School haul

szeptember 03, 2015

Pár napja írtam egy mailt a tavalyi képzési munkatársunknak, hogy mi a helyzet ezzel a korrektor képzéssel, mert már több mint egy hónapja beiratkoztunk, mindjárt elseje és még semmit sem tudunk róla. Lelki szemeim előtt láttam azt amit két éve a kiadvány szerkesztőnél, hogy megint olyan választ fogunk kapni, hogy bocsi, de nem volt elég érdeklődő és nem indul. Szerencsére a lelki szemeimnek most elég rossz volt a látásuk, mert Szilvi bizony azt írta vissza, hogy indulni fog, de csak majd valamikor a hónap közepén, úgyhogy fellélegezhettünk Áronnal, van még minimum másfél hét szünetünk.


Ennek ellenére én már augusztus közepén "bevásároltam" sulis cuccokból, mert ha nem indult volna is biztos fel tudtam volna ezeket használni valamire. Igazából egyeltalán nem volt tervbe véve a beruházás, de beléptem a Tescoba és elkapott a vásárlási láz, egyszerűen minden annyira aranyos volt, úgyhogy beszereztem a képen látható dolgokat.




Ezt a fotót elnézve azért kicsit olyan érzésem van mintha épp kb harmadik osztályba készülnék, de nem baj. Igazából kicsit csaltam, mert nem minden Tescos, a tollak és a hibajavító az Auchanből van, a tolltartó pedig az az Ebayes szerzemény amiről már meséltem. 
Egyébként a cicás füzetet ilyen mindenesnek szánom, nem tudom  milyen tantárgyaink lesznek, de gyanítom, hogy úgy ahogy a grafikusnál, itt se kell majd sokat írni, vagy ha mégis, akkor se fog év végéig kitartani a tantárgy, szóval idén nem szeretném azt a hibát elkövetni mint tavaly előtt, hogy minden tárgynak külön füzetbe kezdtem, se azt amit tavaly, hogy össze-vissza írtam papírra, aztán nem győztem őket összeszedegetni és lefűzögetni.
A rókásat pedig igazából nem a sulihoz vettem, még kb egy hónappal ezelőtt beszereztem egy leárazáson Farkas Lívia: Ennél zöldebb nem lesz! című írását, és mivel nem szeretek könyvekbe firkálgatni úgy döntöttem, hogy ebbe a füzetbe fogom vezetni a dolgokat. Feltéve ha hajlandó lennék végre normálisan ráfeküdni a dologra, tudtommal pont olyasmikről szól, hogy ne halogassunk és társai, szóval ideje lenne megszabadulnom a procrastination queen jelzőmtől.

És még valami amit még júniusban szereztem, de leginkább ehhez a bejegyzéshez kapcsolódik.


Az Ikea-ban találtam, mindig is szerettem volna egy ilyesmi füzetet, de mindenhol olyan drágák, még neten is kerestem amikor még tudtam a nevét, de ott is csak horribilis összegért találtam. Igazából művész füzetnek lenne jó, de hát még mindig ott van az az icipici probléma, hogy nem vagyok jó rajzos. Szóval majd egyszer talán művész füzet lesz, addig meg úgy vigyázok rá, mint az egyik legféltettebb kincsemre.


Még belevarrt könyvjelző is van benne, arról nem is beszélve, hogy az elején egy denevér van, szóval azt hiszem ez az egész megvett engem kilóra.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe