日曜日 2.11

március 12, 2017


☯ Vasárnap mivel fájt a fejem nem tudtam olyan kellően lezárni a kilencedikes anyagot ahogy terveztem, de ennek ellenére, hogy tartsam a nagyjából előre lekomponált ütemtervem, hétfőm már a tizedikesbe kezdtem bele. Az már egy pöppet több, meg talán "fontosabb" is, úgyhogy itt már csak két fejezetet tudok átnézni naponta, de a lényeg, hogy haladok.


☯ Valamint már az idei hetedik animémet fejeztem be, ami tőlem mostanság tök nagy szó, de ezt nem is akarom tovább ragozni, mert a havi sweet memories is erről fog szólni, valamint lesz majd a télen megnézettekről egy külön beszámoló szintén még ebben a hónapban ^^
☯ És még sikeresen nem telepítettem vissza a LoL-t se, ráadásul hihetetlenül jól is bírom, úgyhogy ezzel valószínűleg kihúzhatok egy újabb tételt a 101-es listámról, miszerint, hogy 1 hónapig nem játszom vele (elég ötlet hiányos voltam na), viszont ehhez kapcsolódóan tényleg vissza kéne még raknom, mert azt is felírtam rá, hogy Gold3-as szeretnék lenni, és az még se flexiblén se soloq-ba nincs meg. Ráadásul ha már ebben a hónapban úgy néz ki, hogy ugye Áronnal se tudunk találkozni, és más egyéb hosszabb útra se tervezek menni, ez így egy kiváló lehetőség arra is, hogy belekezdjek abba a célomba, hogy egy hónapig minden nap megiszok egy üveg vizet. (1,5 vagy 2 L az nem számít). A LoL-os sima ügy, de ebbe már kevésbé vagyok biztos, hogy menni fog.
☯ Tündével is végre átvettük a dolgokat amiket még novemberbe rendeltetett velem Aliról, és igazából szídtuk itt a postát össze-vissza, de a rengeteg telefontokból végül csak 4 nem érkezett meg, abból kettőnek viszont még mindig tart a purchase protectionja, vagy mi az, úgyhogy azok szerintem még megjöhetnek, a másik kettőnek pedig visszakaptam az árát. Most majd Veráéknak még rendelek megint pár ruhát, mert megkért, de innentől kezdve tényleg nem szeretném mások helyett intézni, olyan kellemetlen amikor nem kapják meg.
☯ Szerdán nőnap miatt, meg mivel papának hétfőn volt a szülinapja, megint elmentünk gyrosozni egyet.
☯ Csütörtökön egyből dél után gyorsan elsétáltam a postára is vele, mert az egyik csekkem baromira elfelejtettem feladni, aztán visszafele mivel úgy is útba esett, benéztünk még a Veráékhoz is. Abból végül az lett, hogy egészen estig náluk ültünk, azt leszámítva, hogy én kb 2 órára hazafutottam törizni kicsit, de így legalább sikerült kiválasztanunk a Gyöngyike menyecske ruháját, valamint a Vera is nézett ki magának pár dolgot.
☯ Amiket pedig pénteken meg is rendeltem. Erről az oldalról még sose vettem semmit, úgyhogy kicsit félek, már csak azért is, mert az egyik ruha kimondottan az esküvőre lesz, de csak megérkezik majd és nem lesz egy rakás bóvli se.
☯ Szombaton végre majdnem 2 hónap után kijött a redőnyös megcsinálni nálam a dolgokat, aztán ha már úgy se Lolozok, visszatelepítettem nagy nehezen (mégegyszer köszi bűvész oujo-sama)  a Layers of Fear-t, de egyenlőre képtelen vagyok vele játszani, annyira el vagyok szokva a wasd-tól, meg ettől a furcsa egeres kamera mozgatástól, hogy 5 perc után már tök szédültem, a joystickommal meg valamiért nem akar nagyon működni, pedig tök kíváncsi lennék meddig merek benne elmenni. Kicsit később sikerült is, egészen addig jutottam, amíg az egyik folyosó hirtelen sötét lett, ott ki is léptem, és egyeltalán nem érzem magamba a bátorságot folytatni. Szóval ha már ilyen félősen végződött a délután, mi mással is folytatathattam volna, mint hogy egész este Until Dawn végigjátszást nézek. Hallottam erről a játékról mikor megjelent, érdekesnek is tűnt, de mivel ps4-es volt nem is foglalkoztatott tovább, viszont ez valami mocskosul überbrutálisan durva, szerintem eddig übereli az összes horrort amit csak láttam, mind játékba, mind filmekbe. Olyan már sokszor előfordult, hogy le kellett állítanom, meg sikítottam és ugráltam, de hogy még a fülest is eldobjam a francba, olyanra nem emlékszem.
☯ Vasárnap sikerült végül ezt teljesen végignézném, és maga a játék tényleg über brutál jó volt, de ahogy azok ketten akiket néztem játszották, az már kevésbé tetszett, néha teljesen hülye döntéseket hoztak és ami spoilereket olvasgattam egy csomó dolgot ki is hagytak, de végül is így is ütött, szóval talán mindegy is.
☯  A heti zene, pedig annak ellenére, hogy egyeltalán nem nosztalgikusat terveztem, mégis az lett. Spotify-on találtam az eheti kalandba, és egyből kiszúrtam, nagyon sokat hallgattam ezt a számot 12-3 évesen, a szövege pedig még mindig olyan aranyos.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe