2.40

október 01, 2017


☯ Hétfőn sütöttem apának tortát. Ugyanolyan "puncsosat", mint magamnak, csak most nem kéket, hanem a szokásos rózsaszínt, és tanulva az előző hibámból, nem béleltem ki az egész formát sütőpapírral, csak az alját. Most nagyon szép alakja lett, már alig vártam, hogy megkóstoljuk.
☯ Kedden vittem át neki, mert akkor volt a szülinapja. Mamával mentünk át, aztán ettünk egy csomó nasit, majd jöttek még unokatesómék, rendeltünk egy bazi nagy pizzát, aztán csináltunk egy rakás közös képet, megettük a tortám (az első szerintem finomabbra sikerült, de mama azt mondta mindenképp csináljak ilyet a közös karácsonyi vacsira is ♥) aztán miután unokatesómék elmentek félöcsi 1-el játszottunk apával, és annyi nasit tömött belénk, hogy ő a pincér, hogy alig bírtam magam hazavonszolni.
☯ Szerdán szanaszét pakoltunk a lakásba, mindent jobbra-balra, meg én is kicsit a szobámba, ha már úgy is benne voltam előre pakoltam az őszi cuccokat a szekrényembe, és arra jutottam, hogy szükségem van pár "kuckózós" felsőre a suliba, meg egy-két rendszerezős cuccra úgyhogy hamarosan rendelős poszt következik megint.
☯ Csütörtökön jött a festő, ezért kellett kiürítenünk a fürdőt/wc-t, konyhát. Nagyon zavart, hogy minden így szét van pakolva, meg le van takarva, úgyhogy örültem is neki, hogy apáék áthívtak babysitterkedni. Délelőtt 11-re mentem, csinált nekem fincsi kávét, aztán csak annyi volt a dolgom, hogy 4-ig netezzek, úgy terveztem, hogy majd addig szép nyugiba megírok ide egy csomó posztot, de nagyon lassú a laptopjuk, meg se nyitotta a bejegyzések részleget, úgyhogy helyette animét meg streamet néztem, 4-kor pedig ki kellett mennem leszedni félöcsit az ovis buszról. Kicsit izgultam, hogy majd nem fog velem lejönni, és tök rossz lesz, de egy tündér volt... egészen addig amíg bementünk a lakásba. Ott egy darabig autóztunk, az nem volt vészes, de aztán elkezdett rohangálni, szétugrálta apáék ágyát, mindent ledobált róla, köpködött, előszedett valami gabonapelyhet, kiborította, össze-vissza szórta, bele a cipőmbe is, mondtam neki, hogy a gabonapehely pakoló bizottság el fogja vinni, de lehet ez nem a legjobb érv egy három évesnek, viszont sikerült vele nézetnem Pokemont és Pikachu tök tetszett neki ^^ A kedvencem az volt amikor apáék végre hazaértek, aztán kérdezte Ági, hogy "és rosszalkodtál?" erre ilyet szól, hogy "sajnos nem", annyira cuki volt, de ha szerinte nem volt rossz, akkor lehet nem akarom megtudni, hogy milyen amikor szerinte is az. Apáékkal is aztán videókat néztünk vele, majd jött értem papa, megmutatták neki is a lakást, aztán elmentünk vásárolni a Tescoba, vettünk olyan kávéfőzőt amilyen apáéknak van, le van árazva a felére, úgyhogy végre én is fogok tudni olyan finomakat csinálni *-*
☯ Pénteken is itt volt a festő és az égvilágon semmi nem történt.
☯ Szombaton voltam suliba, 3 óra logisztikán és 4 és fél óra vállalati gazdaságtanon. Az elsőn nem történt semmi érdekes, a másodikon viszont.., az egy összevont óra volt, nagyon sokan voltunk bent, soha a suliba járós karrierem során (ami kb tizenhat évet jelent) nem kellett még kikéredszkednem mosdóba, erre mikor? Amikor 600an vagyunk bent, veszi a kamera az előadást, és minimum egy valakin át kell másznom, hogy kijussak. Amikor visszajöttem már fel se bírtam nagyon venni az óra folyamát, úgyhogy csak rajzolgattam. Mire végre vége lett papáékkal mentünk szülinapozni Ernőékhez, Ricsi 8 éves lett, ettüm finom kajákat, sütiket meg tortát, aztán este mikor hazajöttünk papa mondta, hogy ő amúgy délután eltörte a kislábujját, úgyhogy még este Vera bevitte őket az balesetire, mert nagyon fájt neki.
☯ Ma megint semmi, holnap még jön a festő, úgyhogy nem nagyon tudtunk semmit se csinálni, csak pihizgettünk.
☯ A heti zene most D'espairsRay, mert pénteken volt 7 éve, hogy itt koncerteztek Magyarországon, én pedig ott voltam a 3. sorba, Karyu a szemembe nézett, Hizumival pedig pacsiztam, életem egyik legjobb koncertje volt ♥ Azon belül viszont teljesen random választottam a számot, mert alig akad valami amit ne szeretnék a mai napig. Vagy talán mégse annyira random, nem mernék rá már mérget venni, de azt hiszem a szám volt a turné neve, ez a fotó pedig évekig kint virított a szobámba egy óriásposzter képében.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe