapból semmi kedvem nem volt már ezt se megírni, és a csütörtöki bejegyzést se, ami így el is maradt. Kicsit elegem van a blogolásból is, de nem akarom abbahagyni, mert magammal csesznék ki, nagyon szeretek nosztalgiázni, és ha nem írom le a dolgokat, azzal csak nekem lesz rossz, valahogy erőt kell vennem magamon.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe