Sweet memories 11

december 07, 2016

Most, hogy nagyjából sikerült megbarátkoznom ezzel a "nagyon modern" sablonnal arra gondoltam megnézhetnénk milyeneket sikerült "alkotnom" régebben.
Amióta csak megismerkedtem a honlapszerkesztés világával, mindig is nagyon imádtam új kinézeteket kitalálni, ez pedig kimondottan igaz a már blogspoton töltött éveimre. 2009 őszén kerültem ide, és egyből bele is vágtam a kódok világába, habár akkor még a színkódokon kívül aránylag totál kínai volt az egész, mégis egész jó dolgokat sikerült összehoznom. Igaz, a mai napig a blogskins-ről szedtem az alapkódokat, és azokat alakítgattam át, de egyszer majd mindenképpen meg szeretnék próbálni összehozni egy teljesen sajátot. Addig is viszont bemutatom az eddigi kedvenceimet. Sajnos eredetileg a régi blogomon sose fotóztam le őket, csak a kódokat mentettem el, ezért a Sablonpróbás oldalamon fogom őket szemléltetni, szóval ne lepődjetek meg az állandó lorem ipsum szövegen. (Viszont az oldalsávban akadhatnak még érdekes írások, amiket egyébként nem ajánlok, mert enyhén agyrém néhány)


Ahogy átnéztem az összes kódot, vissza kell szívnom az előző kijelentésemet, nem tudom minden kedvencemet megmutatni, mivel sajnos rengeteg képet nem jelenít meg, és azzal lenne igazán értelműk, ezért csak párat ami még normálisan néz ki.

Bevallom, ha ezt most nem látom meg a jegyzettömben, nem is emlékeztem volna rá, de így is csak annyit tudok a naptár és az elmentési dátuma miatt, hogy 2012 novemberében volt fent. Az idézet és a kép miatt viszont tisztán rémlik, hogy éppen még teljesen az Éjszakai cirkusz hatása alatt voltam. Ráadásul akkoriban borzalmasan megnyugtatott a kódokkal való szórakozás, mert addig se arra gondoltam, hogy anyum már sose fog többé hazajönni.

Ezt még az egyszerűsége ellenére is nagyon szerettem, és tisztán emlékszem rá, hogy 2012 decemberében volt fent. Minden bejegyzés teljesen rémlik amit erre írtam, az egész hangulat, hogy karácsonyi nagytakarítást csináltunk, aztán a frissen illatozó ágyamban a még száradó plüssökre várva alkottam a legújabb bejegyzést a sötét szobámban ahol csak a karácsonyfaégő világított, aww.

Erre se emlékeztem, még annak ellenére se, hogy úgy volt elmentve, hogy "nagyonkedvencerdos" és tényleg, még így 3 évvel később is (mert egyébként 2013 január-februárba volt fent) is elég jól néz ki. A más felbontás miatt fent a felirat most már el van csúszva, de még így is nagyon tetszik. A dátumból kiindulva ebbe a kinézetbe írogathattam a továbbtanulással kapcsolatos félelmeimet és aggályaimat.

Nem sokkal a másik után következett, tavasszal. Annyira emlékszem belőle, hogy nagyon nehezen sikerült előtúrnom ezt a zöld fás hátteret, és utána bevágtam egy csomó mekis kaját. Kicsit bánom, hogy ebbe a blogba ilyen bazi nagy képeket kezdtem el használni, mert igazából mindig nagyon szerettem ezeket a keskeny kinézeteket (csak sajnos most már a nagy képeket is).

A sorban pontosan a következő, és habár nem látszanak a képek, és a háttér is el van csúszva a más felbontás miatt, de mindenképp be akartam róla számolni, mert egyszerűen szerintem valami annyira hangulatos katyvaszt sikerült összehoznom, hogy a mai napig sokszor eszembe jut.

Szintén 2013 tavaszától kerültek fel ezek a kinézetek is, és az egyik zenés tagból láthattátok, hogy régen szerettem a Black Veil Brides-t, a Blood on the Dance Floor-t, Asking Alexandria-t valamint a Breathe Carolina-t és az All Time Low-t, aztán volt egy korszakom amikor ezeket kiegészítette a BMTH, Of mice and men, Escape the Fate, A Day to Remember, Alesana, Pierce the Veil, Motionless in White stb. Akkor nagyon sok bandás kinézetet hoztam össze. Ebbe tulajdonképpen semmi extra nincsen, az oldalsó szövegre voltak rálinkelve a menük és mindegyikbe volt valami együtteses animáció, ma már viszont kicsit a "sötét korszak"-ként gondolok vissza ezekre az időkre.

Erre is írtózatosan tisztán emlékszem. 2013 júniusában volt fent, és ide pötyögtem be azt egy gyönyörű szót és a róla szóló bejegyzést, hogy LEÉRETTSÉGIZTEM! mennyire paráztam pedig a matektól és a szóbelitől, aztán olyan gyorsan elszállt, hogy már több, mint 3 éve volt.

Szintén 2013 nyara, de inkább a vége fele. Emlékszem ez volt fent, amikor írtam, hogy mennyire örülök magamnak, hogy már nem vagyok gimis, és nem vonatkoznak rám az ottani idióta szabályok, és végre lehet színes hajam, pc-m, tetkóm és fültágítóm. Ne tudjátok meg, hogy aztán mennyire örülök neki, hogy ezekből a hirtelen felindulásaimból aztán semmit nem valósítottam meg.

Ahhoz képest, hogy 2009-től 2014-ig vezettem a másik blogom, és igaz voltak olyan időszakok amikor a rendes blogspotos sablonokat használtam, mégis csak ennyi maradandó használható kinézetet sikerült előguberálnom. Sajnálom, hogy nem fotóztam le mindegyiket a kinézet csere előtt, mert akkor az éppen aktulális bejegyzéseket és a hozzájuk tartozó képek is megmaradtak volna, de ha esetleg majd sikerül őket újra láthatóvá tennem, akkor előfordulhat, hogy érkezik egy második rész.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe