Back to school - days sok

szeptember 27, 2015

Igazából ebből a back to school dologból egy kisebb sorozatot akartam írni, de nem jött össze, szóval teljesen feleslegesen kezdtem beszámozni a bejegyzést, na nem baj.

Ez a korrektor dolog az elmúlt 2 hét alapján egyébként úgy néz ki, hogy papíron annak tanulunk, élesbe meg tudja a fene, még a tanároknak sincs konkréten túl sok fogalmuk róla, de még az év végi vizsgáról se, ami azért elég mókás.


A szerdai óránk az még aránylag hűen tartja magát ahhoz ami az órarendben szerepel, mert ilyen nyelvtan óra szerűség, egy teszttel kezdtünk és eddig azt hittem tudok helyesen írni, de olyan szavak/kifejezések voltak, hogy rá kellett jönnöm, hogy nem :c (80-ból 30-at elrontottam, egy világ dőlt össze bennem) meg ilyen korrektor jeleket tanulgattunk, múlt órán pedig nagyjából végig vettük a sajtó kialakulását, néztünk régi magyar híradókat meg ilyenek. A tanárnő amúgy nagyon aranyos, de maga az óra kicsit száraz, főleg délután 5-től 8-ig.

A péntek esti óránk ofőnkkel van, bevallom már a most péntekit el is lógtam, betűtípusokat tervezünk, most egy utazási irodának, annyira nehéz, nagyon nem szeretem a betű tervezést, borzalmas, remélem nem csak erről fog szólni az egész óra sorozat.

A szombati nap órák tekintetében jó lenne, csak reggel 8:45-től 16:15-ig, pont szombaton, bahh. (Nem ilyen hisztisre terveztem ezt a bejegyzést amúgy, úgyhogy bocsi) A helyesírás ellenörző programok óránk úgy néz ki, hogy wordpress honalpokat tanulunk designolni és szerkeszteni, meg csinálnunk kell majd egy sajátot, nekem szerintem majd egy olvasónaplóm lesz.  
A másik órán pedig először egy leporellót kellett csinálnunk, hogy a tanár úr felmérje, hogy mit tudunk, aztán mivel úgy ítélte meg, hogy ez nagyon megy nekünk...


Én ezt csináltam, szerintem mondjuk tök gagyi, legalábbis ilyen leporallónak mindenképp, de azt mondta ne nagyon használjunk rendes képeket, maximum vektorokat, és próbáljuk kifejezni magunkat a betűkkel (és most nézem, hogy ez még mindig teli van bakikkal, pedig egy sort már kijavítottam rajta tegnap)
De szóval most könyvet szerkesztünk. Ilyet már egyszer csináltunk tavaly, azt hiszem írtam is róla, hogy mindenki baromi unalmasnak tartotta, de én nagyon élveztem, úgyhogy szerintem majd ezt is fogom. 

Elvileg meg majd lesz még angolunk is szombatonként, meg nem ártana majd külön tanárhoz is járnom, mert csak akkor kapjuk meg a papírt, hogy elvégeztük ezt a szakot ha van egy angol vagy bármilyen középfokú nyelvvizsgánk. Ha anno nem hagyom abba a japánt akkor erről már le is lett volna a gondom valószínűleg.

Aztán ha már ez amúgy is egy kicsit hisztizős bejegyzésnek sikerült, akkor még megemlítem, hogy az esti vonat közlekedés borzalmas, egyszerűen nem bírom ép ésszel felfogni, hogy miért csak egy kocsit indítanak, nemhogy ülni, állni alig lehet. 

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe