Zirc

október 05, 2015

Tegnap papáékkal elmentem kirándulni Zircre az alborétumba. Azt hiszem talán 4.be voltunk ott osztálykiránduláson, de ha jól emlékszem esett az eső, meg ennek akkor már több mint 10 éve, szóval éppen ideje volt feleleveníteni az emlékeket.

Az út egyébként majdnem egy óra volt, igaz, hogy Móron belebotlottunk a Bornapokba ahol ez miatt lassabban tudtunk haladni, egyébként szerintem durván olyan 45 perc lehet, remélem a közeljövőben még valamikor elmegyünk, akkor már viszem magammal Áront is, annyira szép volt.

Csináltam képeket is, bár nem olyan sokat mert elég förtelmeseket csinál a telefonom, meg csak az ajánlott útvonalon mentünk végig, szerintem azon se teljesen, úgyhogy biztosan akadt volna még lánivaló bőven, de így is nagyon elégedett vagyok a látvánnyal/hangulattal/érzésekkel.









You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe