日曜日1.13

április 24, 2016

☯ Egész héten délután pakolásztunk a lakásba, de még mindig nem tudtunk mindent elvinni.



☯ A leendő albérlőnk pedig már annyit hívogat, hogy mikor költözhetnek be, hogy lassan már olyan érzésem van, hogy ő akar kirakni engem.
☯ Írtam végre a Syndra figurás eladónak, de még nem reagált vissza, az álomfogósat pedig egyenlőre nem sikerült visszakeresnem. Komolyan abba az 5-6 évbe amióta rendelek Ebayről nem volt még annyi problémám vele, mint idén.
☯ Áron lejött csütörtökön, úgyhogy most épp itt van ♡
☯ Megnéztük a Fekete 50 árnyalatát, de -habár a Szürkét nem láttam- úgy néz ki, hogy az összes kicsit is vicces poén belerakták az előzetesbe, elég nagy csalódás volt maga a film.
☯ Sütöttünk együtt muffint, bár én magamtól biztos édesebbre csináltam volna, de fincsi lett.
☯ Most a költözködős pakolászás miatt itthon kevesebb időnk jut takarítani, de valamelyik nap lepókhálóztuk a plafont és a falakat, és bár addig egy szem pókot vagy pókhálót nem láttam, azóta kb csak azokba futok bele. Most is van nem messze tőlem a plafonon egy álkaszáspók, de egyenlőre amíg nem jön lejjebb azt hiszem megleszünk együtt.
☯ Tegnap mehettünk volna valami népitáncos mókára, keresztapum is táncol, amit csak nem rég tudtam meg, és nagyon kíváncsi lettem volna rá, de aztán összevesztem mamával és semmi kedvem nem volt velük menni.
☯ Feltelepítettük a Layers of Fear-t, bár éppen, hogy csak belekezdtem, mert a joystickom nem jó hozzá, és erre a wasd-os egeres irányításra nem nagyon vagyok ráállva, de ha anno az Alice Madness Returns-t kijátszottam kontroller nélkül akkor ez se lehet probléma.
☯ Lassan kezdem azt hinni, hogy én vagyok az egyetlen akit borzalmasan hidegen hagy a Trónok harca és utálja az U.R.F.-ot.
☯ Múlt vasárnap este eltűnt Theo és azóta se tudjuk, hogy hol van. A legijesztőbb az egészbe, hogy majdnem az egész szomszédságból eltűntek a macskák. A legrosszabb pedig, hogy mivel aznap nem is érezte jól magát, papa levetette velem róla a nyakörvét...Annyira remélem, hogy nincs semmi baja és elő fog kerülni.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe