2.18

április 30, 2017

☯ Vasárnap ugye átmentem Áronhoz, pizzát sütöttek vacsira, aztán megnéztük az LCS-t, nagyon szurkoltam Csacsinak, sajnálom, hogy nem jött nekik össze, NA-n pedig annyira bekajáltam, hogy csak az utolsó meccsre keltem fel, de egyébként azóta folyamatosan ezt csinálom, tök hamar elalszom, olyan hajnal 1-ig kb, utána pedig egész éjjel fent vagyok, nem tudom miért, de kezd baromira zavarni.

☯ Hétfőn streameket meg animét néztünk, Loloztunk is egy kicsit aztán pedig vacsira pizzát rendeltünk a változatosság kedvéért.
☯ Kedden megint este 8-ra ment dolgozni, úgyhogy majdnem addig náluk voltam, de megint olyan gyorsan eltelt ez a pár nap.
☯ Szerdán délelőtt Mercédesznél voltam, aztán pedig a bankba, majd' a plázába, eskü meglepődtem, de találtam egy egész jó melltartót a koszorúslány ruhához, de a bordó viszont még mindig nem érkezett meg, úgyhogy írtam az eladónak, még a következő hetet megvárom, de aztán valószínűleg muszáj leszek valamit keresni. Valamint még a Veráéknál is voltunk, megnéztünk hogy haladnak az esküvőre, már lassan kész vannak, és nagyon szépek lesznek.
☯ Oh, és már sokadszorra, meg unalmas is, és totál szánalmas, hogy ennyire nincs önmegtartóztatásom, de végül megint letöröltem a Lolt. Az indok nem fontos, de elköszöntem mindenkitől akitől tudtam, mindenhol beállítottam, hogy ne lássam az ezzel kapcsolatos tartalmakat, úgyhogy szerintem ha nem is végleg, de most egy jó darabig már talán kibírom, hogy semmi ne csábítson vissza erre a hülyeségre, meg amúgy is már tényleg a hócipőm teli van vele.
☯ A heti bejegyzés most kimaradt, amire két magyarázatom is van, az első, hogy fotós bejegyzést terveztem, (a novemberi nagy Aliexpresses bevásárlásomat akartam megmutatni, addig vártam az utolsó ruhámra, ami végül meg se jött, hogy most már talán amúgy is teljesen értelmetlen lenne fél évvel később, ráadásul téli cuccokról papolni) aminek mindig nagyon nehezen állok neki, mivel egyeltalán nem vagyok megelégedve a képeimmel, meg sokkal idő igényesebbek is, mint simán lepötyögni valamit, a másik pedig ebből következően, hogy kb a felére esett vissza a bejegyzések megtekintése, és annyira nincs kedvem mindenáron bejegyzéseket írogatni. Ez a vasárnapi cucc, meg a havi dolgok valószínűleg maradni fognak, de elképzelhető, hogy mostantól nem lesz minden szerdán új poszt.
☯ Csütörtökön álltam neki újra a törinek, most már minden könyv-füzet-jegyzet-akármi minimum kétszer át van olvasva, szóval elkezdtem belenézni az írásbelikbe, Az esszéket nem csináltam meg, mert azokat úgy se nagyon tudom magamnak kijavítani, de a teszt részével se vagyok nagyon megelégedve, általában 45 pontból olyan 25-35 között teljesítek ami még mindig kevés, mert itt kéne többet összeszednem, mivel az esszéket valószínűleg baromira össze fogom kutyulni, de hálisten még mindig van egy hetem, és elég jól kezd körvonalazódni, hogy miket kéne még feltétlen átnéznem.
☯ Délután pedig voltunk Verával, Gyöngyikével meg egy másik lánnyal méretre igazítani a koszorúslány ruháinkat. Most láttam először az újat ami ki lett választva, de annyira szép. Jó sokáig tartott viszont mire odaértünk, 3negyed3-ra mentem át hozzájuk és 4-kor még mindig nem voltunk sehol, de egyébként egész úton és az üzletben is nagyon jól szórakoztunk, aztán majd még jövőhéten egyszer vissza kell mennünk, és remélem akkor már el is hozhatjuk.
☯ Pénteken pedig a bankba kellett visszamennünk, aztán elmentünk a Müllerbe, így, hogy láttam a ruhát már könnyebb elképzelnem, hogy milyen arcberendezést szeretnék, úgyhogy néztem szemfestéket meg szájfényt, mást nem mertem venni, mert igazából azt se tudom, hogy mi hova való, meg, hogy kell használni, nem szeretnék magamból bohócot csinálni, a szemre valóval is megszenvedtem, mert semmi hasonló színűt nem találtam, de remélem azért jó lesz.
☯ Szombaton megcsináltuk Verával a próbasminket, nekem kicsit soknak tűnt mivel nálam kimerül a szemceruzában és a spirálban, most meg aztán minden volt rajtam, úgyhogy ezt majd még finomítanunk kell, aztán még egész estig náluk voltam.
☯ Ma pedig semmi, imvuzgattam, igazából még ezt a bejegyzést is majdnem elfelejtettem kirakni.
☯ Heti zene megint nincs, de Darku újfent megint nagyon cuki lett, valamint arra is jutottam, a múltkori kis bakimból, amikor lemaradt a bejegyzés címe és csak a szám van kiírva, hogy ezt mostantól így fogom hagyni, kevésbe zavaró.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe