Sweet memories 22

november 22, 2017

Juhuu, már 2012-nél járunk, ami azt jelenti, hogy már csak "egy év van hátra", és befejeztem a régi blogom hülyeségének kimásolását. Itt már kicsit bajban voltam, és valószínűleg ott is abban leszek, mert nem tudtam eldönteni, hogy betegyek-e olyan dolgokat amikben a volt barátomról is írogattam, de végül is nem érdekes, attól még maga az emlék jó, leszámítva, hogy benne van. Helyesírási hibák, elírások maradtak, mostani megjegyzések maradnak dőlt betűvel, aztán már nem is marad más, csak enjoy ~

2012 február 21
Német tanár Meg ma feleltetett, de mindenkinek beírt egy egyest mert senki nem tudta, engem is kiakart hívni de azt mondta nem vagyok itt o.o Like a ninja xDD
 (...)
volt benne pár szó amit nem értett egyikünk se (egy német szövegbe) ezért beírtam a google fordítóba ami ugye alapból hülyeséget fordít néha, de én még el is írtam a szót és az lett belőle, hogy kuss van a hálózsákban o_o *cirippciripp* Így nézem, hogy akkor ez biztos ilyen speciális hangtompító hálózsák nászéjszakához, mert egy ilyen hoteles szöveg volt xD De hát ezt még sem lehet beleírni, meg néztem is, hogy rosszul írtam le, de amikor kijavítottam helyesre akkor meg azt írta, hogy ennivaló hálózsák xD Majd miután eléírtam az előjárószavát kiderült, hogy egy hangulatos hálózsákról volt szó x'3 ami szintén még mindig tök hülyén hangzik, de nem baj

2012 március 25
Amúgy érdekes egy hét volt, hivatalosan rájöttem, hogy valami hihetetlenül hülye vagyok x''D Elmegyek suliba wc-re, felkapcsolom a villanyt, nézem, hogy nem jó mert tök vibrál és zavar, de mondom nem kapcsolom le mert akkor sötét lesz és nem fogok látni semmit. Erre mit csinálok? Fogom magam és becsukom a szemem. Nos hát miután tudatosult bennem, hogy mit művelek éppen.. xDDD Elég logikus húzás volt xD

2012 május 8
Tegnap nem tudom milyen okból kifolyólag, talán az agyamra mehetett a két igen fontos házivizsgára való tételkidolgozás, hogy olyan módon kezdtek el megformálódni a szavak kicsiny fejemben amit ide bemásolva szeretnék megörökíteni magamnak c: (Egyébként ez imvun történt, tényleg nem tudom elégszer hangsúlyozni mennyire imádtam régen ♥ Én vagyok Toxic, Imotou-chan pedig Mizuki, Dimondto az meg Raul, vele sajnos már évek óta nem beszéltünk :c)

Szíves elnézésüket kérem a hosszúság miatt!
Guest_xPsychoToxic: miért gondolja ezt kegyed? c:
Guest_Mizuki11w: mert még sose történt meg velem ,de kegyeddel igen ésén ezt megértem,hogy magácskának vannak ily különös szokásai,de persze ez tetszésemre való ,sőt néha alkalom adtán alkalmazni is fogom kellemes csevegéseim közben
Guest_xPsychoToxic: jajj, szerény személyem akkor rettentően boldog, hogy maga kinyilvánította e cselekvésemre a tetszését c: ha gondolja folytathatjuk így a továbbiakban is kellemes esti kikapcsolódásunkat
Guest_Mizuki11w: óóhh nagyon szívesen folytatnám igy hiszen nagyon kellemes,miközben teát kortyolgatok e hüvös tavaszi estén
Guest_xPsychoToxic: számomra is szórakoztató a mondanivalóm ilyen fajta köntösbe bújtatása. Nem minden nap adatik meg az embernek, hogy ilyen stílusban beszélgethessen másokkal. Sajnos ez már teljesen elfeledett lett a mai rohanó világban. Ön mit gondol erről?
Guest_Dimondto: hszar ---(megjegyz.: gonosz Raul T3T)
Guest_Mizuki11w: Én úgy gondolom olyannyira elfeledte eza mai siető generáció eme dicső értékekkel teli beszédet,hogy még nekem is nehéz értelmesen fogalmazni,de számomra ez szerfelett gyönyörü módja magam kifejezésére
Guest_xPsychoToxic: teljesen mértékben egyetértek veled drágám. Ez a rohanó világ nem felel meg a mi kifinomult lelkünknek.
Guest_Mizuki11w: oh drágám a mi kifinomult lelkünket senki sem étheti meg igazán ,ezért bontakozunk mi ketten ilyen mély értelmű és hosszas beszélgetésekbe
Guest_xPsychoToxic: a számból vetted ki a szót. Azt kell, hogy mondjam ezt én sem fogalmazhattam volna meg szebben mint ahogy te tetted. Mondja kegyed, magának mi a véleménye a holnapi időjárásról? Vajon hasonló hidegben lesz részünk mint a mai nap?
Guest_Mizuki11w: Nagyon remélem, holnap fellénk sem néz eme rosz idő,és köszönöm alássan a dicsérő bókokat szavamra,látja maga igy mennyivel jobban kitöltjük a helyet ,és én sen sajnálom magára a szót
Guest_xPsychoToxic: igen, azt hiszem így sokkal jobban ki tudom fejezni magam, és kegyed tudtára adni, hogy mely dolgokról hogyan vélekedem. Szerintem nagyon jó dolog, hogy kihasználjuk most a magyar nyelv eme szépségeit amik megadattak nekünk
Guest_Mizuki11w: Énis abban a hiszemben élek hogy a magyar nyelvnél szebb nincs is e kerek világon mindent kitudok vele fejezni és ön is ,Ha ön elmegy nyugovóra térni ilyen beszélgető társam nem lesz a mai nap mégegy
Guest_xPsychoToxic: megnyugtatom kegyedet, hogy addig maradok amíg kedves papusom (ehh.. igen papusnak hívtam egy darabig, mert meg voltam róla győződve, hogy majd együtt öregszünk meg, khm) be nem fejezi igen kocka tevékenységét és ki nem viszi az adott pályán amit elkezdett. De megígérem önnek, hogy holnap mindenképpen folytatjuk majd e kellemes csevejt. Milyen tájban lesz majd elérhető kegyed az interkapcsolatos neten?
Guest_Dimondto: ezt ink el sem olvasom
Guest_Dimondto: XD
Guest_Mizuki11w: majd én :Á
Guest_xPsychoToxic: de pedig olyan jó xD nem száll be urasága is? xD
Guest_Dimondto: xD
Guest_Dimondto: nem
Guest_xPsychoToxic: T_T xD
Guest_Mizuki11w: Köszönöm hogy kegyed megnyugtatott engem,de azért ne felejtsenel Papussal is eleget törődni ,hiszen mi naphosszatcseveghetünk a semmiségeinkről.Énis szívesen folytatom holnap kegyeddel eme csevejt,
Guest_Mizuki11w: még magamsem tudom mikor fogok felnézni az intelnetkapcsolatos netre
Guest_Mizuki11w: de,azt bizonyosan igérhetem önnek ,mindenképp megfogok jellenni csak azért is h tiszteletemet tegyen ön előtt(olyan mintha férfilenékxddddd)
Guest_xPsychoToxic: xDD
Guest_Mizuki11w: de hosszas szabad délutánom a városban szeretném tölteni egy személlyen akinek személye még előttem is örökrelytély
Guest_xPsychoToxic: én is majd igyekszem sokat itt lenne majd a megerőltető német tanulásom mellett, hogy folytathassuk egymással ezt az igen kellemes cseverészést ily semmiségekről. Olyan jól esik ez most a picike lelkemnek c:
Guest_Mizuki11w: tudhattam volna hogy az ön icinyke picinyke lelkének erre a tevékenységre van szüksége :3
Guest_xPsychoToxic: én magam is csak nem rég fedeztem fel, hogy ez mennyire jól eső érzés c:
Guest_Mizuki11w: látom nagyon nagy előszeretettel használja eme mosolygós fejecskét
Guest_xPsychoToxic: igen, rettentően elnyerte tetszésemet eme smiley aranyos kis egyszerűsége c:
Guest_Mizuki11w: Bármennyire szeretnék szeretett nővéremmel társalogni,fogalmam sincs miről szóljon következő tengernyi hosszúságú mondatom
Guest_xPsychoToxic: teljes mértékben egyetértek szeretett hugocskám.

2012 május 11
Azt meg inkább már meg sem említem, hogy magyarról kifele kiestem a cipőmből xDD Fuu tök gáz volt x'D Tanulva a ballagásos hibámból a másik magassarkút vettem fel, mert abba kényelmesebb állni csak hát az meg egy pöppet nagy .-. És amikor ki akartam menni megálltam a küszöb előtt, hogy normálisan át tudjam lépni és amikor léptem egyet a cipőm ott maradt xDDD Még a 2 vizsgáztató tanár is kiröhögött x'D Mondjuk én is röhögtem magamon, remélem jár ezért a szép mutatványért plusz pont :'o

2012 június 8
Szóval miután kimeglepődtük magunkat a szobán [magyarfakt by Daisu xD] régen olyan hülye szavakat tudtam használni, amúgy ez éppen a 11.-es osztálykirándulásunk
(...)
Vacsi előtt köbö két órával ofő meg mindenkit odahívott a társalgóba, hogy mi legyen, mert kevesebb pénzt hozott mint amibe a dolgok kerülnek. Mindenki az a WTF fej?! Hát embeer, hogy tudja valaki több mint 60ezer ft-val elszámolni magát? x'D még közölte azt is, hogy fordult már vele elő ilyen xD
(...)
lementünk a pályára mert ofő azt mondta, hogy fújatott fel nekünk labdákat úgyhogy le lehet menni kosarazni, focizni és röpizni. Először lementünk kosárra dobálni és ofő megdícsért, hogy én vagyok az osztály legjobb dobója mert mind a 2 dobásomat csont nélkül bevágtam, de hozzátette azt is, hogy szar technikát használok D: xDD Utána mondta, hogy lehozta a röpit is menjünk járszani, úgyhogy lementünk Tamarával, ofővel, Ryarával, Nawával meg Balázzsal játszani, majd miután éreztük, hogy itt valami nagyon nem stimmel, valaki rájött, hogy azért mert ofő nem röpi, hanem focilabdát hozott és azért fáj tőle baromira a kezünk XD de amúgy tényleg röpinek nézett ki.
(...)
Badacsonyból a szállás fele vettük az irányt és kaptunk ott egy kis szabadidőt amin Tamarával megint szinte halálra untuk magunkat, aztán gondoltunk egyet és lementünk dobálni. Vicces volt mert 5:1-re vezetett majd abba akartuk hagyni de mondtam neki, hogy ha most ezt még bedobom az 4 pontot fog érni, mondta, hogy oké, erre mit az isten? olyan csontnélkül bedobtam, hogy végülis döntetlen lett *-* xDD

2012 szeptember 22
Magyaron is bravúroztam xD Annyira okosnak akartam tűnni a mondatalkotásaimmal, hogy majdnem az egész fogalmazásom alá volt húzva hullámos vonallal, hogy értelmetlenül van megfogalmazva D: Mert olyanokat írtam bele, hogy Kosztolányi reális rímeket írt, pedig ez szvsz igaz, mert úgy írta meg azokat a verseit mintha tényleg egy gyerek mesélni, szóval életszerű, és még rímelnek is, szóval reális rímek D: Meg leírtam, hogy egy kisgyerek szemével írta a verseket és nem értettem, hogy a tanár miért rajzolt nekem oda egy mosolygós fejet, aztán leesett basszus o_o Hogy lehetek ilyen morbid XD Bár a kedvencem még mindig az amikor kihívott felelni, és a szerpentin hasonlat helyett konfetti hasonlatot mondtam... mert arról akartam megjegyezni, hogy az az amit dobálnak szilveszterkor

2012 december 24
Amúgy olyan aranyos, felvettem egy kicsit, hogy babusgassam, aztán nem akarta, hogy lerakjam. Olyanokat morgott, hogy azt hittem megver.  Ez meg az egyik cicám volt, sajnos már nincs nálunk.

Olyan durva, hogy ezek már mind majdnem több, mint 5 éve történtek, ahogy elolvastam őket mindegyikre teljesen pontosan emlékszem, nem tudom hova rohantak ilyen gyorsan az elmúlt évek.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe