Kérdezz-felelek / kapcsolatok

augusztus 01, 2015

A "kérdőív" harmadik része.


Kapcsolatok:

 Család/helyek:
  1. Mondj 4 tényt a szüleidről:
    - Elég fiatalon házasodtak össze (anya 19, apa 20)
    - Kiskorukban már egyszer találkoztak egy táborban, aztán utána legközelebb sok évvel később egy szórakozóhelyen és legjobb tudomásom szerint apa felkérte anyát táncolni és onnantól kezdve voltak együtt, olyan romantikus.
    - De sajnos elváltak
    - 2 évig laktak együtt anya szüleinél mielőtt saját lábra álltak volna
  2. Anyukádra vagy apukádra hasonlítasz jobban?
    Alkatilag anyára, arcra mindenki mást mond, a hajam színe valószínűleg apától van, viszont enyhén hullámos mint anyának volt.
  3. Van testvéred?
    Egy félteestvérem van, aki tavaly született.
  4. Mondj 9 tényt a családodról:
    - A nagyszüleim ennél jobban szerintem nem is különbözhetnének egymástól.
    - Senki se lakik külföldön.
    - 3 elsőfokú unokatestvérem van.
    - A legtöbben a júniustól szeptemberig tartó időszakban születtek.
    - Legutoljára a gimis ballagásomon volt együtt az egész tágabb család.
    - Pedig mindenki közel lakik egymáshoz.
    - Mindenki furcsállta anno a nagy japán mániámat.
    - Senki se tudja, hogy blogot írok.
    - Nagyapai részről mindenki sváb gyökerekkel rendelkezik.
  5. Milyen a kapcsolatod a családoddal?
    Apával és anyai részről a nagyszüleimmel jó és közvetlen, apa szüleivel is jó, de velük nem találkozom/beszélek annyit, úgyhogy nekik még annyira nem tudok megnyílni.
  6. Mondj 7 tényt a gyerekkorodról:
    - Állítólag hisztis voltam, de nem voltam rossz gyerek.
    - Anyával minden hétvégén a mamáéknál voltunk.
    - Imádtam nyulazni, mindig segítettem a papának gondozni őket, és tanítottam őket lépcsőzni.
    - Utáltam óvodába járni, amúgy alma volt a jelem.
    - 11 éves koromban kezdtem el naplót írni.
    - Ez viccesen fog hangzani, de nagyon szerettem anno a Dáridó-t, papáékkal mindig néztük, és amikor jöttünk haza Németországból, kb 5 éves lehettem, egészen hazáig azt énekeltem.
    - Az egyik hobbim volt unánozni a Tekkenből Xiaoyu-t.
  7. A legjobb és a legrosszabb gyerekkori emlék:
    Konkrétan legjobbat nem tudok kiemelni, sok kedvencem van.
    Legrosszabb: elég beteges voltam, és a mai napig utálom ha valaki felkel éjjel/hajnalban és felkapcsolja a nagyvillanyt, mert arról mindig az jut eszembe, hogy nekem van valami bajom és hozzám kelnek fel.
  8. Mondj 6 tény a helyről ahol élsz:
    - Megyeszékhely.
    - Elég sok dolgot újítanak fel mostanában.
    - 2007-ben nyílt meg a plázánk, emlékszem nagyon izgatottak voltunk.
    - Itt van a nagy Turul madár és a Szelim barlang. (annyira megnyugtat amikor csak felnézek a hegyre és ott vannak)
    - Majdnem 70ezer lakosa van.
    - Sokan nem tudják, hogy merre van.
  9. Hol szeretnél élni?
    Ezen már sokat gondolkoztam. Ha az országban nézzük, akkor most már igazából szívesen maradnék ebben a városban, vagy esetleg Budapesten. Külföldön pedig szívem szerint valami északi ország; Kanada, Norvégia, Svédország, Dánia vagy Finnország. 
  10. Milyen lenne az álom otthonod?
    Attól függ. Jelenleg legszívesebben olyan lakásban élnék ahol csak egy "nagy szoba" van, tehát egybe van a konyha, nappali, háló. Kicsi lenne és otthonos. Későbbiekben inkább egy nagyobb házat képzelek el, valami csini kerteset.
  11. Hova mennél az álom nyaralásodon?
    Ki nem állhatom a meleget, és fürdeni se nagyon szeretek, az álom nyaralásomat mégis valami déli tenger vagy óceán parton képzelem el. 
  12. Hol lennél most legszívesebben?
    Valami fentebb említett helyen szívesen lógatnám most a lábamat a vízbe a telihold fényében.
Barátok:
  1.  Szoktál mosolyogni az idegenekre?
    Magamtól tudatosan nem, de azt mondják, hogy mosolygós vagyok, szóval biztosan előfordult már.
  2. Fiúkkal vagy lányokkal szeretsz jobban barátkozni?
    Ha elvagyok vele akkor nekem mindegy, hogy fiú-e vagy lány, amúgy több lány barátom van.
  3. Van olyan barátod akinek elmondasz mindent?
    Tünde és Imotou.
Párkapcsolatok:
  1. Az utolsó ember akit megöleltél?
    Apa, de mivel ezek párkapcsolatos kérdések, ezért Áron.
  2. Az első csókod története:
    Nyári este volt, a szobámban ültünk az ágyam szélén, félhomály volt már, égett a karácsonyfaégő az ágyam fölött, épp egy Nana manga volt a kezembe, mert arról beszélgettünk, nekem be nem állt a szám, ő meg egyszercsak megcsókolt, olyan hirtelen, még a szememet se tudtam becsukni.
  3. Szeretsz nyilvános helyen csókolózni?
    Egy-két szájrapuszi belefér.
  4. Csókoltál már meg valaha nálad idősebbet?
    A volt barátom és a mostani is majdnem 2 évvel idősebb nálam, szóval igen.
  5. 5 dolog ami zavar a saját nemedben és az ellenkezőben:
    Saját:
    - A folyamatos majomkodás és megjátszás
    - Az agyon sminkelés
    - Hogy ész nélkül követik a legújabb divathullámokat
    - Önmutogatás
    - 'Flegmaság'
    Ellenkező:
    - Ecsethaj
    - A túlzásba vitt 'gyúrás'
    - Sablonosság
    - Önmutogatás
    - Felelőtlenség
  6. Hiszel az első látásra szerelemben?
    Ilyen nem létezik, a szerelemhez a belső tulajdonságok is kellenek, nem csak a külső.
  7. Hiszel a lelki társban?
    Igen, bár szerintem nehéz rátalálni.
  8. Milyen számodra az ideális randi?
    Kellemes időben este, séta valahol, mondjuk egy tóparton, miközben telihold van és ragyogóan csillagos az ég.
  9. Az eddig kapcsolataidon és titkos szerelmeiden alapulva, milyen számodra a tökéletes barát?
    Nem önző, nem vár el többet a másik féltől, mint amit ő képes adni, odafigyel a dolgokra, szeret játszani, felelősségteljes, nem hirtelen haragú, nagyon tud szeretni, bújós, szeret kimozdulni otthonról.
  10. Mi az első dolog amit kiszúrsz valakin?
    Egyértelműen a haja.
  11. Mi a véleményed a korkülönbségekről a kapcsolatokban?
    Nem vetek meg másokat ha 10-20 évvel idősebb/fiatalabb párja van, viszont én sose járnék nálam fiatalabbal, pluszba is maximum 3 év.
  12. Randiztál valaha valakivel az internetről?
    Nem, és nem is tervezem, túlságosan zsákbamcska.
  13. Ha a fiú akit szeretsz azt mondaná neked, hogy ő mást szeret, mit mondanál?
    Hát ez attól függ, hogy együtt vagyunk-e, vagy sem. Ha igen, akkor megkérdezném, hogy mióta, ha nem, akkor szerintem semmit, talán bocsánatot kérnék, hogy zargattam az érzéseimmel.
  14. Mikor mondtad utoljára valakinek, hogy szeretlek?
    Tegnap.
  15. Sírtál valaha fiú miatt?
    Igen.
  16. Akártál valakit akit nem kaphattál meg?
    Két fiúval szerettem volna összejönni, az egyikkel együtt voltam, a másikkal pedig együtt vagyok, úgyhogy eddig szerencsére nem.
  17. Volt olyan akit "feladtál"?Az előző válaszból kiindulva, nem.
  18. Szerettél valaha olyat akit a barátaid nem szerettek?
    Nem, de ha tudnák ki tetszett egy kicsit általánosban biztos dobnának egy hátast.
  19. Mondta már valaki, hogy soha nem szeretne elveszíteni?
    Így konkrétan még nem, de utalni már utaltak rá.
  20. Van valaki akit soha nem fogsz elfelejteni?
    A volt barátomat egy darabig biztosan nem, mégiscsak első szerelem volt.
  21. Mondj 5 dolgot amivel meg lehet nyerni a szívedet:
    - Szerelmes levél/vers
    - Szerenád
    Nem tudok 5 dolgot összeszedni, embere válogatja, hogy kibe mi fog meg. Áronba szerettem, hogy olyan kis teszetosza volt ezzel kapcsolatban, a volt barátomban pedig, pont azt, hogy ő nem.
  22. Mi a legédesebb dolog amit valaha valaki mondott neked?
    Nem akarok ennyire a múltban élni, szóval a jelenből valamit: talán 1-2 hete voltunk együtt Áronnal amikor este átmentem hozzá, lent voltunk a pincében a szobájában, ő feküdt az ágyon én pedig a kanapénál álltam, pakoltam le a cuccaimat, és egyszercsak megszólalt, hogy ő még mindig nem hiszi el, hogy nem álmodik, és tényleg együtt vagyunk.
  23. Írtál valaha valakinek szerelmes levelet/verset? Te kaptál valaha?
    Egyiket se írtam senkinek, viszont egyszer általánosban kaptam egy "szerelmes" levelet, de az csak annyiból állt, hogy írjam le, hogy nekem is tetszik-e ő vagy sem. 
  24. Mit szeretsz legjobban a barátodban?
    Szeretem, hogy lökött és, hogy nem fél kimutatni az érzéseit.
  25. Benne tudsz maradni egy kapcsolatban 6 hónapig, úgy, hogy nem csalód meg a másikat?
    Ez milyen kérdés? Idáig már kétszer sikerült, szóval nagy valószínűséggel igen.
  26. Megakarsz házasodni?
    Vegyes érzelmeim vannak a házasággal kapcsolatban. Egyrészt szerintem a világ egyik legromantikusabb dolga a lánykérés, viszont így, hogy tudom, hogy anyum nem lehetne ott, annyira a közösségi részére nem vágyódom, viszont ha már egyszer megtörténne akkor ennek ellenére nem szeretném ha titokba folyna le. Akkor már nagy banzájt szeretnék.
  27. Mit gondolsz, házas leszel 5 év múlva?
    Nem hiszem, akkor is max csak 25 leszek, az még korai.
  28. Hogyan definiálod a megcsalást?
    Az ölelés még nem, de a kézfogás, csók és amik ezen túlvannak már egyértelműen.
  29. Csaltak már meg valaha?
    Tudtommal nem.
  30. Megbocsájtanád ha megcsalnának?
    Biztosan nem.
  31. Csaltál már meg valakit?
    Nem, nem lennék képes ilyenre.
  32. Dolgok amiket el szeretnél mondani az exednek?
    Igazából inkább kérdezni szeretnék tőle. Megérdeklődném, hogy hogy van, hogy boldog-e, és, hogy eszébe jutok-e még egyeltalán.
  33. Ha az első szerelmed kopogtatna az ajtódon virággal és ajándékkal a kezében, és azt mondaná, hogy megbánta a szakítást, visszafogadnád?
    Ha nem lenne senkim elgondolkoznék a dolgon, ha együtt lennék valakivel akkor nem.
  34. Hány barátod volt eddig?
    Egy volt, és jelenleg van egy.
  35. Meddig tartott leghosszabb kapcsolatod?
    3 év 3 hónap

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe