日曜日 2.15

április 09, 2017


☯ Hétfőn megpróbáltam a lehetetlen és kimentem az udvarra a cicákhoz törit tanulni. Annyira izgalmas volt a szabadságharc, hogy el is aludtam rajta a hintaágyon. Most már többször elgondolkoztam azon, hogy lehet, hogy orbitálisan nagy hülyeség volt a törit választani, inkább hetente kétszer eljártam volna matek tanárhoz és valószínűleg máris előrébb lennék.


☯ Aztán aznap még Gyöngyike menyecske ruhája is megjött amit a RoseGal-ról rendeltem neki. Nagyon izgultam végig, hogy milyen lesz, úgyhogy még este át is mentem megnézni, de jó a fazonja, szép a színe, kellemes az anyaga, és jól is áll neki, szóval örülök, hogy mindenhogy klassz lett.
☯ A hét többi napján leginkább csak néztem ki a fejemből, meg töriztem a változatosság kedvéért, szóval semmi izgalmas.
☯ Valamelyik nap pedig Áron nyakkendője is megérkezett amit szintén a RoseGalról rendeltem, annyira szép színe van, a képeken egyeltalán nem is ilyen volt. Kicsit félve is vettem meg, mert ott olyan matt pirosnak tűnt,  az meg annyira nem passzol ahhoz a bordó ruhához amit magamnak rendeltem (és még mindig nincs itt khm....) de annyira mély vörös, hogy legszívesebben egész nap bámulnám. Remélem neki is tetszeni fog majd. Ezzel a csomaggal amúgy Verának is megérkezett a két felsője, azokat még nem láttam, de telefonon beszéltünk és azt mondta nagyon jók. Kicsit sajnálom tényleg, hogy magamnak semmi érdekeset nem találtam itt, mert szívesen írtam volna róla valami beszámolót vagy ilyesmit, de ezek alapján szerintem megéri kipróbálni.
☯ Mivel most ilyen kimondottan bődületesen unalmas  napjaim voltak leginkább az estéket vártam, úgy tűnik megint elég rendesen rászoktam az Imvura, minden este ott lógtunk Erikkel, meg ha Imotou és Kazu fent volt akkor velük is, és valami frenetikusan nosztalgikus volt, annyi hülyeséget csináltunk mint régen, bár most a Pantsu Party visz mindent. Ami jelenleg is tart, szóval ez most megint ilyen rekord rövidségű hétösszefoglaló lett, a zene pedig a Pantsu Partynk egy nem rég elhangzott száma, egy kis nosztalgia timeee ~

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe