dream shoes 2 💕

szeptember 22, 2014

Tegnap elhívtam papát vásárolni, mert új nadrágra volt szükségem, és valahogy ha Dorinával, ha Tamarával, vagy ha akárki mással megyek, sosincs olyan gatya amilyet szeretek, viszont ha vele akkor mindig. Most is így volt. De most triplán örültem, egyrészt, hogy találtam, másrészt, hogy fogytam, és kisebb kellett, harmadrészt pedig, hogy egy nagyon édes legginget is szerváltam. amiért mondjuk szomorú vagyok, hogy pont nem megy a zakómhoz. Gumicsizmát is szerettem volna, úgyhogy benéztünk a CCC-be is, és mit találtaaaam:

Annyira gyönyörű.   
Ma a vonathoz sietve megbotlottam vele a lépcsőn... hát amikor megláttam egy kis fehér foltot az orrán... de szerencsére csak por volt. Életem egyik nagy szerelme ez a cipő.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe