日曜日2.8

február 19, 2017


☯ Múlthéten egy kicsit rágörcsöltem a törire és kiment a fejemből, hogy attól függetlenül ha nem is sűrűn, de mást is csináltam, például leadtam a jelentkezésem a fősulira, remélhetőleg normálisan kitöltve, annyira utálom ezeket a hivatalos dolgokat, hogy valószínűleg addig fogok rettegni, hogy biztosan jó-e amíg nem jeleznek vissza, valamint ismét megváltoztattam a nevem Lolba. Direkt beírtam a googléba, hogy azért tisztában legyek vele kapcsolatban a dolgokkal, de nem találtam gyakorlatilag semmit, erre folyamatosan elkezdtek bejelölgetni az egyiptomiak, és nem értettem miért, amíg ki nem derült, hogy ez egy egyiptomi lánynév. Pedig nagyon tetszik, a második nevemből hoztam össze, és most már nem szeretném többet változtatni.



☯ Aztán szerintem nem meglepő ha azt mondom, hogy hétfőn is jóformán egész nap csak töriztem, arra jutottam, hogy ha délelőtt és délután is írok egy kicsit, akkor kb egy egész témakörnyi leckét le tudok darálni egy nap alatt, szóval lehet, hogy még hamarabb is végzek vele mint ahogy eredetileg terveztem, aminek egyrészt örülök, mert szerintem lassan inhüvelygyulladást fogok kapni, másrészt viszont még mindig ezerszer jobban szeretek írni, mint tanulni/magolni.
☯ Imotou-val közben pedig arra jutottunk, hogy mivel az ilyen Friends-es nyakláncok, meg karkötők meg stb-k nem túl tartósak, milyen klassz lenne ha csináltatnánk magunknak egy közös pólót, az övére Imotou-chan lenne írva, az enyémre Onee-chan és lenne rajtuk egy-egy chibi aki hasonlít ránk. Ezen felbuzdúlva le is "gyártottam" a chibijeinket, még Áronnak is csináltam egyet, az övé szerintem nagyon találó is lett (amúgy is szeretnék majd vele is valami páros pólót, bár nem ilyen stílusút) úgyhogy utána is néztem, hogy mondjuk ilyen online helyeken mennyibe kerülne egy ilyen, de majd' seggre ültem, hogy mennyire drága.
☯ Kedden is maradt a szokásos töri írkálás, de már komolyan kimondottan élvezem, hogy legalább nem unatkozok és aránylag hasznos dolgot csinálok, csak az a baj, hogy ebbe fizikailag semennyire se fáradok el, és azóta nagyon rosszul alszom. Nagyon próbálok most beszerezni egy Just Dance-t, ha már a kinect végre meglett, mert abba a pár órába amíg nem körmölök pont ki tudnám magam ugrálni.
☯ Szerdán délelőtt megint Mercédesznél voltam, aztán papával sétáltunk egy kisebb kört a faluba, majd ahogy hazaértünk csak úgy random átjött a Vera. Nagyon be vannak már zsongva az esküvő miatt, bár bevallom én is nagyon izgatott vagyok. Kicsit le is maradtam aznap a törivel, de azért így másfél hét elteltével kellett már egy délután ahol nem csak kb körmölök egész nap.
☯ Ezért ezt pótolhattam is be csütörtökön, aztán pedig ráfeküdtem a ruha keresésre az esküvőhöz. Először nem akartam azt is a netről rendelni, mert akármennyire is vagyok online vásárlás függő, az ilyen "előkelőbb" ruháktól amik neadjisten csipkések vagy bármi hasonló, azért azoktól még én is tartok, hogy élőben milyenek lehetnek, de aztán végiggondoltam, hogy anno a szalagavatómra is nagyon nehezen találtam itteni boltokba, és most a töri miatt nem fogom tudni hetekig a boltokat járni, egyszerűbb ha az interneten keresek valamit, és már két választottam is van. Hajnalba Áronnal skypeoltunk is pár órát ahol lebeszéltem vele, hogy akármilyen színű ruhám is lesz, neki szerzek egy ugyan olyan nyakkendőt.
☯ Pénteken annak ellenére, hogy eddig mennyire kezdtem élveztni az írkálást valami nagyon kijött rajtam, és kicsit besokaltam, ezért elhatároztam, hogy jövőhéten a tervezett 3 nappal ellentétben egész héten nem fogok még csak a közelébe se menni a könyveknek. Ha mindent aránylag jól kalkuláltam ki akkor ez azért még itt február utolsó hetében bőven belefér.
☯ Szombaton abszolút semmi nem történt, a változatosság kedvéért írtam, meg este animéztem.
☯ Ma pedig *dobpergés* befejeztem írást!! Most kimondottan örülök neki, hogy órákon általában odafigyeltem, mert ha még a 11-12-es anyagot is ki kéne írnom akkor valószínűleg meghülyülnék. Pont két hetem ment egyébként rá, és minden nap csináltam, durva, nem gondoltam volna, hogy még ez is ilyen hosszadalmas lesz. Most már csak meg kell ezeket tanulni, mehh.
☯ A heti zene pedig megint csak "random", tulajdonképpen azon a héten kívül amikor kitaláltam, hogy milyen jó lesz majd olyan számokat betenni amiket mostanában hallgattam, kb nem is hallgattam semmit, úgyhogy jó, hogy kitaláltam. 

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe