3.3

január 21, 2018


☯ Hétfőn reggel imvuztunk Zsófival, aztán nekiálltam normálisan tanulni a közgázt, kinyomtatattam és elolvastam az összes létező jegyzetet amit átküldött hozzá a tanár, nem mondanám, hogy okosabb lettem tőle, de legalább az egész délutánom elment vele. Pihenésképp este elmentem kicsit sétálni a faluban és tulajdonképpen el is ment az egész nap is, este már megint csak imvuztunk.
☯ Kedden kb ugyan ez, csak aznap már nekiálltam a számolásnak. Tök jól ki tudok számolni gyakorlatilag mindent, csak magamtól nem tudom felírni a képleteket, pedig ugye ez lenne az egésznek az alapja, úgyhogy szívás. Délután 3-tól este fél10-ig csináltam a feladatokat, több, mint 50 darabot számoltam ki, azt hittem már bedilizek, de feldobta a napom, hogy logisztikából kaptam egy megajánlott 5-ös vizsgajegyet, így már tényleg csak ez a közgáz van hátra.
☯ Szerdán megint ez ismétlődött, csak hamarabb nekiálltam és hamarabb be is fejeztem, mert amúgy egy csomó feladatnál hibás és hiányos volt a megoldókulcs, amitől eléggé felhúztam magam. Hosszú perceket eltöltök azzal, hogy rájöjjek hogyan kell kiszámolni, aztán megcsináljam, és nem tudom leellenőrizni, mert rosszul van levezetve, pl az egyik feladatba szerintük az 50+40 az 80, én meg csak nézem, hogy miért hibás mindenem, vagy echte hiányzik az eredmény meg ilyenek, és ez azért bosszantó a legjobban, mert ez egy 2013-as kiadás szóval abszolút semmit nem csináltak az elmúlt 5 évben, hogy ezt kijavítsák, ami szomorú.
☯ Szóval nem így akartam, de végül tényleg már csak a kettesért mentem el vizsgázni, az esélytelenek nyugalmával csütörtök délelőtt 10-re. A kettes legalább tényleg meglett, úgyhogy megnyugodhattam, ezáltal az első vizsgaidőszakomat is sikeresen letudtam, összességében 3,85-ös átlaggal. Jobb is lehetne, de ahhoz képest, hogy így első nekifutásra úgy tűnt, hogy köszönő viszonyban se vagyok ezzel az egész dologgal, annyira szerintem nem lett rossz. Vizsga után azért kellett egy kis nyugtató shoppingolás, úgyhogy átbattyogtam a plázába, és kivásároltam magam, aztán összeszedtek papáék, mert jöttek kicserélni a vízóránkat a tömbbe, és nekünk is jelen kellett lennünk.
☯ Pénteken megint szar napom volt, már csütörtök este éreztem megint, hogy nem túl jó a nyakam és a fejem, aznap pedig borzasztóan fájt mindkettő, nem is csináltam semmit, csak feküdtem, olvastam, próbáltam aludni, valamint kiló számra kenegettem magamra a mentolos krémet.
☯ Szombaton már jobban voltam, úgyhogy elszántam magam valami egész random dologra, fogtam és befestettem a hajam feketére. Igazából már minimum 5 éve szerettem volna, ha nem több, aztán valahogy eszembe jutott, hogy anno mondták, hogy van rendes kimosható hajfesték feketébe is, és most kerestem, és tényleg találtam, szóval elvoltam. Előtte jó alaposan kiritkítottam meg megvagdostam ahol kellett, aztán mehetett a móka. A végeredményt pedig imádom. Szokatlan, de imádom. Miután befejeztem még hajnalig játszottunk meg animét néztünk a többiekkel.
☯ Ma pedig Zsófival találkoztam a plázába. Kb 5 és fél órát bolyongtunk fel-le, de vettünk pár elég klassz cuccot és nagyon királyul éreztük magunkat, aztán este megint animéztünk, ezért kicsit el is csúsztam ezzel a bejegyzéssel megint (de nem baj, mert az időzítőnek hála be tudom állítani, mintha még vasárnap kiraktam volna).
☯ A heti zene pedig ismét egy Spotify által talált gyöngyszem, ezen a héten annyi király számon beakadt ott a lemez, de most úgy gondoltam ezt rakom ide ♥

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe