日曜日 1.1

január 31, 2016

Arra a döntésre jutottam, hogy mivel ritkán jön össze, hogy normálisan írjak arról, hogy mik történtek/nek mostanában, ezért bevezetem én is ezt a heti vasárnapi "összefoglalót" 日曜日 (vasárnap) elég kreatív néven.

 ☯ Hétfőn "lemondtuk" a Digit a lakásba, ne fizessük feleslegesen ha úgyse lakom ott.
☯ Utána elmentünk megcsináltatni az új szemüvegkeretemet, ha minden igaz kedden meglesz, akkor majd részletesebben írok róla.
☯ Még szintén aznap benéztünk a Jyskbe valami ülőalkalmatosságot keresni, természetgyógyász szerint nagyon nem tesz jót a nyakamnak, hogy az ágyban olvasok. (amit egyébként ma rettentően érzek is, úgy fáj megint, hogy alig bírtam kikelni az ágyból. Az a legrosszabb, hogy ilyenkor kisugárzik a fejemre, könnyezik a szemem is, és ritka retekül vagyok.)
☯ De nem jutottunk semmi különösre, úgyhogy itthon kipróbáltam a régi hintaszékünket, de nem volt túl kellemes. Még jó pár éve nagyon nagyot estem vele, úgyhogy folyamatosan összerezzentem ha kicsit jobban hátralendültem, borzalmas volt így olvasni, úgyhogy ez a megoldás azt hiszem kilőve.
☯ Szerdán suli előtt hallottam, hogy felsővezeték szakadás volt, így kb egy óra plusz késéssel értem volna be, ezért papával arra jutottunk, hogy átdob Áronékhoz és onnan vonatozunk majd be, így csak legalább félórát késtünk. 
☯ Utána átmentünk hozzájuk, már lassan szerintem féléve, hogy nem voltam náluk, ettünk rakottkrumplit meg néztünk Vikingeket, aztán el is aludtunk.
☯ Csütörtökön Áron elkezdte csinálni a streamhez való dolgokat, mert még kb pár hete kitalálta, hogy LoL-t, Deviliant meg egyéb épp aktuális játékait akarja streamelni, én meg közbe tűkön ülve vártam, hogy megnyíljon LoL-ba a Holdünnepes bolt, olyan leárazásokat kaptam, hogy hajaj, majd erről is írok valamikor részletesebben.
☯ Közben ettük kimchi ramen(?) zacskós levest, és gyakoroltuk a pálcikával evést a húgával, de Áron rettentően béna benne, én etettem tésztával, mert neki nem nagyon akart összejönni.
☯ Este pedig néztük az EU LCS-t.
☯ Még szerdán feltűnt, hogy sikeresen otthon hagytam a deomat, úgyhogy pénteken gyors leugrottunk a boltba vásárolni, majd utána egész este EU LCS-t és Vikingeket néztünk.
☯ Szombaton úgy volt, hogy apuja 9-kor felkelt minket, de ez elmaradt, úgyhogy jól elaludtunk. Annyi mázlink volt, hogy megcserélték a két óránkat, úgyhogy hálisten arról késtünk majdnem 2 órát ahol nem írnak hiányzókat.
☯ A másikon pedig csináltuk tovább a honlapterveinket, elvileg majd le is fogják programozni a győztes alkotást és rendesen használható művtöris oldal lesz belőle.
☯ Aztán a fél6-os vonattal jöttem haza, papával elmentünk a Mekibe, mert aznap még nem ettem semmit és mostanában nagyon rászoktam itthon a salátákra, úgyhogy gondoltam kérek egy Cézár salit, azt úgyis olyan jó dobozban adják amiben össze lehet rázni, és akkor hú de jó lesz ha otthon is így tudom majd csinálni, de hagyján, hogy tök drága lett, már nem is olyan dobozba adják, hanem sima papírba. (De legalább azért jóllaktam)
☯ Utána még elmentünk kaját venni, szereztünk egy szendvicssütőt, úgyhogy azt vacsinál fel is avattuk.
☯ Ma pedig ahogy már említettem elég retekül voltam, most kezdek egy kicsit jobban lenni, és meggyőztem magam arról, hogy két skint megveszek magamnak a Holdünnepes boltomból, mert pofátlanul olcsóra vannak leárazva, aztán közben NA LCS-t nézek, bár az EU LCS-t jobban szerettem, több benne az akció.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe