2.46

november 13, 2017

 Hétfőn csináltam egy utolsó előtti nagy tryhardot Lol-ba a goldért, és meglepően jól sikerült, bár sajnos még nem sikerült visszamennem, délután meg tanultam az utolsó statisztika dogánkra, de nagyon nem fogott az agyam, még folyamatosan a szombati képletek meg számítások kavarogtam a fejembe, úgyhogy ebből a részből konkrétan semmit se sikerült felfognom.


 Szóval kedden nem mentem dolgozatot írni, de december 16-ig bármelyik kedden lehet, ráadásul szeretnék legalább 27 pontot összeszedni, mert elvileg akkor lehetnék belőle négyes. Úgyhogy itthon maradtam, befejeztem a tryhardot, mert aznap volt a szezonzárás, és képzeljétek, előtte 12 órával sikerült beesnem goldba. Azt hittem elsírom magam örömömben, nem is mertem többet játszani, mert szerintem képes lettem volna harmadszorra is kiejteni magam... így utána papával bementünk a városba vásárolni, vettünk olyan eritritolt a diétához, meg még pár dolgot, aztán visszafele versenyt futottunk Áron vonatával, de nekünk sikerült előbb megérkeznünk néhány perccel előbb, úgyhogy az állomásról már együtt mentünk haza ♥ aztán még gyorsan kitakarítottam a szobám, majd megnéztük a Walking Dead-et és kb aludtunk is.
 Szerdán kb leginkább csak az új rúnákat próbálgattuk, nem volt túl eseménydús nap, de végig nagyon jól szórakoztunk közben.
 Csütörtökön szintén volt lol, stream, egy film, sőt együtt wishlisteztünk dolgokat AliExpressen, nekem az volt a nap fénypontja, végén még őt is rászoktatom.
 Pénteken volt a 3. évfordulónk ♥ Ő újratelepítette a gépem, én pedig sütöttem neki pizzásrudat. Aztán még magamnak akartam egy kókuszos sütit amibe csak olyan dolgok vannak amik beleférnek a diétába, de akkora borzalom lett belőle... aztán tortillát is akartam csinálni vaj nélkül, rizsliszttel, az is förtelmes lett... elment az egész nap, hogy ő a gépemmel szarakodott, én meg a konyhába, és azért annak annyira nem örültem.
 Szombaton reggel ment is haza, én meg suliba. Megint este fél7-ig voltam, de nem volt olyan vészes, de azért alig vártam, hogy hazaérjek, mert AliExpresses nagy leárazások voltak, és kinéztem pár dolgot. Szerencsére most már koránt sem voltam olyan eszetlen, mint tavaly, de majd a héten érkezik is róla a bejegyzés szerintem.
 Vasárnap elkezdtem visszarakni a gépre a cuccokat, bár most már tényleg nagyon megpróbálok rá vigyázni, hogy ne tegyem teli mindenféle hülyeséggel, este meg eléggé elkezdett fájni a nyakam, úgyhogy tök korán bealudtam, ezért csúszott ez a bejegyzés most mára.
 Heti zene pedig mert egész szombaton ez járt a fejemben.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe