日曜日 2.9

február 26, 2017

☯ Hétfőn délelőtt esküvői ruha szalonba voltam koszorúslány ruhához méretet venni. Varratva lesz az egész, úgyhogy a "sajátomat" még nem tudtam felpróbálni, de kaptam mintákat, hogy milyen stílusúra szeretném majd, fel is próbáltam őket, és annyira gyönyörűek voltak, amit kiválasztottam az meg pláne nagyon tetszik ♥ Szívem szerint le se vettem volna.

☯ Utána pedig délután átmentem Veráékhoz, ettünk angol kekszet, meg beszélgettünk még az esküvőről, ezer éve nem voltam már lagziba úgyhogy igazából tök várom.
☯ Kedden meg szerdán mivel most egy hét tanulási szabadságon vagyok ráfeküdtem a Lol-ra, már nem sok hiányzik, hogy SoloQ-n is meglegyen a gold.
☯ Csütörtökön átmentem Áronhoz, odaadtam neki a valentin napi ajándékom, először szerintem kicsit lököttnek nézett, hogy mennyi mindent oda cipeltem, de minden elég finom volt, úgyhogy végül is szerintem megérte, de majd úgy is akarok róluk írni ide is. Rendeltünk megint pizzát is, sőt, most krumplival, még sose ettem pizzát hasábbal, de ahfiuahgaiuhguiajedhnf, aztán animét meg streameket néztünk.
☯ Pénteken kóstolgattuk igazából végig a dolgokat amiket átvittem, meg megint ettünk pizzát is, a filmmel megint nem jutottunk dűlőre úgyhogy újfent maradt a stream, bár gondolkoztunk a mozin is, de nahh, én semmit nem szeretek jobban mint lent ülni a szobájába.
☯ Szombaton pedig megint jöhettem haza, bár most egész későre időzítettem, legközelebb pedig azt beszéltük, hogy majd megint ő jön ♥
☯ Ma meg kint volt apa, csináltam neki is hamburgert, aztán itt nagyon kever valamit, hogy jelentkezzek át hozzájuk, hogy ott lakjak, meg ilyenek, de én meg nem igazán akarom, úgyhogy most áll a báll kicsit rendesen.
☯ A heti bejegyzés meg amúgy kimaradt, vannak ötleteim, hogy mikről szeretnék írni, csak valahogy semmi kedvem nem volt nekiállni.
☯ És most zene sincs, nem hallgattam semmit, randomot pedig nincs kedvem betenni, mehh.
☯ Ráadásul szerintem a legrövidebb vasárnapi móka rekordomat is sikerült megdöntenem.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe