日曜日 1.2

február 07, 2016

Ahogy nézem ezen a héten nem sikerült túl aktívnak lennem itt blogon, pedig több bejegyzés is tervben van már, amikből valami remélem a jövőhéten már meg is fog valósulni, de addig lássuk az elmúlt 7 napot.



☯ Hétfőn még mindig éreztem kicsit a nyakfájásom maradékát, úgyhogy nem volt túlságosan produktív napom.
☯ És kedden se, viszont Áron végre streamelt, úgyhogy őt néztem kb hajnalig.
☯ Aztán sikerült is végre karácsonyi ajándékot is adnom neki (időben tudom, de ilyenekbe nem tudok jól határidőt tartani) kapott tőlem rp-t, úgyhogy pár skint meg tudott venni a Holdünnepes boltjából. (Tűzijáték Jinx, Vérhold Kalista, Urf Nami)
☯ Nekem viszont a szerda reggeli patchtől meghalt a Lolom.
☯ De legalább sikerült elmennünk az új szemüvegemért, viszont még nem avattam fel, és elméletileg a bankkártyámat is sikerült megújítanom paypalen.
☯ Suliból hazafele jövet láttunk egy elütött(?) embert.. bár igazából nem tudjuk mi történt vele, feküdt az út közepén, mellette állt egy kocsi, és mindenki telefonálgatott össze-vissza.
☯ Csütörtökön életemben először ittam smoothie-t, de senki nem mondta nekem, hogy ez gyakorlatilag egy sima turmix?
☯ Ráadásul a kedvenc rádióm egyik műsorvezetőjét is láttam az Intersparban, plusz a volt földrajz tanáromat.
☯ Kiderült, hogy valami van a Kindlemmel, vagy a programmal amit átkonvertálásra használok, mert néhány könyvet nem jelenít meg, így egyenlőre úgy néz ki, hogy a top 15-ös várólistámról ki fog maradni 3 könyv.
☯ Írtam LoL-ba a supportnak a problémámról, másnap kaptam is rá választ, de nem kimondottan lettem tőle okosabb, egyenlőre arra jutottunk, hogy a netemmel lehet valami baj.
☯ Egész sok minden megérkezett már a múltkor rendelésemből, úgyhogy nemsokára jön majd egy bejegyzés róluk.
☯ Sok idő óta megint találkoztunk apával és elmentünk a Burger Kingbe. Huhh, hamburgert se tudom mikor ettem utoljára, de kipróbáltuk azt az újat(?)
☯ Az új órarendünk borzalmas, pedig elég hasonló az első félévhez, de mégis.
☯ Kiderült egy fantasztikus hír is a sulival kapcsolatban, majd szerintem írni fogok róla egy külön bejegyzést.
☯ Találtunk egy vevőt a lakásra, de még nem vagyok benne teljesen biztos, hogy eladni vagy kiadni szeretném.
☯ Megint rendeltem pár dolgot Ebayról/Aliról, de egyenlőre nem annyit, hogy megérjenek egy külön bejegyzést.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe