日曜日2.13

március 26, 2017


☯ Hétfőn tök nosztalgikus napom volt, nem nagyon szoktam belépegetni imvu-ra amikor imotouval nem beszéljük meg, hogy felmegyünk, mert már kb mindenki eltűnt akiket anno tök bírtam, de most invelt valaki chatre, és mivel előtte már egyszer beszéltünk és tudtam, hogy animés meg lolozik is, tök örültem neki, aztán jöttek ezek a nosztalgikus dolgok amik miatt régen is ennyire szerettem itt lopni a napot, és hát elég mókás volt, de végül abban maradtunk, hogy majd lolozunk együtt.


☯ Ez kedden meg is történt, aztán apával elmentünk kipróbálni egy éttermet, ő pizzát kért én hamburgert, de annyira jó idő volt, hogy nem akartuk ott a négy fal között megenni, ezért kocsikáztunk egy ideig, hogy még is hol kéne, majd arra jutottunk, hogy nálunk a tóparton. Idejét se tudom mikor ettem utoljára a szabadban, úgyhogy tök élveztem, meg apát se láttam már pár hete, szóval volt is miről beszélgetnünk. Utána pedig még elmentünk megnézni azt az épülő házat ami majd az övéké lesz. Kivülről tök kicsinek tűnik, de belül egész tágas, már alig várom, hogy itt lakjanak. Végül egész későn értem haza, kb pont arra, hogy elment az egész utcánkba az áram, így tőlünk kezdődően, Veráéknál még volt, erre meg semmi, és több, mint 4 órán keresztül tartott mire rendbetették, szóval olyan este fél11 körül jött vissza. Múltkor is volt már egy ilyen, de akkor legalább a telefonom fel volt töltve, most az se, mama lefeküdt aludni, papával meg kuksoltunk a sötétbe, és majd fel robbantunk, hogy a 21. századba mi a fene tart ennyi ideig. (mert ugye ha nincs áram, akkor nekünk se melegvíz, se fűtés nincs, szóval triplán kellemetlen) De egyébként vicces is volt, ültem a nappaliba a korom sötétbe, papa néha elsétált előttem az elemlámpával, közben pedig úgy éreztem magam mint valami NPC aki elfelejtette, hogy mikor van a jumpscare jelenete.
☯ Szerdán bepótoltam a törit ami kedden az áramszünet miatt eltolódott, most vagyok a legutálatosabb résznél, a 12.-es történelem valami förtelem, de ez legalább azt jelenti, hogy lassan átnéztem már legalább egyszer mindent.
☯ Csütörtökön elhívtam papáékat abba az étterembe ahol kedden voltunk apával, de mama nem akart itt enni, mert nem tetszett neki a neve (????) úgyhogy csak papával kértünk magunknak elvitelre menüt, meg én még egy hamburgert, mert hát na, még jó, hogy nem fogyókúrázok.
☯ Pénteken, szombaton és ma semmi. De abszolút semmit. Semmi a négyzeten, sőt a köbön. Dee! Újra goldos vagyok SoloQ-ba is, valamint a végére értem a 12.-es anyagnak is, ami még mindig egy hányinger.
☯ A heti zene pedig ismét nem aktuális, sőt kimondottan meg is gyűlt vele a bajom, hogy már mi a fenét tegyek ide, aztán nézegettem a régi imvus lejátszási listánkat amit még imotouval hallgattunk egy csomószor, és ez a klip olyan mókás dolgokra emlékeztet. Rá akartam venni Áront, hogy nézzen velem Big Time Rush-t és elküldtem neki ezt a klippet, erre pedig az volt a reakciója, hogy ő nem fog szörfös Barátok köztöt nézni... bár azóta már megnéztük muhahaha. (nekem amúgy James volt a kedvencem :3)
☯ És akkor most szerintem ezzel a bejegyzéssel tartom eddig a legrövidebb vasárnapi hétösszefoglaló rekordját.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe