best szülinap ever ✭

szeptember 18, 2014

Szombaton 20 éves lettem... olyan furcsa, még bele se gondoltam igazán, hogy ezentúl kettessel kezdődik az éveim száma.. Viszont azt hiszem, hogy idáig ez volt a legeslegjobb szülinapom. 
de
előtte egy kis kitérő, és péntek:
A reggelem pompásan kezdődött amikor észrevettem a vonaton, hogy nincs meg a pikachus pendriveom és valószínűleg a suliba hagytam el szerdán. Szerintem az egész út alatt olyan fehér voltam mint a fal. Azon volt minden cuccom, bár igazából csak a fényképek az igazán lényegesek, de ha nem lett volna meg szerintem én hetekig bőgtem volna, vagy nem tudom... de meglett és soha többet nem viszem ki ezt a pendriveot a lakásból az hótziher. Aztán már jól folytatódott a nap. Megismertük két új tanárunkat, tumbiztunk, névjegykártyát csináltunk ésatöbbi. Suli után pedig vittük apával Theot állatorvoshoz, de előtte elvitt 5D moziba. nagyon állat volt, főleg amikor a képedbe fröcsköltek egy rakás vizet. pápá egyenes haj de a nap további része annyira nem érdekes, úgyhogy
szoombaat:
2 körül találkoztam Dorinával és elmentünk a plázába. Felpróbáltam mindenféle ruhát a New yorkerbe és találtam egyet amibe beleszerettem, úgyhogy azzal megleptem magam szülinapom alkalmából. Aztán könyvesboltoztunk, bár az a könyv nem lett meg amit kerestem, viszont épp csokinap volt, úgyhogy eléggé kellett koncentrálnom, hogy ne essek kísértésbe. Végül inkább kimentünk a közeli "park"ba fényképeket csinálgatni, aztán vissza plázába, kerestünk H&Mbe kalapot de nem találtunk. apa meg pont hívott, hogy be szeretné vinni Ágit is moziba, nem-e vigyáznánk addig félöcsire. Amíg vártuk őket éppen Katus Attila ugrált a színpadon úgyhogy addig azt néztük, de utána mennem kellett mert papáékkal mentünk ki Ernőékhez, mert neki meg csütörtökön volt a szülinapja, úgyhogy volt ilyen családi összvacsi meg torta, úgyhogy oda a fogyókúrámnak asszem. Ráadásul még valami borzalmas piát is ittam, öeh. Aztán papa visszahozott és találkoztam Tündével. Lent a pláza parkolóba kezembe nyomott egy csomagot, benne 2 szelet sütivel és egy kis csokor virággal, de az volt a legszebb az egészbe, hogy a sütikbe szúrt gyertyát meggyújtotta... hát azt hittem ott gyújtjuk fel az egész parkolót, de olyan feelinges volt.
hangulatfotó

Miután elfújtam a gyertyákat egyenesen mentünk moziba, 5D-re persze, és megnéztük a MetroFear horrort. Először kicsit paráztam tőle, de nem volt vészes, sőt.. nagyon király volt. Szerintem tőlünk zengett a pláza, mondta a csaj is mikor kiengedett minket, hogy hallotta élveztük. Végig visítottuk és nevettük az egészet. Ezek után az izgalmak után kimentünk a főtérre ahol faszén fesztivál volt, bár esett az eső, de épp Dolly Roll koncert volt, úgyhogy leálltunk egy féltető alá és befaltuk a sütit. ez úgy hangzott mintha fanok lennénk Utána még átjöttünk kicsit hozzánk, csináltunk képeket, Theoztunk és nagyjából ennyi. 
Vasárnap papáéknál kezdtem a napot, jöttek Ernőék is, és szülinapi ebédeltünk. tényleg annyi a fogyókúrámnak. Innen mentem apáékhoz, tőlük is kaptam tortát meg rendelt gyrost is, este pedig mikor hazajöttem jött át Tünde és itt aludt. Úgy volt, hogy filmezünk meg ilyenek, de elég sokáig telefonált a szívszerelmével, ami mókás volt, mert én is hallgatóztam és a szívszerelme haverja is hallgatózott. Ráadásul azt mondta nekik, hogy Bözsinek hívnak... 
De így azt hiszem röviden és tömören ennyi, viszont a végére még tortaaa:

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe