2.44

október 29, 2017


☯ Hétfőn mehettem volna apáékkal másik papámhoz, de azt mondtam nekik, hogy nem tudok mert takarítok, de az igazi indok kicsit hülyén hangzott volna, de nekem vasárnap már egy kicsit nagyon sok volt a félöcsiből, és egy pöppet neheztelek is rá amiért betörte a telefonom képernyőjét, meg tök erősen ütögetett. Annyira durva és rossz, hogy ezt már nem tudom vállrendítéssel elintézni, hogy hát csak 3 és fél éves.
☯ Úgyhogy egyébként játszottam, meg amúgy egész héten, szóval most nem nagyon részletezném külön a napokat. Tryhard módba kapcsoltam szezonzárásig, de ha nem tudok visszamenni goldba addig, akkor ez lesz a végső jel, hogy ennyi volt nekem ez a játék. Nem zavarna, hogy silverbe vagyok ha igazságos lenne, de amikor egy nap vagy minimum 5 gamet kell feladnunk már 15 percnél azért mert valaki a teamből 0/10-be van már 10 percnél (és nem túlzok, ilyen 1/11-es toplanek szoktak lenni átlagba), és kb nincs egy izgalmas, normális meccsem se, ahol eldőlhetne, hogy mit tudok, és tényleg szólna is valamiről, az kicsit idegesítő. Meg az is amikor a sok külföldi nonstop kb már zaklat chaten, és még ők sértődnek meg, ha azt mondom nekik, hogy szar az angoljuk és kb egy mukkot nem értek abból amit írnak, meg nem bájcseverészni járok fel, és nem akarok velük duozni. Egy gyereket már le is kellett ez miatt tiltanom, nonstop írkálta a hülyeségeit, nem is értettem a felét, hogy mit, meg folyamat játszani akart velem, mondtam, hogy nem, erre, hogy én amúgy egyébként is tök szar vagyok, csak azért jelölt be mert megsajnált, az összes gamet kikaptuk amit együtt játszottunk mert elthrowoltam!! Olyan mérges lettem, hogy vissza is kerestem az összeset amit együtt mentünk, a háromnegyede win, ilyen 15/5 meg 10/1-es statjaim voltak, ahol kikaptunk se én csesztem el kimondottan, úgyhogy amúgy nem is értem ha ilyen rossz vagyok akkor minek akart velem játszani, de remélem most már ez a tiltás eljut az agyáig, hogy hagyjon a francba békén.
☯ Aztán végre elkezdődött megint a Walking Dead, úgyhogy gyorsan meg is néztem. Én még mindig nagyon szeretem ezt a sorozatot, persze engem is először a zombik miatt ültetett le, de ezt a témát már el kell engedni, azért minimum vagy 5-6-7 évet felölelt a sorozat, már szépen elfogytak a zombik, kitanulták a maradék ellen a védekezést és aki ennyi időt után mégis egy zombi által hal meg, az nagyon balfasz. Az emberek ebben a világban már régen sokkal ijesztőbbek, és nekem tetszik ez a dráma, hogy sose tudhatod kibe bízhatsz meg, ráadásul szépen írtják akár a főbb szereplőket is, amiért mindig izgalmas, akármennyire is húzzák az időt, monoton vagy logikátlan is néha.
☯ De azért szerencsére amúgy nem csak a Lolból állt az egész hetem, szerdán Mercédesznél voltam, csütörtökön pedig apával találkoztam. Mondta, hogy félöcsi múlt vasárnap óta amúgy nagyon hiányol, mindenhol engem keres, és folyamatosan kérdezgeti, hogy hol vagyok és mikor jövök. Erre aztán muszáj volt mondanom, hogy majd akkor ha nem püföl állandóan, aztán apa mondta neki, hogy ezt üzenem, ő meg, hogy nem fog bántani, mindig szeretni fog, szóval amikor jöttek, akkor még puszit is kaptam tőle, kis cuki ♥ Meg amúgy így megkésve de a szülinapi ajándékomat is, ami végre egy Just Dance. 2012-ben vettük ezt az xboxomat, tavaly karácsonyra kaptam a kinectet, most meg végre a játékot, úgyhogy nem siettük el, de végre megvan, és imádom. A 2016-os egyébként, és azért ezt választottam, mert apának megvannak a régebbiek, a legújabb meg túl drága lett volna, de most azóta folyton nyúzom. Úgy gondoltam, hogy minden reggel és este minimum fél órát játszom vele, és az így kezdésnek pont elég testmozgás lesz, ráadásul szerintem már fogytam is tőle, mert a frissen mosott farmerom semennyire se szorít.
☯ Szombaton pedig suliba voltam, 8-tól este fél7-ig. Annak ellenére, hogy minden porcikám tiltakozott ellene, meglepően gyorsan eltelt, és még el se fáradtam benne, nem úgy mint most, egyébként már aludtam mikor eszembe jutott, hogy nem elég, hogy ezen a héten se volt bejegyzés, de még ez se lett se befejezve, se kiposztolva, szóval gyorsan, aztán ez után szerintem megyek is vissza aludni.
☯ Ma amúgy sütöttem amerikai almáspitét, nagyon régóta szerettem volna már, mindig olyan különlegesnek tűnt a filmekből, és tényleg nagyon finom, bár még csak azt kóstoltam meg ami véletlen random kifolyt belőle.
☯ A heti zene meg akkor legyen is a Just Danceből. Sajnos a korábbi verziókhoz képest még nem találtam meg azt a számot amit valószínűleg kivülről fogok fújni annyira az én világom, de ehhez egyenlőre ez áll a legközelebb (micsoda véletlen) és általában ezzel kezdem és ezzel is zárom a napi ugribugrit.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe