'huszonnégyeske

szeptember 24, 2014

Most megint milyen jó vagyok ebbe a blogolás dologba, még csak egy napot hagytam idáig ki. 

Hétfőn elég nagy kavarodások voltak a vonatokkal úgyhogy csak a 7:11el mentem be, mondjuk alapból azzal akartam, csak így többet is késtem. Lent metrónál megvárt bűvész, hogy hagy metrózzon velem a 90%ossal mert kinyírja a tanára ha ennyit késik. Vele még nem metróztam soha, tök be is volt parázva, hogy mi van ha nem engedik át mert nincs jegye. Suliból Stefi megint hiányzott úgyhogy csak Zsuzsival voltunk. Első 3 órába ofőnél random szavakra, amiket ő adott meg, kellett 30 perc alatt logót csinálnunk. Hát elég gázak lettek, nem erősségem ez a logó dolog. Az egy órás szünetünkbe Unoztunk, aztán megkerestük az angol tanárt, bár én nem lettem okosabb, mert még mindig nem tudom, hogy kell-e órára járnom vagy sem. Folyosón közbe összefutottunk bűvésszel, neki is lyukasa volt úgyhogy megkértem, hogy bűvészkedjen nekünk, főleg a lapkicserélődőset mert azon még mindig nem bírtam elsülni. Közbe Tünde meglátott minket és iderohant ő is, jajj nagyon jól elszórakoztunk.
Szerény személyem: - képzeld el mire keltem ma reggel!
Tünde: - na mire?
Szerény személyem: - hát arra, hogy vettem két gatyát..! ... vagyis nem, nem arra keltem, hogy vettem két gatyát. 
mókás volt. Amúgy arra keltem, hogy azokat a gatyákat amiket vasárnap vettem csak random ledobtam a szobám közepére és reggel Theo belemászott a zacskóba, én meg még az ébresztő hatása alatt félálomba voltam, még legalább félórát fetrengetni akartam, de azért rákiabálta, hogy Theodore! erre ez a kis idióta megijedt, belegabalyodott a zacskóba és azzal együtt végigrohant a lakáson, én meg kómásan kiugorva az ágyból utána. Biztos szép jelenet volt, de így is csak a konyhában sikerült összeszednem a nadrágjaim. 
Miután kiröhögcséltük magunkat, meg eleget ámultunk a bűvésztrükkökön átsétáltunk az AH-ba, Rozihoz, vele a múltheti dobozt csináltunk, az enyém végül egy macskamancs krém lett. Kaptam rá egy ötöst, de szerintem inkább az ötletre, mint a kivitelezésre. uhh, még csak 2 napja volt de már alig emlékszem, de asszem délután semmi különöset nem csináltam már.
Kedden Zsuzsi is meg Stefi is hiányzott, úgyhogy első 3 órán, ahol még mindig realista gyümölcsöket csináltunk illustratorba még elvoltam, de utána 2 és félórás szünetbe szét untam a fejem. Ichit kérdeztem nincs-e lyukasa de nem volt, meg Tündének se, úgyhogy elmentem az Alleeba és kóvályogtam egy órát, aztán vettem egy whopper juniort és visszamentem a suliba, aztán meg elsétáltam az AH-ba. Nem tudom mit őrizgetnek ott, de elég idegesítő ez a belépőkártyás módszer. Ott először Anettával voltam, aztán teremcsere után már Annáékhoz csapódtam. Amúgy ez egy 3 gráciáékkal összevont óra, brrr. Elég furi, hogy most van egy pár dolog amiről egyenlőre nem akarok írni, mert túl hosszú lenne, és most is egy olyan következne, úgyhogy ugorjunk.
Ma már mindketten voltak úgyhogy boldogságosság volt. Reggel vonaton kiolvastam a Polaroidokat, hát nem csalódtam, lehet minden nap suliba menet el fogom olvasni. Első óránk etika volt, szintén 3 gráciáékkal összevonva, én beültem a sarokba, mert Zsuzsiék késtek, erre a 3 gráciából 2 fogta magát és becuccolt mellém... miértmiértmiértmiértmiértmiértmiértmiértmiért. Amúgy valami nyomasztó de tök elgondolkoztató kis rövidfilmet néztünk meg. Utána egyórás szünetbe Unoztunk, de nem voltam formába, állandóan sikerült olyan színt vagy számot letennem, amikor már csak egy lapjuk volt, hogy ki is tudjanak menni. Stefi aztán már csak 'a szerencse lánya'-nak hívott közbe. Mondjuk mivel az ebédlőbe játszottunk dél körül el kellett onnan mennünk, úgyhogy bevágódtunk a mosdóba, elakartunk menni az Alleeba is, de félórára már nem érte volna meg, úgyhogy ott tollászkodtunk meg szórakoztunk egy darabig és elindultunk az AH-ba. Bár még így is előbb érkeztünk mint kellett volna, úgyhogy Stefi sálán csöveltünk, közbe meg jött valami enyhén itókás pali és ott dumált nekünk valamit a horgászásról talán, meg, hogy egyikünk szebb mint a másik, meg ilyenek, kb a háromnegyedét nem is érettük. AH-ba most Janóval volt rajzóránk, egy nő jött modellkedni, de idén valahogy felcsesznek a rajzórák, most se csináltam kb semmit. Ettem, tekkenztünk, random matricákat küldözgettünk egymásnak messengeren meg ilyesmi. Óra utolsó 10 percébe firkáltam fel kb valamit, hogy azért ne legyen üres a lapom. Aztán ezután még jött 3 óra ahol a tegnapi gyümölcseinkkel kellett polcélt csinálnunk. Szünetbe meglátogattuk a képzési munkatársunk a számláért, de én véletlenül a dátumhoz írtam a nevem és a névhez a dátumot, úgyhogy mostantól hívjatok nyugodtan kétezer-tizennégy szeptember 24-nek, vagyis huszonnégyeske-nek. 
Hát nagyvonalakban kb ennyi volt ez a 3 nap, de nem tudom miért tiszta kómás vagyok már pár napja. Úgyhogy szerintem most alszok is. Olyan fura, ezer éve nem feküdtem le ilyen korán.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe