2.17

április 23, 2017


☯ Hétfőn végre volt egy teljes napunk Áronnal, kicsit sajnálom, hogy ilyen retek idő volt, mert nem úgy terveztem, hogy majd egész nap a szobába fogunk punnyadni, de így legalább szerencsére mindenféle locsolkodásból kimaradtam, este pedig kijött apa letesztelni a sütiket amiket sütöttem.

☯ Kedden sajnos este mehetett tőlünk dolgozni, de csomagoltam neki kaját és tök jó érzés volt, mintha már együtt laknánk, kikísértem az állomásra, aztán pedig este átjött a Vera kicsit.
☯ Szerdán először is vissza kellett térnem a szokásos kerékvágásba, kicsit megkevert, hogy ünnep is volt, meg Áron is máshogy kapott "szabit", hogy azt se tudtam milyen nap van, a havazásnak hála azt is nehezen, hogy milyen évszak. A gugolásos kihívást pedig úgy tűnik sztornózzuk, mert állandóan elfelejtettem megcsinálni... elég ciki, de ha majd túl leszek az írásbelin neki szeretnék állni újra, mert ameddig csináltam addig tetszett.
☯ Csütörtökön csak kimostam, meg megkaptam az érettségire "behívó" levelet, ezekszerint akkor tényleg mehetek, hiába csináltam már meg egyszer, azért félek.
☯ Pénteken úgy volt, hogy találkozunk Tündével, de elég nagy bajok vannak a munkahelyén, úgyhogy valószínűleg fel is fog mondani, így helyette Áronnal próbáltuk ki Lol-ba a két új hőst. Annyira tündériek, bár magával a játékkal már tényleg a tököm ki van, hogy lehet valaminek ennyire szar community-je felfogni nem bírom.
☯ Szombaton asszem semmi különös.
☯ Ma pedig én megyek Áronhoz, úgyhogy ha sikerül akkor ez egy időzített bejegyzés lesz.
☯ A hetin zenén pedig végre nem kellett gondolkoznom, tök random találtam, ráadásul németül is van, amit nem nagyon szeretek, a refrén alapján pedig elég perverz lehet, de annyira cukiiii.
☯ Ezzel a hétösszefoglalóval pedig lehet túlszárnyaltam rövidségben a múltkori rekordtartót.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe