Ebay 2.0

január 18, 2016

A múltkori igencsak álomszerű kívánságlistám után úgy döntöttem, hogy most kicsit reálisabb szemmel is szétnézek Ebayen. Nem kellett volna. Annak ellenére, hogy írtam, hogy valószínűleg rendelni fogok majd egy párnahuzatot, azt pont nem sikerült, de minden egyéb felettébb hülyeséget hasznos dolgot igen. Most pedig itt ülök, és ugyan úgy izgulok, hogy mindent meg fogok-e kapni, mint a legelső rendelésem után kb 6 évvel ezelőtt. Mivel kiköltöztem mamámékhoz nem akarok az otthoni címemre rendelgetni már, mert ha minden jól megy, akkor szerintem egy hónapon belül ki lesz adva az a lakás albérletbe, de ide se szeretném, hogy érkezzenek a csomagok, mert mama kitérne a hitéből, hogy mennyi szarra költöm a pénzem, ezért úgy döntöttem, hogy apához rendelek mindent. Csak remélni tudom, hogy tényleg annak ellenére, hogy vagy ötvenszer ellenőriztem, nem írtam el semmit. De addig is, bemutatom, hogy mikre sikerült lecsapnom. Ja, és a dolgok kb felénél tekintsünk el a koromtól, köszönöm.


Erre nem igazán tudok mit mondani. Éppen suliban voltam, egy nagyon izgalmas óra közepén amikor rátaláltam. Mint minden mást, csak fogtam és felraktam a watchlistemre, remélve, hogy mire hazaérek, vagy legalább másnapra le tudom magam beszélni róla, de nem sikerült. 45 cm tömény cukiság, és az itthoni plüss árakhoz képest egyeltalán nem is volt drága. Meg amúgy is sürgető szükségét éreztem már annak, hogy valamivel aludni tudjak. Amióta az eszemet tudom megoszottam egy plüssel az ágyamat, általában mindig a legújabb kedvencemmel, aztán 11 évesen kaptam anyumtól Betsy-t, (egy maci volt, azt hiszem egy filmben lévő majom után neveztem el, de erre nem mernék mérget venni), vele aludtam 16 éves koromig, amíg Dávidtól meg nem kaptam Ouji-samat, (egy tigris volt, nevét pedig onnan kapta, hogy mindig idióta neveket aggattam szegényre, ennél pont ez volt aktuális, herceget jelent és csak úgy átragadt a plüssre is) miután szakítottunk nem voltam már képes tovább vele aludni, furán is jött volna ki, úgyhogy nyáron lenne két éve, hogy plüss alvótárs nélkül vagyok, ami remélhetőleg megváltozik ha ez a cukiság megérkezik.

Már régebb óta kerestem a számomra tökéletes álomfogót, azt hiszem ez már elég közel jár hozzá. Elvileg 60 cm, úgyhogy remélem szépen be fogja tölteni az ágyam felett lévő hatalmas űrt. Furcsa belegondolni, hogy az első álomfogóm még a Witch újságból volt, egy kis barna, a régi szobámba (de furi ezt írni) mindig az ágyam felett lógott aztán Theo szépen lassan tönkre tette. 20. szülinapomra kaptam egy saját készítésűt Dorinától, azt is fel fogom majd rakni majd valahova itt is, de egy akkora részen ami az itt most ágyamnál van nem nagyon mutatna. Igaz borzasztóan hiányzik Theo társasága a szobámból, de ilyen szempontból kicsit örülök neki, hogy most már kinti cica.

Míg fejhallgatóból bőven elég egy, fülesből jobb ha több van. Erre valamelyik nap jöttem rá, amikor azt hittem, hogy elhagytam a mostanimat. Aztán mondjuk megtaláltam a zsebembe, de ilyen esetekre inkább legyen mégegy. Bár már leszoktam arról, hogy mindenáron zenét akarjak hallgatni ha megyek valahova (főleg amilyen sűrűn megyek mostanában bárhova is) de azért jólesik néha bekapcsolni legalább a rádiót, még akkor is, ha a vonaton suliba menet csak a Class.fm-et, a Music.fm-et meg a Petőfi rádiót lehet fogni, és mindegyiket utálom. Na de egy szó mint száz, ez a füles annyira cuki, hogy muszáj volt vennem egyet. Azt nem tudom melyiket fogják küldeni, mert csak annyit lehetett kiválasztani, hogy cicás legyen, de mindkettő aranyos, úgyhogy bármelyik jöhet.

Rendeltem egy ilyen fésűt is, mert már annyi jót hallottam erről a párszáz forintos változatról is, hogy mindenképpen ki akarom próbálni. (Főleg mivel a jelenlegi hajkefém egy katasztrófa, mégis azt használom már lassan 4 éve) Abba mondjuk nem vagyok biztos, hogy a rózsaszínt rendeltem-e meg, de valószínűleg igen, bár nem mintha nagyon számítana, de mostanában megint nagyon megkedveltem a rózsaszínt. Igazából sose utáltam, a régi szobámba meg itt is rózsaszínek a falak, de valahogy kiegészítőkbe egy ideig kerültem. 

Ezekkel is már egy ideje szemezgetek, de eddig nem bírtam magam rávenni, hogy rendeljek is egyet, viszont mostanában bőven több usb nyílás kéne, mint az a kettő ami a laptopon van, úgyhogy remélem hamar megérkezik. Jó pár évvel ezelőtt volt egy hasonlóm, csak az egér formájú volt, és egy idő után az összes lába (amibe az usb-ket kellett dugni) kiesett a helyéről, úgyhogy olyat semmiképp se akartam aminek bármelyik része is letörhet vagy ilyesmi, viszont valami full egyszerűt se szerettem volna, így találtam végül rá erre a virágos(?) változatra. Random színben küldik, írhattam volna nekik, hogy rózsaszínt szeretnék, de igazából bármelyik színben jöhet, mindegyik tetszik, úgyhogy hagyom magam meglepni. Ezzel már 5 helyre fogok tudni usb-t csatlakoztatni, aww.

Ahogy múltkor írtam, sikerült magam meggyőznöm a parókáról, még arról is, hogy biztosan rózsaszínt szeretnék. Sokáig kék hajat szerettem volna, de azzal most már kevésbé tudom magam elképzelni, mondjuk ezzel se sokkal jobban, de most valahogy tényleg közelebb áll hozzám ez a szín. Egyenlőre tartót nem rendeltem hozzá, majd meglátom, hogy milyen minőségű lesz, ha nagyon ócska akkor úgyse szívesen tárolnám a polcomon, és hajhálót se vettem, mert reménykedem, hogy lesz hozzá. Aaaannyira kíváncsi vagyok már, hogy hogy fog állni.

Ezt az "izét" kontaktlencse tartó keresés közben találtam. Nem vagyok egy nagy Hello Kitty fan, de különösebb bajom sincs vele, arról nem is beszélve, hogy egyébként nagyon tetszik, úgyhogy kompromisszumos megoldásként laptop matrica helyett rendeltem. (Oké, hogy eddig kerültem a rózsaszínt, de most meg mintha kezdene egy kicsit beteges lenni, hogy mindenem ilyen színű lesz lassan, mondjuk addig talán nincs baj amíg a ruháim magmaradnak a többi árnyalatnak)

 Igazából nem ilyen utazós kontaktlencse tartót kerestem, hanem simát, de ez a parfümös üvegnek álcázott verzió egyszerűen annyira szexi, hogy muszáj voltam ezt megvenni. Sima tartóm még úgyis van kettő, bár mivel egy balf...szerencse vagyok épp mindkettő használatban is van. (Így jár az ember ha nem dobja ki egyből a régi lencséit majd a nap végén az újakat a régire teszi rá, aztán másnap összetapadnak és nem tudja eldönteni, hogy akkor melyik az új meg a régi és egyiket sincs szíve kidobni.) Ez az utazós is egyébként szerintem jól fog jönni, már csak a benne lévő kis üvegecske miatt is, legalább nem kell mindenhova azt a bazi nagy folyadékos dobozt cipelnem, ha több napra megyek valahova. (Bár az is igaz, hogy idegen helyen általában ki se veszem őket, de ne vesszünk el ennyire a részletekben)

Ennyi lenne, most egy jódarabig nem is tervezem, hogy Ali vagy Ebay közelébe megyek. (Na jó, maximom ha kell tartó meg háló a parókához, de akkor is szigorúan csak az, semmi más)

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe