3.2

január 14, 2018



☯ Hétfőn feltettem ezt az új kinézetet. Nem mondom, hogy teljesen meg vagyok vele elégedve, mert csak egy nagyon végső megoldás, és sokat is szerencsétlenkedtem mire egyetalán ez összejött, de szerintem aranyos lett, és a másik hiába volt nagyon nosztalgikus, valamint sikerült szerintem hangulatosra, túl sok probléma volt vele, egyrészt semmi kedvem nem volt azt a sok mindent szerkesztgetni oldalt, másrészt pedig egyetalán nem vette be a bejegyzések látogatottságát, pedig én azért kíváncsi vagyok miket szerettek olvasni, és miket nem annyira, szóval így tértem végül vissza ehhez a sablonhoz, bármennyire is nem az én stílusom, végül is nem a csomagolás a lényeg, hanem a tartalom. Ezen kívül egyébként gyakoroltam a  sminkelést, nem tudom hogy lesznek ettől szebbek az emberek, nagy nehezen feloperáltam magamra az alapozót, de úgy néztem ki kb, mint egy rosszul lemeszelt ház. Este pedig Nana-t néztünk, mert mint kiderült a Pandaöcsim még sose látta, úgyhogy összetrombitáltuk a többieket és a játszós helyett mozis estét tartottunk.
☯ Kedden átmentem Áronhoz, mert hétfőn volt a szülinapja, ezért mindenképp erre a hétre szerettük volna időzíteni a talalkozót. Már elég késő délután volt mire odaértem, aztán ő meg közben elment a balesetire, mert volt valami az ujjával, én addig nála maradtam, aztán mikor hazajött, kiderült, hogy így este lesz egy kis családi szülinapozás, jött a mamája is, ettünk gyrost meg tortát, aztán én is odaadtam neki az ajándékomat, majd megnéztünk egy filmet és el is aludtunk.
☯ Szerdán elég későn keltünk fel, aztán a postás meghozta a studio mikrofonját, úgyhogy azt próbálgattuk egész délután.
☯ Csütörtökön kb dettó ugyan ez, csak akkor meg kockultunk délután, és az én karácsonyi ajándékomat is meghozta a postás, ami egy nagyon cuki Monokuma plüss volt ♥. Olyan gyorsan megy vele az idő még így is, hogy szinte semmit se csinálunk, hogy mindig teljesen elvesztem az időérzékem mikor hazajövök.
☯ Ami egyébként pénteken volt esedékes. Ilyenkor mindig tök magam alatt is vagyok, de Pandaöcsi felvidított, megnéztünk együtt egy filmet, aztán pedig imvuztunk a többiekkel.
☯ Szombaton elkezdtem képeket összeszedni az előhivatáshoz, de egyenlőre nem találtam annyit, hogy megérje, úgyhogy ezt a projectet egyenlőre jegelem, inkább nekiálltam "tanulni" a csütörtöki vizsgára, de abszolút semmi, kong az agyam az ürességtől, pedig ha valamelyik megmérettetést egyetalán nem kéne félválról venni, az pont ez. Mindenesetre utána megint játszottunk, aztán majdnem hajnal 4-ig imvuztunk. 
☯ Ma pedig rendbe szedtem egy kicsit a gépemet, annyira szép lett, régebben mindig írtam róla külön bejegyzést, lehet majd most is lesz, aztán megint tanulgattam egy kicsit, most pedig imvuzunk.
☯ A heti zenét most az egyik kedvenc nightcore-om amire valami hihetetlenül jól lehet egyébként pantsu partyzni ♥

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe