Kérdezz-felelek / kedvencek

július 31, 2015

A "kérdőív" második része.


Kedvencek:
  1. Mit szeretsz a legjobban csinálni?
    Változó, sok mindent szeretek csinálni, hogy éppen melyiket a legjobban az a hangulatomtól függ. Egyik kedvenc elfoglaltságom egyike, mondjuk egyértelműen a gépezés, ilyenkor általában Lolozok, vagy Facebookon társalgok és random oldalakat nézegetek, mostanában amúgy nem tűnik úgy, de a blogolni is szeretek. Ha szociálisabb hangulatomban vagyok akkor örülök ha találkozhatok valamelyik barátnőmmel és vásárolunk vagy csak császkálunk, kocsikázni is imádok, és természetesen Áronnal lenni.
  2. Mi a kedvenc színed?
    Ez nehéz kérdés. Régen egyből rávágtam volna, hogy a fekete, de amennyire szerettem régen, most annyira nem. Leginkább a természetes színek tetszenek mostanában, barna, bordó, fehér, legalábbis ha ruhákról van szó, mert azokban nem nagyon bírom a színeseket, egyébként az összes színt kedvelem, a feketét is inkább ruházkodásban és a blog kinézetében próbálom nagyon elkerülni.
  3. Kedvenc énekesed/együttesed?
    Nem gondoltam volna, hogy valaha ilyet fogok mondani az előéletemet figyelembe véve, amikor régen kb hetente szerettem bele mindenféle együttesekbe, de jelenleg se kedvenc bandám, se kedvenc énekesem nincsen.
  4. Mi a kedvenc filmed?
    Nem vagyok valami nagy filmes, ha egyet letöltök és megnézek akkor vagy nagyon unatkozom, vagy nagyon érdekel. Valahogy sokkal jobban szeretem akkor nézni őket amikor a tv-be adják, bár azt se nagyon nézek, igazából nem is ismerek sok filmet, ergo kedvencem sincs sok, egy örök favoritom van, és az a Kagen no Tsuki.
  5. Mik a kedvenc könyveid?
    Amikor először olvastam nagyon megtetszett az Evernight széria, amúgy rengeteg negatív kritikát hallottam róla, lehet ha most ennyi idősen mégegyszer nekiesnék már én se élvezném annyira, de addig egyenlőre nekem akkor is az egyik kedvencem, aztán ami egyből elvarázsolt az az Éjszakai cirkusz, valamint Jane Austentől a Büszkeség és balítélet, és A kalstrom titka. sajnos a többi könyvét még nem olvastam, de tervben vannak.
  6. Mi a kedvenc idézeted, és miért?
    Most csak egy nagyon nagyon régi jutott eszembe, nem tudom megfogalmazni milyen érzések kerítenek hatalmába amikor elolvasom és elképzelem.

    Milyen színű a szomorúság? - kérdezte a csillag a cseresznyefát, és megbotlott egy felhőfoszlányban, amely gyorsan tovább szaladt. - Hallod? Azt kérdeztem, milyen színű a szomorúság?
    - Mint a tenger, amikor magához öleli a napot. Haragosan kék.
    - Az álmoknak is van színe?
    - Az álmoknak? Azok alkonyszínűek.
    - Milyen színű az öröm?
    - Fényes, kis barátom.
    - És a magány?
    - A magány az ibolya színét viseli.
    - Mennyire szépek ezek a színek! Küldök majd neked egy szivárványt, hogy magadra teríthesd, ha fázol.
    A csillag behunyta a szemét, és a végtelennek támaszkodott. Egy ideig így maradt, hogy kipihenje magát.
    - És a szeretet? Elfelejtettem megkérdezni, milyen színű a szeretet?
    - Pont olyan, mint az Isten szeme - válaszolt a fa.
    - Na és a szerelem?
    - A szerelem színe a telihold.
    - Vagy úgy. A szerelem színe megegyezik a holdéval! - mondta a csillag.
    Majd messze az űrbe bámult. És könnyezett..
  7. Mi a kedvenc szavad?
    Magyarba most így hirtelen nem is tudom, viszont japánul mindig nagyon tetszett a mirai (未来) ami jövőt jelent.
  8. Melyik szót kedveled a legkevésbé?
    Jóllehet. Egyszerűen rühellem ezt a szót, feláll a szőr a hátamon ha meglátom vagy meghallom.
  9. Mi a kedvenc ételed?
    Most inkább hagyom az olyan hagyományos ételeket amik az emberek 90%-nak kedvencei (pizza, gyros, hamburger) és írok inkább kevésbé maguktól értetődőeket: spenót, karfiol, sajtgolyó, bundáskenyér.
  10. Mi a kedvenc jégkrémed?
    Nem igazán szeretem se a jégkrémet, se a fagyit, de ha úgy alakul, hogy mégis eszem, akkor fagyiból csak és kizárólag kéket, jégkrémből pedig valami "kinyomósat", vagy azt aminek dinnye formája van, fogalmam sincs mi annak a neve.
  11. Mi a kedvenc állatod?
    Nincs kimondottan kedvencem, de ha mégis ki kéne emelnem párat:
    macska: az abszolút favorit háziállatom, csodálom a függetlenségét
    denevér: az éjszaka állata, nagyon szeretem nézni ahogy már szürkületben kint repdesnek
    farkas, róka, szarvas/őz: valahogy a szabadság és a természetesség jut eszembe róluk
    mosómedve: olyan mókás állat, egyszer majd szeretnék egyet, bár ez valószínűleg álom marad
  12. Kutya vagy macska?
    Egyértelműen macska, velük valahogy jobban elvagyok.
  13. Mi a kedvenc virágod?
    Hát, nem tudom, hogy ez mennyire ciki vagy sem, de nem igazán ismerem a virágokat, azt tudom, hogy a rózsát szeretem.
  14. Mi a kedvenc évszakod?
    Ősz. Imádom a színes leveleket és azt is amikor elkezdenek lehullani, a csípős reggeleket és estéket, hogy korán sötétedik, esik az eső, és azt a jellegzetes "ősz" illatot. Ilyenkor szeretek kint lenni, nincs meleg, de még kimondottan hideg se, bent pedig nincs is jobb, mint teázni és füstölőt/gyertyákat gyújtani.
    Bár minden évszakban van valami ami szeretek, mégis az ősz marad az örök favoritom.
  15. Mi az 5 kedvenc helyed amit szeretnél meglátogatni?
    - Kanada
    - Amerika, leginkább Los Angeles
    -Valami trópusi sziget, nincs kimondott kiválasztott, bármelyiknek örülnék ha meglátogathatnám
    - A régi énem kedvéért: Japán
    - És, hogy beleférjünk az 5-be: vagy Svédország, vagy Finnország, vagy Dánia vagy Norvégia
  16. Mi az a 4 dolog ami nélkül nem tudsz élni, miért?
    - Társaság: még ha nem is kimondottan úgy, hogy mindig legyen velem valaki, de legalább neten keresztül szeretem ha tudok beszélgetni legalább mindig egy emberrel, különben nagyon magányosnak érzem magam.
    - Emlékek: nagyon sok kedves emlékem van, valószínűleg ezért is vagyok így beleragadva a múltamba.
    - Család: szerintem ezt nem kell különösebben megmagyaráznom.
    - Semmittevős napok: egyszerűen annyira jó, amikor tudom, hogy másnap semmi dolgom és azt csinálok amit akarok, beleőrülnék ha minden napom be lenne táblázva.
  17. Mi a kedvenc televíziós műsorod?
    Ebből a kérdésből először vetélkedőkre meg mindenféle talkshowokra asszociálok, de mivel ilyeneket nem nézek, ezért most két kedvenc sorozatom lesz, amik nem mások, mint a Big Time Rush és a V mint Viktória, fogalmam sincs miért imádom ezeket annyira, pedig már eléggé kezdek kinőni a célközönségükből.
  18. Hol szeretsz a legjobban vásárolni?
    Ha netről van szó akkor Ebay vagy Aliexpress, mást még igazából nem is próbáltam ki, személyesen pedig pár bolt amikbe mindig benézek ha arra járok: HM, C&A, New Yorker, Pull and Bear, Pimkie, Springfield, Bershka, Stradivarius.
  19. Milyen gyakran hallgatsz zenét?
    Régen alig telt el pár perc csendben, vagy a gépemen üvöltött valami, vagy az mp4-emen, de mostanában legtöbbször azt veszem észre, hogy csak ülök a gép előtt és csend van. És jól esik. Így, hogy most nincsenek kedvenc előadóim nehéz eldönteni, hogy mit hallgassak, most is perpill a youtube-ot raktam randomra. Szóval mostanában nem gyakran.
  20. Milyen fajta zenéket szeretsz?
    Könnyebb válaszolnom arra, hogy miket nem. A nagyon tuc-tucot, a dupsteppet és a rappet nem igazán bírom, és ami számomra mókás, hogy régen odavoltam az üvöltésekért (metalcore?) de most már azt se vagyok képes elviselni. Jelenleg inkább a nyugisabb zenéket preferálom.
  21. Szeretsz táncolni?
    Szeretnék ha tudnék, így annyira nem, csak ha egyedül vagyok otthon.
  22. Mi volt az első koncert amin voltál?
    Biztos voltam már sok koncerten amire nem emlékszem, csak véletlenül beléjük botlottunk mindenféle rendezvényeken, viszont az első amire el is akartam menni, és végül el is jutottam, az Miyavi volt 2009-ben.
  23. Hallottál ma olyan számot ami emlékeztet valakire?
    Mivel random állítottam a youtube-ot sikerült belefutnom pár olyanba, sok számot kötök emberekhez.
  24. Ossz meg egy számot amihez sok emléked kötődik:
     
    Mind a 2 kettő 2011, a Black Veil Brides talán még egy kicsit 2010 is. Édesen keserű emlékek.
  25. Egy zene ami sokáig benne marad a füledben:
    Szerencsére ilyen mostanában nem sok van, most így hirtelen mondani se tudok egyet se.
  26. Könyvek amiket el szeretnél olvasni:
    - Charlotte Brontë - Jane Eyre
    - Jane Austen - Szerelem és barátság, Lady Susan, A mansfieldi kastély, Emma, Meggyőző érvek, Értelem és érzelem, Jane Austen levelei
  27. Írd le az álom könyvtáradat:
    Nekem nem kéne egy egész könyvtár, leginkább egy kicsi, meghitt szobában szeretném magam körbevenni a kedvenc könyveim sokat olvasott verzióival.
  28. Legutolsó film amit láttál?
    Legutóbb mikor Áronnal unalmunkba hajnalba kapcsolgattuk a tv-t belebotlottunk a Rém sötét vidékbe, tetszett a címe, úgyhogy kitaláltam, hogy nézzük meg, hát nem kellett volna.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe