日曜日 2.12

március 19, 2017


☯ Hétfőn végre mostam!! Ez kezd nagyon nagy szó lenni nálam, örülök is, hogy pár hónappal ezelőtt vettem pár olcsóbb felsőt Aliról, különben már nem igazán lenne mit felvennem. Annyira zavar, hogy a papáéknak nincs rendes mosógépük, és az ami normál esetben 5-10 percet venne igénybe, az most akár másfél-két órát is.


☯ Meg a töri is az agyamra megy, a 9.-10.-es anyaggal úgy ahogy elboldogultam 1-1 hét alatt, de a 11.-12.-es már sokkal több, és fogalmam sincs, hogy úgy osszam-e be, hogy kevesebbet tanulok egy nap, de azokat megpróbálom normálisan, de akkor elképzelhető, hogy májusig nem fogom tudni átnézni újra, vagy olvassak át több anyagot egy nap, sokkal felületesebben, és akkor májusig lesz időm átnézni mindent mégegyszer. Egyiket se akarom, hócipőm teli van, hogy minden napom azzal megy el, hogy órákat törizek, de oda se tudok figyelni, és fel se fogom, hogy mi van, ráadásul sehova se tudok lelkiismeret fuldalás nélkül elmenni, mert az azt jelenti, hogy aznap nem nagyon tanultam semmit, és tuti, hogy nem fogok végezni. Nem gondoltam volna mikor jelentkeztem az újraérettségire, hogy ennyire fogalmam sincs már semmiről és ilyen nehéz lesz visszarázódni.
☯ Kedden visszatelepítettem a Lol-t, ami azt jelenti, hogy pont két hétig bírtam. Vagyis, nem bírtam, ez nem a legjobb szó, mert hiányozni konkrétan nem hiányzott, simán le bírtam volna tolni azt az egy hónapot, de úgy éreztem, hogy valamivel muszáj kiszakadnom a töriből, és leadnom a feszültséget ami felhalmozódott bennem, és ez tűnt a legjobb megoldásnak. Ez a 11-12-es anyag most nagyon az idegeimen táncol, arra jutottam, hogy mindenképp végeznem kell velük 1-1 hét alatt, ami azt jelenti, hogy napi kb 2 órám van amikor épp nem ezzel foglalkozok, nem tudok elmenni sehova csak ahova nagyon muszáj, nem tudok találkozni senkivel, és ha végre van egy kis szünetem és már totálisan zsong a fejem, akkor leülök kicsit a gép elé, és csak unatkozom, ami szintén bosszant, úgyhogy ja, majd máskor tartom meg a Lol mentes egy hónapomat, mielőtt még itt teljesen becsavarodnék. De a napi egy üveg vízzel legalább továbbra is jól haladok, pedig múlthéten még azt hittem fordítva lesz.
☯ Szerdán mehettem volna apáékkal állatkertbe, vagy valahova kirándulni, de az se jött össze, már csak az tartja bennem a reményt, hogy ha a márciust tényleg sikerül úgy "végigtanulnom" ahogy szeretném, akkor az április már sokkal lazább lesz, mert jobban tisztában leszek vele, hogy még mire mennyi időt kell és tudok fordítani. Egyenlőre azt tervezem, hogy ha a 11-12-t sikerül nagyjából végigvennem 1-1 hét alatt, akkor március utolsó hetében 3-3 nap alatt átveszem újra a 9-10-et, majd az utolsó nap összeírom az összes dátumot, utána pedig másfél-másfél hetet fordítok a 11-12-es anyagra újra. És akkor még az áprilisból is marad egy hetem amin már tényleg át tudom nézni azokat amik nagyon nem akartak rögzülni, meg amik kimaradtak, térképek, ábrák, stb, és májusba abba a 9 napba pedig belenézek az írásbeli érettségikbe, végül is 4 év telt el az enyém óta, úgyhogy olyan sokat még csak nem változtak, hogy akkora meglepetés érjen. Így már szerintem ha úgy van bele tudom kalkulálni azt is ha Áronnak lesz szabadnapja akkor tudjunk találkozni, meg Ichivel is mindenképp kéne valamikor, mert nála van az egyik atlaszom, Veráéknak megígértem, hogy segítek az eksüvői dekoráció csinálásában, aztán Tündével meg Tamarával is már nagyon szeretnék, de velük lehet, hogy csak az írásbeli után lesz valami, és ha már ilyen okosan beosztottam fejben mindent, akkor már csak azt kéne kitalálnom, hogy hogy a fenébe fogok egyébként minimum 87%-ot produkálni.
☯ Csütörtökön megpróbálkoztunk papáékkal pizzát sütni, Áronnal már többször csináltunk, de ő annyira profi a tésztába, hogy nekem igazából csak a feltétekbe kellett segítenem, szóval még sose nagyon figyeltem meg, hogy pontosan mit-hogy kell, a neten meg elég érdekes recepteket is találtam, szóval végül csak random kiválasztottam egyet, és azért meglátszott, hogy most csináltuk először, de attól függetlenül határozotttan nem lett rossz.
☯ Pénteken pedig Mercédesznél voltam megint, aztán elmentünk papával sétálni, utána pedig egy diétás(?) süti receptet próbáltam ki. Baromi nehezen sikerült kioperálni a muffinsütőből, mert majdnem az összes szétesett, de nekem nagyon ízlett, ha sikerülne rájönnöm, hogy hogy kéne rendesen kiszedni akkor többször is megsütném, de így annyira nincs kedvem hozzá.
☯ Szombaton megint megpróbáloztunk a pizzával, tanulva az előző hibákból, a tisztéja most teljesen jó lett, így csak a feltétet csesztem el, tejfölös alap volt, és kb beleöntöttem az összes létező fűszert amit találtam meg olivabogyót is kevertem bele, és fujj. Meg lehetett enni, de lehetett volna sokkal jobb is, főleg, hogy nem is szeretem az olivabogyót, szóval amúgy teljesen fuck logic.
☯ Ma pedig leginkább a Lollal szenvedtem, nagyon pro vagyok, visszamentem gold promóba, aztán megint kaptam a trollokat (tényleg trollokat, olyanokat képzeljetek, hogy Lux jungel igniteal, meg ilyenek) és visszaestem silver3-ba (!!) Ezzel is teli van a hócipőm, de legalább amíg ezen idegeskedek, addig se a törin, szóval most igyekszem nem letörölni, aztán remélem a Riot megengedi, hogy a harmadik promómmal végre visszatérjek goldba.
☯ A heti zene megint random, vagyis nem teljesen mert múltkor nagyon belemerültem a Nana amv-kba, és annyira újra szeretném nézni, de addig semmiképp se amíg nem végzek azzal a 20-al amit megfogadtam idénre.
☯ És amúgy pedig ez egy jó hisztis hét összefoglaló lett, bocsi. (Igazából a Rákóczi-szabadságharc idegelt ki nagyon a hét elején, a többi az már egész simán ment)

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe