2.43

október 22, 2017

☯ Ahogy múlthét vasárnap írtam, aznap mentem Áronékhoz szülinapozni. 10-en voltunk, és az anyujának a tesójának a két kicsi gyerekét nekünk kellett pesztrálni kaja után egész délután. Hát, az egy hosszú délután volt.
☯ Hétfőn semmi különös nem volt, streameket néztünk, loloztunk meg csak a szokásos, aztán este meglepibe kaptam egy annyira fincsi édességet, csak nekem csinálta, és úgy elérzékenyültem, szegény még a kezét is elvágta miatta ♥
☯ Kedden a második este után már kicsit megéreztem, hogy nem biztos, hogy olyan jó ötlet volt nem kivenni a kontaktlencsét, mert a bal szemem nonstop könnyezett, az után is, hogy kiszedtem (mmint a lencsét), úgyhogy kicsit aludtam délután, de olyan szinten meleg volt lent a pincébe mikor felkeltem, hogy aztán egész este fájt a fejem, pedig még 2 pizzát is rendeltünk, de nem bírtam megenni semmit.
☯ Szerdán is még fájt egy kicsit, és aznap mehettem is haza :c Papa jött értem és elmentünk tőlük nem messze nyúlért, de még nem volt otthon az emberke, úgyhogy a háza előtt vártunk rá vagy egy órát, és már jó későn értünk haza.
☯ Csütörtökön csak úgy elvoltam itthon, pakolgattam kicsit, meg megcsináltam a svéd fűszeres sütitésztát megint, bár most kevesebb fűszert, mézet és több cukrot tettem bele. Most olyan ropogós lett, mint kellett, és nem is csíp annyira, viszont valahogy még mindig nem érzem az igazinak.
☯ Pénteken délután mentünk az új albérlőkhöz az első bérleti díjért, bár én még mindig nem találkoztam velük, de eddig úgy tűnik minden teljesen rendben van velük, aztán utána elmentünk a Jyskbe venni egy komódot, mert amikor kiköltöztem ide, egyetalán nem volt bekalkulálva, hogy még suliba fogok járni, így azokat a cuccokat egyetalán nem tudtam hova tenni, a kedvenc bútorom viszont pont le volt árazva, úgyhogy meg is vettem, este 7 körül értünk haza, és akkor jutott eszembe, hogy amúgy a csütörtökön bekészített sütitésztát tökre elfelejtettem kinyújtani, kiszúrni és megsütni, szóval azt még úgy este 9-ig csináltam.
☯ Szombaton nem volt suli, így én csináltam az ebédet, a kedvenc tésztasalátámat, aztán összeraktam a komódot, elpakoltam a maradék dolgokat a szobámba, majd fél2-re kimentem a buszmegbe Zsófi elé. Egyszer már nagyon régen volt a falunkba, de csak a legelső utcába, így először elmentünk sétálni, és megmutattam neki a tavunkat, úgy örültem, hogy neki is annyira megtetszett ez a kis község, aztán nálunk nekiálltunk a halloweeni sminkünknek amit már több, mint egy hónapja tervezgettünk. Velem kicsit sok idő elment, mert most sminkelt először mást, meg új volt az ötlet is, de magával már hamar végzett, úgyhogy aránylag időben el tudtunk kezdeni fotózkodni. Először csak a kertünkbe, aztán kistétáltunk félhomályba a tóra. Mindenki aki látott minket úgy megbámult, és egy kislány pedig akkorát sikított... érte kicsit lelkiismeretfuldalásom van, lehet egy életre traumatizáltuk, bár cserébe fél utcával arrébb meg mi futottunk össze egy gazda nélküli rotweilerrel és majdnem szívinfarktust kaptunk mikor elindult felénk. Felavattuk a műszempillákat is amiket a múltkor rendeltem és annyira királyak, aztán megkóstoltattam vele a sütim és a tésztasalátám is, de mindkettő ízlett neki, úgyhogy örülök.
☯ Ma meg egész nap apáéknál voltam, félöcsire kellett vigyáznom amíg elhordták a maradék cuccaikat a régi lakásból. Még mindig nagyon rossz a kiskölyök, ma betörte a telefonom képernyőjét is, de egyszerűen nem lehet rá haragudni. Vacsira apa rendelt nekünk pizzát aztán most értem haza nem rég.
☯ A héten ahogy amúgy láthattátok nem volt bejegyzés, és megmondom őszintén tök jó érzés volt elszakadni a blogtól, és egész héten fel se jönni ide. Valószínű ez a közeljövőben sűrűbben elő fog fordulni.
☯ Végül pedig szívesen tennék be képeket a szombatról, de kijött a VB zenéjéhez a videó is, és annyira csodálatos ez a kettő együtt, hogy muszáj azt ideraknom.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe