2.45

november 05, 2017

☯ Hétfőn kimentünk a temetőbe, mert aznap volt 5 éve, hogy anya már nincs köztünk. Gyújtottunk mécsest, vittünk virágot, meg minden. Emlékszem amikor aznap sírva feküdtem a szobájában azzal nyugtattam magam, hogy 5 évvel később már biztos mennyivel könnyebb lesz... hát nem könnyebb, de már sikerült talán legalább elfogadnom a tényt, hogy nincs többé. Nem is szeretek ebbe nagyon belegondolni és biztos vagyok benne, hogy ő se szeretné, hogy ezt a napot szomorúan töltsem, úgyhogy erőt vettem magamon, és este tököt faragtam. Csak egy darab volt itthon, és Áron megkért, hogy Black Desertes legyen, mert akkor benevezné egy nyereményjátékra. Kicsit vonakodtam tőle, mert ez volt életem harmadik faragása, el fogom rontani, neki se lesz mit nevezni, nekem se lesz mit kirakni, de összességében szerintem annyira nem lett förtelmes, mint amennyire féltem tőle, azt láthatjátok a képen is, nem tudom mennyire felismerhető, mert igazából kitört a közepéből egy darab, és nem bírtam visszarakni, de ez elvileg valami boszorkány vagy varázslósapka, vagyis valami klán logója vagy mi.

☯ Kedden megint felhagytam a Lollal, már én is unom magam, de olyan nehezen tudom elengedni, még annak ellenére is, hogy utálom az egészet, de néhány hős annyira a szívemhez nőtt, hogy nehéz tőlük elválni. Ezt megkönnyítve Áronnal kipróbáltunk egy új játékot, a Fortnite-ot, de nem tudom, Kriszh-t szeretem nézni mikor streameli, de én sose nagyon játszottam lövöldözős játékokkal és borzalmasan béna is vagyok benne, kb 5 gamet mentem, aztán le is töröltem. Akadt, mint a fene, meg siralmas volt látni amit csináltam.
☯ Szerdán készültem a szombati dogára, meg voltunk megint a temetőbe is.
☯ Csütörtökön természetgyógyásznál voltunk, mondta, hogy már látszik pár izmomon, hogy elkezdtem mozogni, viszont valamit kicsit félrenyomkodhatott vagy nem tudom, de a hazafele úton nagyon elkezdett fájni a nyakam, estére meg a fejem is.
☯ Ami egész pénteken továbbra is fájt, inkább most a nyakam, előjött megint az a régi elég nagy izomgörcsöm, úgyhogy feküdtem, este meg folytattam a tanulást, mert szombaton írtuk a második statisztika dogánkat.
☯ Szóval szombaton reggel egészen fél12-ig tiszta ideg voltam, úgy izgultam már megint, de újfent 26 pontom lett, csak most a 40-ből és nem a 30-ból. Nem lett túl jó, de ahhoz képest, hogy egész pénteken fájt a fejem, még így is mérföldekkel jobb, mint amire számítottam, este pedig sétálni voltam mamáékkal.
☯ Ma belevágtam rendesen a fogyókúrába, majd szerintem a szerdai bejegyzésben részletesebben írok róla, és már több, mint háromnegyed órát Just Dance-eltem, lábsúllyal és tök élveztem, szóval jó lenne ha kitartana a lelkesedésem legalább az elkövetkezendő egy hónapra.
☯ Heti zene helyett meg hát akkor itt lenne a "mesterművem"

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe