日曜日 2.7

február 12, 2017


☯ Hétfőn volt itt apa, és odaadtam neki a szerdai bejegyzésben látható muffinokat. Egész sok ideig tartott őket megcsinálni, még kész se voltam amikor megérkezett, így ennek is betudom kicsit, hogy olyan nyomira sikerültek, de amikor kihoztam őket azon a nagy tálcán egyből felismerte, hogy egy rohamosztagos sereget kapott, aminek azért tényleg örülök. Aztán nekiálltam törit tanulni.


☯ És tulajdonképpen az egész hetem el is telt ezzel. Először úgy csináltam, hogy elkezdtem megtanulni a leckéket, de aztán arra jutottam, hogy lehet jobban járnék ha írnék belőle jegyzeteket, már csak azért is, mert a 9-10.-es anyagból egyeltalán nincs a könyvön kívül semmim, így tulajdonképpen most egyenlőre nem tanulok, hanem csak írok, már két cuki ebayes cicás tollamat kifogysztottam. Őszintén szólva amikor megrendeltem őket eszembe se jutott, hogy majd egyszer a töri jegyzetekre fognak elmenni.
☯ Így végül is gyakorlatilag csak az estéim maradtak, amikor is egyik nap végig is néztem a Resident Evil 7-et, ahh nagyon tetszett, és teljesen ledöbbentem a végén, eszembe se jutott volna az a nagyis dolog, meg a két endingen is amit elmeséltek, hogy mi történik ha az egyik vagy a másik lányt választjuk, valamint elkezdtem egy annyira überfantasztikus animét, még mindig nagyon jó ötletnek tartom, hogy régiekbe kezdtem bele, ez pl 2002-es és már minimum 10 éve szerettem volna látni.
☯ Közben nagyjából felállítottam egy tanulási tervet is, ha minden jól megy akkor jövő hét elejére megleszek az írással, mert a 11-12.-es anyagot valószínűleg hagyom, abból nagyon jó órai vázlataim vannak, úgyhogy szerintem ha befejeztem a 10.-et, nekiállok rendesen megtanulni a 9.-et, arra eredetileg nem szánok olyan sok napot, legkésőbb a hónap végére végezni szeretnék vele. A tizedikes, tizenegyedikes és tizenkettedikes anyagokat pedig maximum kb olyan két hét alatt szeretném megtanulni, és akkor elvileg valahogy április közepére végeznék is, és utána átismételhetném vagy előlről az egészet, vagy csak ami kevésbé ment, meg belenézek pár írásbelibe is, és akkor szerintem nagyjából jó is leszek. De valószínűleg úgy se így fog alakulni, mert így minden nap órákat kell töriznem, ami nem hiszem, hogy menni fog, meg Áronnal is szeretnék találkozni, viszont a legrosszabb esetben is úgy kalkulálok, hogy legalább egyszer május 10-ig minden leckéhez lesz szerencsém.
☯ Pénteken volt a mama szülinapja, úgyhogy gyrosoztunk meg sütiztünk egyet, ma pedig mivel úgy belegubóztam a tanulnivalóba, hogy egyébként egy hete nem voltam már kint, elmentünk papával sétálni a faluba.
☯ Hát nem volt túl érdekes hetem, és szerintem májusig kb ilyen is marad, de nem akarom abbahagyni ezeket a vasárnapi hétösszefoglalókat, úgyhogy majd azért igyekszem érdekesebb lenni.
☯ A heti zenét pedig most AK egyik adásából csórtam, nagyon megtetszett.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe