apa össze akarja verni a falat

szeptember 26, 2014

Azt hiszem megfáztam. Kapar a torkom, folyik a nózim, és nagyon menő orrhangom van. Tavaly ha jól emlékszem egész évbe nem kaptam el semmi ilyesmit, úgyhogy már éppen ideje volt.

Most olyan sok írni valóm nincsen, csütörtökön offoltam a sulit, mert szerda este úgy fájt a hasam, hogy alig aludtam valamit, és eléggé úgy keltem mint akit kimostak, aztán meg egy T-rex meg is taposott. Ilyenkor tényleg annyira szeretnék fiú lenni. Viszont este már sokkal jobban voltam, úgyhogy elmentem apával, meg papával meg mamával torkos csütörtökre. Érdekes volt, mert az a papám meg mamám ki nem állhatják egymást, furcsálltam is, hogy apa egy asztalhoz akarja őket ültetni, de végül is azon kívül, hogy mama kijelentette, hogy ő nem ül sem a papa mellé, se elé, egész jól elvoltak. mivel nem is szóltak egymáshoz. Apa meg felvázolta nekik is a nagyszerű ötletét, miszerint megakarja venni a szomszédjuk lakását aztán összeveri kiveri a falakat, meg felújítja, én meg odaköltözhetek. Ez tényleg jó lenne, csak nem tudom mit csinálnék Theoval. Egyébként megint jól bekajáltam, de most nincs lelkiismeretfuldalásom, mert a héten idáig elég jól tartottam magam a fogyókúrámhoz. Vacsi után, este 10kor, még felmentünk a hegyre is. Mostanában annyira szeretek oda feljárni, és onnan nézni a várost. Szerintem ott is fáztam meg.
Ma reggel megint késett a 7:11-es, úgyhogy elegánsan lespóroltam magamnak az első órából kb 40 percet. De nem baj, az még mindig agylerágás. Nagyszünetben meg megint Unoztunk, szegény Stefi 4× is majdnem kiment, de aztán sikerült úgy kitolnunk vele, hogy ő lett az utolsó. Hazafele meg végig a cont tervezgettük. Annyira jó lenne végre menni, 2007 óta nem voltam, és ez frusztrál. Úgy volt, hogy Áronnal megyek, de őt elvitték az ufók vagy nem tudom, de kb 2 hete nem jár suliba, se fel Facebookra, úgyhogy szerintem ez ugrott. De én mennii akarook.... 

Hát ez most nem lett valami hosszú meg tartalmas, de meg akarom tartani ezt az felújított jó szokásomat, hogy sokat írok.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe