日曜日1.46

december 11, 2016

☯ Nem tudom miért, de a vasárnapi mikulás és szülinapozás nagyon betett, egész hétfőn megint baromira fájt a nyakam meg a fejem, de szerencsére a borsosmentaolaj ismét segített, így délután már tudtam sütni.


 ☯ Most fűszeres kekszet csináltam, mert amit múltkor vettünk az Ikea-ba az nagyon tetszett, és meg akartam próbálkozni valami hasonlóval, nem lett annyira finom, mint az, meg kicsit kemény is, de jövőhétre be kell gyakorolnom, mert megígértem a másik mamámnak, hogy viszek át hozzá amikor megyünk majd oda kajálni az ünnepek előtt.
☯ Kedden pedig megint nagymosást tartottam, szeretek kézzel mosni, mert az után legalább már sosem kell a körömlakk lemosóval szórakozni...
☯ Szerdán délelőtt Mercédesznél voltam, délután pedig jött volna át a Vera, de nem jött, viszont kaptam egy csomagot egy ujjatlannal amit nem is rendeltem, úgyhogy ki kell "nyomoznom", hogy melyik cuccom keveredett valószínűleg el.
☯ Este pedig tök random felhívott a másik mamám, hogy szerkesszek meg neki egy fotót facebookra új profilképnek, majd utána egy órát skypeoltunk, mert nem értette hogy kell feltölteni, bár annyi mindent felolvasott, hogy hol miket lát, meg mik jönnek ki, hogy a végén így láthatatlanba már én se sok mindennel voltam tisztában, de csak összehoztuk.
☯ Áron ebben a hónapban jó hamar megkapta a 3 szabadnapját, úgyhogy csütörtökön átmentem hozzá megint. Mondta, hogy olyan 5 körül jöjjek, mert akkor már biztos otthon lesz, de nem tudtam igazán úgy időzíteni, de szerencsére a huga már otthon volt, így be tudott engedni. Kb olyan 20-30 percet kellett Áronra várnom, hogy hazaérjen, de így legalább kicsit tudtunk beszélgetni a hugával, mert ez nekünk egyébként a 2 év alatt nem sokszor jött össze, mert kevésszer találkoztunk. Miután Áron megjött még kicsit fent maradtunk, aztán lementünk a szobájába, vacsiztunk, majd ő elment fürdeni, addig én folytattam az aktuális sorozatom, aztán néztünk egy kis All-star-t, majd AK-t és végül elaludtunk.
☯ Pénteken majdnem délig aludtunk, aztán loloztunk kicsit, majd kapcsoltunk megint AK-t és felmentünk pizzát sütni. Aztán végül is mivel 14 órás stream volt, őt néztük amíg el nem aludtunk. Eredetileg úgy volt, hogy Endréékkel találkozunk, de nekem nem sok kedvem volt kitenni a lábam a házból, és szerencsére Áronnak se, lehet, hogy szinte folyamat csak döglöttünk, de nekem ez sokkal inkább együtt töltött minőségi idő, mint az eljárkálás.
☯ Szombaton sajnos már megint jöhettem is haza, de papa nem messze tőlük kinézett egy emberkét akitől szeretett volna nyulat hozni, így feljött értem. Megkértem, hogy akkor csak olyan 3 körül, és akkor legalább pont úgy megyünk majd, hogy látjuk a karácsonyi kivilágításokat, de mikor máskor sötétedett volna jóval később, mint aznap.., úgyhogy tulajdonképpen pont azokra a helyekre sikerült már sötétben érkezni ahol a világításokat bármikor megnézhetjük.
☯ Közben egyébként sikerült elintéznem Vera megrendeléseit, 3-nak visszakaptam az árát, a negyedik pedig valahogy mégis sikeresen megérkezett, úgyhogy ennek most nagyon örülök.
☯ Jelenleg pedig a karácsony szellemében eszeveszetten jelentkezek mindenféle nem facebookos nyereményjátékra, hátha egyszer végre én is nyerek valamit, eddig ilyen netes izéken még csak egy Snickerses pednriveot sikerült kb 10 évvel ezelőtt.
☯ Ma találkoztunk volna megint Tündével, de teljesen elfelejtettem, meg nem jött meg a télikabát se még amit rendeltem, úgyhogy azt ismét halasztottuk megint minimum egy héttel. (Egyébként egész szépen érkeznek a cuccok, jövőhéten még nem, de utána szerintem már meg fogom tudni csinálni róluk a bejegyzést, legalábbis remélem)
☯  Valamint megint csináltam olyan fűszeres kekszet mint hétfőn, de a biztonság kedvéért már két adagot, mert szeretnék vinni a csütörtöki családi vacsira, meg a Veráéknak is, úgyhogy úgy tervezem, hogy holnap még két adagot fogok alkotni, meg nem is baj ha marad, mert kiderül, hogy minél több napot áll, annál fincsibb meg puhább.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe