2.41

október 08, 2017

☯ Hétfőn még jött a festő, most már végre sikerült is befejeznie a dolgokat, nekem meg tök random fájt megint egész nap a fejem. Már kajak nem értem miért, eddig legalább mindig volt valami előjele is, hogy másnap rossz lesz, most meg így keltem, fura volt.
☯ Kedden végre visszapakolhattunk mindent a helyére, elég nagy káosz volt úgyhogy ezzel el is ment a nap.
☯ Szerdán Mercédesznél voltam, hazafele pedig mentem egy jóóó nagy kitérőt tónak, és úgy sajnálom, hogy nem volt nálam se telefon, se fényképezőgép, mert annyira gyönyörű évszak ez az ősz, szeretnék most majd róla egy fotósorozatot csinálni, csak még elgondololás alatt van a koncepció.
☯ Csütörtökön Kecskeméten voltunk természetgyógyásznál, annyira megnyomkodott, most nagyon jól esett, bár jó sokáig is tartott leérnünk, mert tök nagy volt a forgalom, előttunk meg ketten voltak bent kb másfél órát, aztán még el kellett mennünk bevásárolni is, úgyhogy majdnem este 6-ra értünk haza. Sajnos elaludtam a kocsiba, úgyhogy amit helyretett a gyógyász valószínűleg "el is rontottam", mert megint fájt a fejem meg a nyakam is mire felkeltem...
☯ Pénteken megint letöröltem a Lol-t... Kezd agyamra menni ez a "se veled - se nélküled" viszony, és mondhatnám, hogy amúgy most nem azért mert a plafonon voltam tőle (mert amúgy de) viszont nem csak a türelmem és a lelki békém érdekében távolítottam el, hanem mert ha tetszik, ha nem, beindult ez a levelezős suli is, már sok házink és tanulnivalónk van, én pedig sajnos olyan vagyok, hogy ha a Lolról van szó, hogy nálam nincs pár óra játék. Ha lecke írás előtt nekiállok, abból aznap nem lesz lecke, se tanulás, se takarítás, se semmi, úgyhogy amíg nem tudok megtanulni mértéket tartani, nem is szabad visszatennem. (ez valószínűleg azzal fog járni, hogy csak flexen leszek idén goldos, mert a solo-t miután kimentem goldba nem vettem komolyan, elszúrtam az mmr-em és már olyan embereket kapok a csapatomba, hogy épp ésszel nem lehet kibírni ami a chaten és a pályán megy, és habár a solo gold keretem hiányozni fog, annak azért örülök, hogy az a Graves skin nem különösebben mozgat meg)
☯ Szombaton megint szokásosan suli volt, bár most csak 9:45-re kellett mennünk. Olyan gyorsan el is ment így a nap, hogy teljesen meg tudnám szokni. 2 informatika és 2 két statisztika óránk volt, eddig még egyik se, de meglepően mindkettő nagyon tetszett, sőt gimiben és általánosban amekkora mumus volt az excel, most kimondottan jól esett feleleveníteni a régi tudást, és nem tudom miért riogattak vele minket régen annyiszor, ez egy tök klassz és okos kis program, és nem akarom többé utálni.
☯ Ma kb semmi, délelőtt főztünk papával, aztán elkezdtem nagyjából a fotós dolgot, majd tanulni akartam, de a tegnapi nő még nem töltötte fel Neptunra az anyagot szóval...
☯ Imotou-channal megünnepeltük, hogy ma van 7 éve, hogy regiztünk Imvura. Ez egyfajta évforduló nálunk, hogy miért azt nagyjából leírtam ebben a sweet memoriesban, így heti zene egyébként nincs, túl sokat szerencsétlenkedtünk a képpel ahhoz, hogy ne rakjam ki ide is. (egyébként már csak azért is duplán nosztalgikus ez nekem, mert egyrészt ő Darku, másrészt pedig ez a rózsaszín ruha ami rajta van, 6 éve volt a wishlistemen, és ez egy tökéletes alkalom volt, hogy megvegyem)
☯ Valamit pedig ki szeretnék próbálni, úgyhogy ha eddig nem tettétek meg, de szeretitek olvasni a blogot, iratkozzatok fel oldalt a rendszeres olvasóknál, vagy ha kényelmesebb, akkor bloglovinon ^^

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe