Sweet memories 3

április 12, 2016

Az ehavi nosztalgiázós posztban Imotou-chan segítségével úgy döntöttem, hogy fejléc/design készítő "tudmányomat" tárom fel. Nem a blog kinézeteit fogom sorjába venni, habár a réginek voltak aztán külsejei, hanem még azokat amiket a gportalos pályafutásom alatt készítettem. A Legelső oldalunk Ichivel a xiaoyu.gportal.hu volt, de azok a dizájnok amiket oda alkottam már sajnos nincsenek meg, csak azt lehet megcsodálni, ami legutoljára felraktam, és még azóta is ott virít. (úgy 8 éve talán)


A Kawaiik.gp-ről sincs már meg az összes kinézet, főleg az elsők közül hiányzik egész sok, de azért bőven lesz mit nézni.

Először leginkább ilyen full egyszerű borzalmakkal kezdtem, minden hónapra legyártottam tulajdonképpen egy ugyan ilyet csak más képpel, de nem emlékszem, hogy aztán végül felkerültek-e. (Gyanítom, vagy inkább remélem, hogy nem, mert iszonyatosak)

Ez után lehetett, hogy próbáltam ugyanahhoz az elrendezéshez kicsit összetettebb és talán normálisabb dolgot összehozni. Erre tisztán emlékszem, hogy fent volt, és bár hagy maga után kívánni valót, mégis szerintem a fentihez képest már sokkal jobb. 


Egy idő után áttértünk a "balos oldalra". Ezt a fejlécet nagyon szerettem, habár még ez is elég kis ócska. Bár ahhoz képest, hogy ez és a fenti között csak kb 1-másfél hónap telhetett el, ég és föld a kettő.


Ez szintén egy 2008 nyarás fejléc, valamiért nagyon imádtam, pedig az a képeffekt iszonyatosan borzalmas. És nem kicsit voltam rákattanva ezekre a fás textúrákra, bár a kedvencem az volt, hogy semmit nem tudtam kb angolul, mert általánosban németet tanultam, mégis olyan nyugodtan nyomkodtam össze-vissza rá a mindenféle brushokat.


Utánna kezdtem felfedezni a többi textúrát is, úgyhogy egyre többet nyomorítottam rá szegény fejlécekre. 





A teljesség igénye nélkül ennyi lett volna a Kawaiik.gp. 2010-ben zártuk be azt az oldalt, de szerintem ezek mind 2007-2009-es kinézetek, a legújabbak sajnos úgy néz ki a legrégebbiekkel együtt eltűntek a süllyesztőben.

De! Volt nekünk még egy Ghost Heart-unk is (az itt jelenleg fent lévő designt nem én csináltam). Szegény oldal nem húzta nagyon sokáig, de volt arra is pár alkotásom.

Ez volt a legeslegelső fejlécünk. Bár semmi extra, mégis szerettem, és emlékszem, hogy Alice in Videolandet hallgattam közbe végig amíg csináltam.


Ezt a képet Teruról úgy imádtam. Mást hozzáfűzni nagyon nem tudok.


Erre is csak egy szó: borzalmas. Nem tudom mit érezhettem mikor felraktam.


Valószínűleg kellett még lennie kinézetnek, mert bár nem tartott sokáig az oldal, elég sűrűn cserélgettem őket. Viszont még a végére szeretnék berakni egy utolsó sokkolást:

Ez az egyik plurk fejlécem. Nagyon bele voltam zúgva Reitába és valami cukit akartam csinálni.

Régen nagyon szerettem ilyen dolgokkal szórakozni, (pedig nem is értettem a photoshopphoz, ezek mind paint shop pro 9-el készültek) mégha több-kevesebb sikerrel jöttek csak össze, viszont amióta elvégeztem ezt a grafikus szakot rá nem bírnám magam venni ilyenekre. Nem is tudom mikor csináltam utoljára fejlécet vagy bármi hasonlót. (Mondjuk ha azt nézem, hogy ezek 2007 és 2010 között készültek, akkor úgy kb 6 éve) Bár azt nagyon sajnálom, hogy a kawaiik.gp legutolsó dizijei eltűntek, ott már voltak pedig egész normális kinézetek is.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe