日曜日1.11

április 10, 2016

☯ Jött egy rakás csomag Ebayről, de még mindig van minek érkeznie.


 ☯ Visszaküldtük a sulinak a diákigazolványomat, igaz jól kicentiztem, mert elvileg 22-én érkezett meg a levél, pár nappal később kaptam kézhez, de egészen vasárnapig lusta voltam kinyitni, így 2 napom maradt arra, hogy 15 napon belül visszajuttassam, de remélhetőleg sikerült.
☯ Elkezdtem újra nézni a Walking Dead-et. Még nagyon anno akkor hagytam abba amikor elkezdtek megbetegedni, az valahogy nagyon nem jött be, de most mindenhol annyit látom, hogy mennyire izgalmas lett meg így meg úgy, hogy baromi kíváncsi lettem. Igaz elég sok mindenre emlékszem belőle, de mivel pontos epizódszámot nem tudok, hogy hol maradt abba, így inkább előlről kezdtem. 
☯ Apa elvileg jövőhéten eladja a telefonom, és hamarosan kapok egy másikat. Nézegetem rá a tokokat de egyszerűen nem találom az igazit. 
☯ Szombaton voltunk nagybevásárláson, úgy szeretem az ilyeneket, de már vagy évek óta nem volt benne részem.
☯ Felmentünk a lakásba is és hoztunk el pár cuccot, ma pedig feladtunk egy hírdetést róla, de majd újra kell csinálnunk, mert kicsit elcsesztük.
☯ Szombaton volt 6 éve, hogy elkezdtem japánt tanulni, ebből következik, hogy ma van 6 éve, hogy LM.C koncerten voltam.
EZ a szám annyira apához illik, el is küldtem neki. Egyébként imádom az első kommentet.
☯ Ma úgy volt, hogy jön ki Tünde, de beteg lett, úgyhogy halasztottuk.
☯ Lehányta egy unikornis a blogot, de remélem nem túl zavaró.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe