Samsung galaxy J5

április 22, 2016

Nokia Lumia ??
Mielőtt rátérnék az új telefonomra, kicsit írnék a régiről is. Windows phone volt, Nokia Lumia fogalmam sincs micsoda. Apa tukmálta rám még valamikor tavaly év elején, bár én már akkor se kimondottan örültem neki, szerettem az androidot, teljesen jól el is voltam vele, de mivel ő rendelt magának egyet, így nekem is. Először egyébként nem is utáltam annyira, furcsa volt ez a kockás módszer, mivel nekem az egyik legfontosabb dolog egy telefonban, hogy legyen valami szép háttérképem, cuki menüvel, magyarul legyen nagyon személyreszabható, ami ebben a telefonban még véletlenül se volt kivitelezhető. Még azt is elviseltem volna, hogy annyi mindent nem tudtam rá letölteni, de amikor már egy fél szót nem bírtam úgy leírni messengeren vagy bárhol, hogy ne össze-vissza vegye be a betűket, vagy rákattintok X-re és Y-t nyitja meg, annak ellenére, hogy suvickoltam össze-vissza a képernyőjét, és a gépem se akarta felismerni, az már eléggé mindennek a teteje volt, olyannyira, hogy eljutottam addig, hogy csak akkor vettem a kezembe ha nagyon nagyon muszáj volt. Borzalmasam megutáltam a telefonálást és minden telefonnal kapcsolatos dolgot. Volt, hogy hetekig nem is láttam. Soha többet nem szeretnék Windows phone-t. (Ennek ellenére amúgy nem mondom, hogy rossz, mert nem, apumnak még mindig az van, és azóta is imádja, csak valahogy nekem nem vált be.)



Samsung Galaxy J5
Annak ellenére, hogy már jópár telefonom volt (Alcatel, LG, Sony, Huawei, stb) ez az első Samsungom, és azt kell mondanom, hogy nagyon tetszik. Bár alapból nem vagyok így se nagy telefonos, és a legtöbb embernek elengedhetetlen alkalmazások, mint pl az Instagram és a Snapchat tőlem baromira távol állnak, így egyenlőre még ebbe az egy hétbe nemsokat nyomkodtam, és csak pár számomra fontos dolgokat töltöttem le, de már az felüdülés volt azok után, hogy ezeknek a legtöbbjét a Windows phone-on nélkülöznöm kellett. (pl a "hivatalos" Lol chat, de a 9gag is jobban tetszik itt, mint ahogy ott működött) Az abszolút kedvencem viszont a témák. Annyi de annyi szebbnél szebb és cukibbnál cukibb témát lehet rá letölteni, hogy amikor megláttam örömömben majdnem sírva fakadtam. (Jó ez túlzás, de tényleg nagyon örültem neki) Annyira jókat találtam, hogy egyenlőre azt se tartottam fontosnak, hogy egyeltalán a háttérképeket átvarriáljam. Egyedül a betűket tartom kicsit kicsinek, pedig már a legnagyobbra vettem a billentyűzet méretét, de még így is egy-kettőt folyamatosan melléütök.
Tokok
Tulajdonképpen ez az első olyan telefonom is amire elég sok féle tokot is lehet kapni, amiknek a nagyrésze 3D-s, és mindig is olyat szerettem volna. Viszont sikerült arra a pontra eljutnom, hogy annyit megnéztem (Aliexpresszen már több mint a 100. oldalon jártam, és előtte Ebayen is megnéztem párat), hogy tulajdonképpen már egyik sem tetszett. A pár évvel ezelőtti önmagamnak rengetek félét meg tudtam volna rendelni, de most apa kapott hozzá ingyen egy sima egyszerű rózsaszín szilikon tokot és abszolút teljesen meg vagyok elégedve vele, pedig ennél egyszerűbb már nem is lehetne.

Egyszer kipróbálnám az iPhone-okat is, de csak azért, mert arra biztosan megtalálnám az igazi álmaim tokját, másért amúgy nem kéne, azt hiszem én már Android párti maradok.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe