Kérdezz-felelek / személyes

július 29, 2015

Találtam egy borzasztóan hosszú "kérdőívet" tumblr-ön, és mivel úgyis elég kevés bejegyzés volt mostanában, meg nem is nagyon van most hirtelen miről írnom, úgy döntöttem, hogy kitöltögetem és részletekben felpakolgatom. 

Kezdjük is.


Személyes kérdések: 
  1. Hogy vagy?
    Jól, nemsokára megyek fürdeni, aztán megcsinálom a szokásos vacsinkat amire pár napja rá vagyunk kattanva és V mint Viktóriát, valamint Big Time Rush-t nézünk. Imádom.
  2. Posztolj egy képet magadról.
    Hát én ezt most kihagynám, nem akarom túl személyessé tenni a blogot, akik még esetleg a régit is követték azok nagyjából tudják, hogy hogy nézek ki, akik meg nem... előttük élvezem az anonimságot.
  3. Kívántad valaha, hogy valaki más legyél?
    Sokszor előfordult ilyen, de véglegesen biztosan nem cserélnék senkivel. Pár órára/napra szívesen kipróbálnám, hogy milyen lehet x-nek vagy y-nak lenni, de az emlékeimtől és a szeretteimtől nem lennék képes lemondani azért, hogy mondjuk valami milliomos vagy sztár bőrébe bújjak. 
  4. Mi a teljes neved?
    Ezt a második pontban taglaltak miatt nem fogom leírni, annyit árulok el, hogy Evelyn, a második keresztnevem pedig Nóra, de azt nem szeretem és nem is nagyon használom.
  5. Hány éves vagy?
    20, nemsokára 21.
  6. Hány évesnek szoktak nézni?
    Ez változó, volt aki például 12-nek nézett amikor 17 voltam, de manapság se nagyon tippelnek többnek 16-nál. Igazából nem tudom, hogy ez ciki, vagy inkább örüljek neki.
  7. Mi a horoszkópod? Illenek rád a leírtak?
    Szűz, és most hirtelen ezt a jellemzést találtam hozzá. forrás

    A jegy jelképe az arató szűz, aki a megérett termést begyűjti. Precíz, takarékos, alapos és megbízható. Rendszerető és előrelátó, nem kenyere a káosz és a kiszámíthatatlanság. Nála mindennek meg van a maga helye, mindenre meg vannak tartalékai. Szorgalmas, művelt és fejlett intellektuális képességekkel bír, melyek józan észen, módszerességen és elemzésen alapulnak. Bármit tesz annak oka és célja van, tudja miből mit fog profitálni, az önzetlen adást tudatosan kell fejlesztenie magában. Kitűnő szellemi képességekkel rendelkezik. Felfogása gyors, logikája éles. Bele tud merülni a dolgok legkisebb, legaprólékosabb részleteibe. Hajtja a dolgok mögé látásának a vágya. Jó az emlékezőtehetsége, a tapasztaltakat, tanultakat nem felejti el. Alapvető szükséglete a munka, megelégedést, megnyugvást, sőt boldogságot talál benne. Éles kritikai érzékkel rendelkezik, mindenről van véleménye, ami a szívén az a száján. Ugyanakkor önbizalomhiánnyal küzd, gyakran kisebbségi érzése van. Lelkileg nehezen oldódik fel. Hajlamos túlzott aggodalmaskodásra és körülményeskedésre. A gond és kellemetlenség erősen lehangolja. Ahol érzi, hogy szeretik ott nyílt és bizalmas, másokkal szemben tartózkodó. Önzőnek tűnhet, pedig csak az ésszerűség szempontjából ítéli meg, hogy adjon vagy ne. Ahol teljesen megszűnik az önzése, az a családja és a közeli hozzátartozói. Elsőrendű szempont nála, hogy öregkorára nyugodt megélhetést biztosítson magának. Keresi a praktikus, értelmes tevékenységet igénylő változatos szórakozásokat. Szereti a csendes olvasgatást. A magasrendű típus nem nagyon élhet anélkül, hogy valamilyen nagy tervbe ne kapcsolódna be, amellyel az embereket szolgálhatja. Szívesen tölti idejét tanulmányokkal. Erőteljes kritikai hajlama megnehezíti a partnerválasztását és a kapcsolatok kialakítását. Bírálata általában igaz, de ezt nagyon barátságtalanul tudja közölni. A Szűznél soha sincs semmi használhatatlan, mindig minden valami célszerű használatra van kihegyezve. Tartalékok, készletek, a biztonság igénye jellemzik. Nagyon takarékos, mindig van megtakarítása, bankszámlája, amin tartalékol. Rendkívül alapos, precíz, szereti a rendet és a rendszert. Szinte mániásan tiszta. Biztonságot nyújt számára, ha mindig tudja, mit hol talál, ha van egy pontos napirendje. Az életében mindennek és mindenkinek megvan a pontos helye. Az új helyzetek, emberek, változások szorongással tölthetik el, mert nem tudja, hogyan állja meg a helyét az új szituációban. Gyakorlatias gondolkodása nagy segítség a környezete számára is. A részletek pontos kidolgozása is nagyon fontos számára. A humor nem erőssége. Sok minden nem passzol rám egyeltalán, de ez gondolom még ahogy komolyodom változhat, egyenlőre szeretem a káoszt és a rendetlenséget, és kimondottan utálom ha rendszeresség van a napjaimban, jobban szeretem a spontán dolgokat, mint az előre letervezetteket. Viszont amikről biztosan állíthatom, hogy nagyon találóak azokat aláhúztam.
  8.  Mit csináltál a legutóbbi szülinapodon?
    Mivel pont szombatra esett először Dorinával találkoztam, elmentünk a plázába, megleptem magam egy ruhával, aztán mamámékkal kimentünk a keresztapumhoz ünnepi ebédre, mert neki előttem 2 nappal van a szülinapja, papáéknak pedig a házassági évfordulójuk, úgyhogy ezeket mindig együtt tartjuk, aztán pedig Tündével találkoztam és elmentünk 5D moziba, aztán sütit ettünk miközben áztunk az esőben a Dolly Roll koncerten.
  9. Mi az az egy dolog amit szeretnél elérni/teljesíteni a következő szülinapod előtt?
    Már nem egész két hónap van addig, úgyhogy nincsenek nagyon nagyra vágyó terveim, szeretném ha addigra már korrektornak tanulnék, holnap megyünk beiratkozni, onnantól mondjuk már nem rajtam múlik a dolog, de most így hirtelen nem jutott jobb eszembe.
  10. Milyen színű a hajad?
    Barna, de nem tudnám megmondani, hogy pontosan milyen, nem az a kimondott sötét szerintem, de a világostól még távolabb van.
  11. Festetted valaha a hajadat?
    Az egészet még soha, pedig sokszor gondolkoztam rajta, de nem tudom, hogy milyen szín állna jól, vagy, hogy egyeltalán befogná-e rendesen, arról nem is beszélve, hogy mennyire csúnya amikor lenő, úgyhogy ebbe a nagyobb projectbe még nem mertem belevágni, viszont egyszer kimoshatóval volt benne "piros", egyszer pedig nem kimoshatóval rózsaszínes/lilás volt a frufrum.
  12. Milyen színű a szemed?
    Barna, de az árnyalata ennek is behatárolhatatlan szerintem.
  13. Ha változtathatnál a szemszíneden, megtennéd?
    Akármennyire is full átlagos a barna szem, én szeretem. Igazából nem nagyon tudom magam elképzelni másmilyen színnel, a kék szemet kimondottan nem szeretem, a zöld tetszik, de nekem nem hiszem, hogy jól állna. Az ilyen mindenféle "mesebeli" szemszínek, mint mondjuk a lila, rózsaszín, sárga vagy a piros régen nagyon izgatták a fantáziámat, de most már jobban szeretem a természetességet.
  14. Van szemüveged/kontaklencséd?
    Mindkettő van, mert elég vaksi vagyok. Nem emlékszem pontosan, de általános iskola 2. vagy 3. osztályban vettem észre, hogy nem látom a táblát, 8.-ig hordtam szemüveget, de az igazat megvallva mindig is rühelltem, nem állt jól, pedig több féle keretet is kipróbáltam, úgyhogy igazi felüdülés volt lencsére váltalni, egészen két évvel ezelőttig nem is volt szemüvegem, viszont amióta ez az új van, sokat hordom, mondjuk utcára még nem mentem vele, épp most ízlelgetem annak a gondolatát, hogy kicsit visszább szorítom ilyen esetekben is a kontaktlencse használatát.
  15. Mi a véleményed a testedről?
    Lássuk csak. Nem vagyok valami magas, de ezzel nincs problémám, sokkal inkább a felépítésemmel. A combjaim azok amiket ki nem állhatok, mert vastagok, viszont szeretem a derekamat, úgyhogy olyan nagy problémáim nincsenek a testemmel kapcsolatban.
  16. Gondolkoztál már valaha plasztikai műtéten? Mit változtatnál meg?
    Megforfult már a fejemben, de sose csináltatnék ilyet, akkor már nem én lennék. Mindenesetre ha egyszer mégis belevágnék valószínűleg az orrommal csináltatnék valamit.
  17. 8 tény a testedről:
    Ez nem hiszem, hogy bárkit is érdekelne, meg nem is tudok összeszedni 8 db-ot. 
  18. Van tetoválásod?
    Nincs. Régen szerettem volna, legelőször a tarkómra egy kulcslyukat, vagy a hátamra egy szárnyat, pár évvel később pedig a comb tetkókért voltam oda, már el is képzeltem valami jó kis brutális mintát, de örülök, hogy ezek soha nem kerültek megvalósításra.
  19. Van piercinged?
    Nincs, pedig régebben azt is nagyon szerettem volna a szám valamelyik oldalára, de hát ennek is örülök, hogy sosem valósult meg, most már nagyon nem illene hozzám.
  20. Bal vagy jobb kezes vagy?
    Valószínűleg bal kezesnek indultam, anyum azt mondta, hogy mindig azzal rajzoltam, csak ő rakta át a ceruzát a jobb kezembe, úgyhogy most jobb kezes vagyok.
  21. Mi a szexuális beállítottságod?
    Umm... heteró
  22. Szoktál inni?
    Nem, ki nem állhatom az alkoholos italokat, és azt ha valaki iszik ha velem van, nem tehetek róla, de ezt egyszerűen nem bírom tolerálni. Egy sör vagy valami lightosabb oké, de a részegséget nem bírom elviselni, undorító.
  23. Cigizel?
    Nem, nem bírom a füstöt, Áront is próbálom elkerülni amikor rágyújt, egyszerűen nem értem, hogy mi lehet benne olyan hú de jó. Bár azt meg kell hagyni, hogy némelyiknek egész kellemes illata van, de azokat se próbálnám ki soha.
  24. Van háziállatod?
    Van, Theodore, életem egyik értelme. Mamáméknál pedig van egy kutyám, de őt nem látom sokszor sajnos.
  25. Hol dolgozol?
    Még sehol, és reményeim szerint szeptembertől is még az iskola padjait fogom koptatni, mint korrektor.
  26. Valami amin jelenleg dolgozol?
    Ez a bejegyzés.
  27. Van valami "szabályod" a kajákra?
    Nincsen. Régen próbáltam magam tartani a jól bevált '6 óra után nincs evészet' dologhoz, de olyan sokáig fent vagyok mindig, hogy nem bírtam betartani. Jelenleg ami rendszerességé vált az az, hogy nem reggelizek, de amúgy a többi étkezésnél azt és annyit eszek amennyit akarok, bár valószínűleg ezért nézek ki így ahogy.
  28. Mi a legjobb tulajdonságod?
    Hát nem is tudom. Mondjuk segítőkész vagyok, fogjuk rá.
  29. Mit gondolsz, miben vagy a legjobb?
    Szerintem fantasztikus vagyok abban, hogy a végtelenségig halogassam a dolgokat, aztán a legutolsó pillanatban mégis elkészüljek mindennel.
  30. Mit gondolsz miben vagy nagyon rossz?
    A pontosságban. Rendszerint mindig elkések a megbeszélt találkozókról.
  31. Van valami tehetség amiről azt kívánod bárcsak veled született volna? na nem ez lett életem legértelmesebb fordítása.
    A rajzolás, mert nem ártana ha tudnék, ha már egyszer van egy grafikus végzettségem. Egy ideig fejlesztgettem, meg úgy ment is, de aztán amióta bekötötték az internetet nem rajzoltam semennyit se, és ez nagyon meglátszik.
  32. Mindenkivel kedves vagy?
    Először igen, aztán ha megismertem őket akkor eldöntöm, hogy hogyan tovább, mondjuk ha nem bírok valakit se szokásom szemétkedni az illetővel, maximum csak vágom a pofákat, vagy furcsább stílusban válaszolok.
  33. Mondj 3 tulajdonságot magadról:
    - Elég visszahúzódó vagyok olyanokkal szemben akiket nem ismerek jól
    - Nem vagyok lámpalázas, de bosszant ha szerepelnem kell (bár nem tudom, hogy ez tulajdonság-e)
    - Ha zavarban vagyok gyorsabban beszélek és néha tök más szavakat mondok, mint amiket akarok.
  34. Terjesztettek rólad valaha gonosz pletykát?
    Nem tudok róla, de amúgy se nagyon vagyok vevő az ilyenekre.
  35. Plüssel alszol?
    Sokáig azzal aludtam, volt, hogy folyamatosan váltogattam őket, aztán talán 11 éves koromban kaptam anyumtól Betsy-t, egy plüss maci volt, vele aludtam 16 éves koromig, aztán a volt barátomtól kaptam egy plüsst tigrist, Ouji-samát, azzal aludtam amíg nem szakítottunk, most jelenleg semmivel sem alszom, pedig jó lenne, de már nem igazán szeretnék újat venni, azt pedig igazságtalanságnak érezném a többivel szemben ha egy régebbit fognék be erre a célra, meg amúgy se lehet csak úgy "befogni valamit" ilyen dologra, szerintem.
  36. Min gondolkozol a legtöbbet?
    Hát még mindig sokszor eszembe jut a szakításunk a volt barátommal, pedig már több, mint egy éve volt.
  37. 2 szokás:
    - Csavargatom a hajam, még egy éves se voltam amikor anya hajával elkezdtem, azóta se bírok vele leállni.
    - Húzogatom a körmömet a számon, ezt nem tudom normálisabban leírni, bár így elég érdekesen hangzik.
  38. Mi szeretnél lenni ha idősebb leszel?
    Örülnék neki ha ezzel a grafikus vagy korrektor dologgal tudnék elhelyezkedni valahol, ha nem jön össze akkor mondjuk még újságíró lennék szívesen.
  39. Hasonlít az életed arra amilyen 2 évvel ezelőtt volt?
    Nem, majdnem teljesen megváltozott azóta minden. 
  40. Volt valaha képzeletbeli barátod?
    Volt, hogy azt játszottuk Tündével, hogy van, neki lehet, hogy tényleg volt, nekem igazából sosem.
  41. 10 tény a szobádról:
    - Az asztalom még 2 éves sincs, de hála Theonak meg nekem már most elég ocsmányul néz ki.
    - Téglalap alakú amit nagyon nem szeretek.
    - Egy rendes szekrénysorom van, amit sose szerettem volna, de 13 évesen rámtukmálták, mondván, hogy én még nem tudom, hogy nekem mi a jó.
    - Belepasszíroztam egy 2 személyes franciaágyat, pedig talán nem kellett volna.
    - Rózsaszín szívecskés tapétám van, szintén 13 éves koromról, amit félig leesett/leesett poszterek utáni ragacsok díszítenek.
    - Voltak parafatábláim is, de Theo miatt le kellett őket szednem, mert állandóan kiszedte belőlük a tűket.
    - Az ablakokhoz úgy kell bemászni, úgy utálom.
    - Viszont szombaton kaptam bele egy légkondit, amit imádok.
    - Van egy külön szekrényem a különböző emlékeimnek.
    - Bézs színű szőnyegem van, pedig mindig is laminált parkettát szerettem volna.
  42. Van valamilyen fóbiád?
    Elég sok van, például akármennyire szeretek kint lenni sötétben, borzasztóan félek, még a mamáék kertjében is.
  43. Voltál valaha pszichológusnál?
    Voltam.
  44. Allergiás vagy valamire? Mire?
    Semmi különösről nem tudok, bár egyszer valami bogár jó sok helyen megcsípett és a csuklóm a kétszeresére dagadt, de azóta se tudjuk, hogy mi lehetett az.
  45. Törted el valaha a csontod?
    Nem, még szerencsére soha, pedig elég sokat estem-keltem.
  46. Voltál valaha közel a halálhoz?
    Kb háromszor fulladtam majdnem vízbe, és egyszer pár centin múlott, hogy nem karambolóztunk.
  47. Dolgok amiket szeretsz/nem szeretsz magadba:
    Nem szeretem, hogy könnyen zavarba jövök, és mostanában könnyen el is sírom magam, viszont szeretem, hogy utána hamar felvidulok.
  48. Random tény magadról:
    Rámjönnek a 35-ös cipők ezért sokszor felpróbálok gyerekeknek valókat is a boltokba, csak úgy.
  49. 3 dolog amit a legtöbb ember nem tud rólad:
    - Borzasztóan a múltban élek.
    - Alapfokú nyelvvizsgám van japánból, és majdnem középfokra mentem, mikor abbahagytam.
    - És sokan nem tudják, hogy van blogom.
  50. Egy ismeretlen tény az életedről:
    Örökké lelkiismeretfuldalásom lesz anyum halála miatt.
  51. Mondj valamit magadról amit mások furcsának gondolnak:
    Félek a nagy zöld és piros paprikától, annyira, hogy megfogni se merem őket.
  52. 5 furcsa dolog amit szeretsz:
    - kókuszos - ananászos hamburger
    - szeplők
    - macska nyávogás
    - szúnyogcsípés
    - és a mások szerint kicsit se vicces viccek: "két medve megy az erdőben, az egyik jobbra, a másik balra."

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe