első 2 hét

szeptember 21, 2014

Szeptember 8.-án kezdődött idén a sulink, úgyhogy nekünk még csak 2 hét telt el amióta járunk, de igazából olyan mintha még csak kb 2 nap lett volna. 
Hihetetlenül boldog vagyok, mert újraosztották az osztályokat, így azon kívül, hogy ez tök japán feelingü, valami isteni csoda folytán elkerültem a 3 gráciától. Amikor megláttam az emailt amiben leírták... hát... nem túlzok ha azt mondom, hogy madarat lehetett volna velem fogatni. A tavalyi eredeti osztályból csak én, Endre, Ákos, Áron meg Renátó maradt, és betették hozzánk még Anettát és Danit, akiket amúgy nem nagyon ismerek, meg Stefit és Zsuzsit, nekik viszont hihetetlenül örülök. 
A hétfő az még elég eseménytelenül telt, reggel Tündével mentem fel, ami jó volt, ezer éve nem vonatoztunk együtt suliba, ráadásul mellettem egy pasi pont animét nézett laptopon, úgyhogy néha én is titokba néztem vele. Amúgy nagyon elvoltunk, annyi mindent meséltünk egymásnak, hogy már a velünk szemben ülő srác is röhögött rajtunk. Amúgy aznap 2 féle óránk volt összesen, 3 photoshoppos ofővel, és 2 meghatározhatatlan Rozival. Az elsőn typo plakátot csináltunk, viszont a másodikon fogalmam sincs, valami méricskéltünk. És kb ennyi, legalábbis ennyire emlékszem. 
Kedden Tamarával vonatoztam, és a bűvésszel sétáltam be a suliba, aztán egy új tanárnővel kezdtünk, vele ilyen reklámokat meg hírdetés féléket fogunk csinálni, bár most tojást rajzolgattunk és 3 különböző módszerrel töltöttük ki őket színnel illustratorba. Utána volt 3 és fél óra szünetünk amibe újfent találkoztunk Tamarával és elsétáltunk az Allee-ba. Egyébként messzebb van mint gondoltam. Itt benéztünk a szokásos boltokba, H&Mbe kinéztem magamnak egy nagyon kis tündéri kalapot, igaz az árát elfelejtettem megnézni de mindenképpen azt szeretném majd az úrihölgyes összeállításomhoz, vagy ha nem azt, de valami nagyon hasonlót. Egyből fel is próbáltam, és találtam egy másikat is, azt felpróbáltattam Tamarával, aztán kerestünk hozzá ruhát és bevágódtunk egy próbafülkébe. Persze, hogy egy poncsót/pelerint igazából fogalmam sincs mi a különbség a kettő között, ha van egyeltalán sikerült kiválasztanom. Először nem bírtam belebújni és nem értettem miért, aztán akkor vettem észre, hogy hát azért mert nincs ujja... Miután mindketten feloperáltuk magunkra meg a kalapot is, konstatáltuk, hogy baromi jól nézünk ki, de tényleg! Csináltunk pár fényképet is, aztán fájó szívvel de le kellett őket vennünk. Aztán bementünk a DM-be, mert szükségem volt valami hajegyenesítőre, hát ennyit én még hajcuccoknál nem tököltem. De asszem megtaláltam amit kerestem. New Yorkerbe meg megértettem, hogy mit éreznek a srácok ha a barátnőjükkel mennek vásárolni... már ötször körbejártam az egészet, de Tamara még mindig a bikini felsőket nézteee... végül elmentünk enni a Burger kingbe, a whopper junior és a western junior olyan hihetetlenül fincsi. Utána már el kellett indulnunk mert csak félóra volt következő órámig, Tamara visszakísért egy darabig, de nem kellett sok, hogy még így is eltévedjek. Már rohantam és épphogy sikerült időbe beérnem, erre késett a tanár 40 percet.... egyébként megint köbö ugyan azt kezdte el leadni amit már tavaly egyszer átvettünk. Hazafele Ginivel jöttem, nem dumáltunk már június óta, úgyhogy ez az út se telt unalmas... aztán a nap további részéről inkább nem akarok írni.
Szerdán csak 15:40re kellett mennünk, és megint a hirdetéses tanárnővel volt óránk, logót kellett terveznünk a saját kitalált márkánknak. Amúgy tök tetszik, hogy mondta, hogy találjunk ki egy reklámügynökséget és nevezzük el magunkat, mert ő nem úgy akar megjegyezni minket, hogy megy az X osztályba tanítani, hanem, hogy megy az XY reklámügynökségbe. Logó készítés közbe én CsJ-ztem, csábításból jeles, és nem vettem észre, hogy épp mögöttem van, erre az egész osztály előtt feltette a nagy kérdést: 'te meg milyen 18+-os játékkal játszol?' hát hirtelen köpni-nyelni nem tudtam. A 18. epizód 18as karikájára és a névre azt hitte, hogy valami khm játék.
Csütörtökön is 15:40re kellett bemennünk, egyetlen egy etikára, csak nekünk elfelejtettek szólni, hogy elmarad... vártunk kb félórát, addig Áronnal dumáltunk, aztán egy darabig Gabival majd hazajöttem. 
A pénteket már nagyjából elmeséltem a szülinapos bejegyzésbe, de azt kihagytam, hogy aznap beszélgettünk először normálisan Stefivel és tök jól megértettük egymást meg minden, úgyhogy királyságos volt, elterveztünk már egy csomó mindent.
A szombat-vasárnapot is már ledaráltam, úgyhogy hétfő. Ugyan azok az órák mint múlthéten, és kb ugyan azt is csináltuk, annyi különbséggel, hogy kitalálták, hogy bent kell maradnunk angolon. Ja, meg a suli ebédlőbe jól kiröhögtek minket.. Az egész csoportból én maradtam most bent egyedül megírni a szintfelmérőt, és 50ből kemény 34 pontom lett. Az a baj, hogy ezt a Have been-es cuccot nem értem, és nem is értettem soha, és kb ezzel volt teli az egész. Tanárnő azt mondta, hogy határeset, és majd meglátja, hogy bent kell-e maradnom órákon vagy sem, de le akarom vele beszélni, hogy ne kelljen.
Kedden is szokásos órák, aztán 3 órás szünetbe Stefivel meg Zsuzsival átmentünk a másik épületbe a többiek rajzórájára, felmásztunk a galériára és ott ország-városoztunk, meg valami mást is játszottunk, csak fogalmam sincs, hogy annak a játéknak mi lehet a neve. Aztán psp-ztünk is. Hazafele megint Ginivel jöttem és azt hiszem sikerült tényleg teljesen lesokkolnom... mondjuk még nekem is furi ez az egész szitu. amiről egyenlőre nem akarok beszélni, talán majd egyszer. Szerdán elvileg rajzóránk lett volna, de Janó eldumálta az időt az egyik osztálytársunkkal, úgyhogy mi addig unoztunk, a következő órán meg bannereket csináltunk a kitalált márkánknak, nem tudom miért de ugyan azzal az effekttel ugyan az a kép, állandóan máshogy nézett ki...
Csütörtökön is egy új óránk volt, amin majd elvileg lino meg stb metszeteket fogunk csinálni, úgyhogy most csak megterveztük, hogy mit akarunk majd megcsinálni és ennyi. Amúgy végig hülyéskedtük a napot. Suli után találkoztam apával, megint elmentünk 5D-s moziba, a Runaway-re, azt hiszem idáig ez a kedvencem, aztán felmentünk a Turulra, de pont telefonált a papa, hogy kint várja a Kittit az állomáson, így elhívtuk őket is mozizni, velük valami Vörös szakállt vagy mi az istent néztünk, de elég gyerekes volt, annyira nem jött be.
Pénteken Stefi nem jött be, úgyhogy csak Zsuzsival voltunk ketten, de tök jól elbeszélgettünk. Fura, hogy vannak emberek akiket tök régóta ismerek, de mégse tudok nekik annyi mindent elmondani, mint valaki olyannak akit csak pár napja vagy hete ismerek. Fuu amúgy erre a napra 2 nagyon agylerágás óránk van.
Így nagy vonalakban ennyi, borzalmasan gyorsan elrepült ez a két hét, aminek nem örülök, mert egyrészt most tök jó így az osztály, másrészt meg, én még nem akarom itt hagyni a sulit és vizsgázni..

Amúgy tuti, hogy most csináltam utoljára ilyet, hogy több napot/hetet írok egy bejegyzésbe, mert ez így nagyon retek. És 100, hogy egy csomó mindent kihagytam.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe