Sweet memories 26

március 31, 2018

Megint még 2013-as Imvu Best Of-ok. Főszerepben ismét Speedy és Vimi, akikről már az előzőben is írtam, valamint most Gergő - aki, mint kiderült a szomszéd faluban lakik és Csövi, aki pont akkor kezdett a Pesti suliban amikor én elvégeztem. Értelem megint nem sok található benne, de némelyik talán egész vicces. Igazából már egyikőjükkel se beszélek, és némelyikük azért néha kicsit hiányzik ha belegondolok. enjoy ~

Szerény személyem: - barkóbázzunk XD
Speedy: - az mi?
Szerény személyem: - nem biztos, hogy így kell írni ^^"
Szerény személyem: - gondolok valamire te meg kitalálod xd
Speedy: - érdekes lesz
Speedy: - kezdesz?
Szerény személyem: - aham :3
Szerény személyem: - megvan
Speedy: - ribizli
Szerény személyem: - nem :o
Speedy: - macsi
Szerény személyem: - a-a
Speedy: - gipsy, szoba
Szerény személyem: - nope
Speedy: - kissrác
Szerény személyem: - nem xd
Speedy: - kiscsaj
Szerény személyem: - nem xd
Sppedy: - szerelem
Szerény személyem: - nem
Speedy: - fóbia
Szerény személyem: - ezt nem így szokták játszani amúgy XD
...

Gergő: - jól esne egy jegeskávé :3
Szerény személyem: - hmm... -ad jegeskávét-
Gergő: - te minden nap csinálsz? :3
Szerény személyem: - nem, varázsolok :3
Gergő: - taníts meg *-*
Szerény személyem: - okés :3
Gergő: - és mikor állunk neki? :3
Szerény személyem: - nem bonyolult úgyhogy akár most is :3
Gergő: - oksi :3
Szerény személyem: - kell hozzá egy bolt, meg te, bemész a boltba, elmondod magadba a varázsigét, "abrakadabra, jegeskávét iszom ma" ha ügyesen csináltad akkor mire a végére érsz pont annál a részlegnél leszel ahol a jegeskávék vannak *-*  és kész is *-*
...

Szerény személyem: - egyre jobban ki nem állhatom azt a 3 csajt osztályból
Vimi: - mer?
Szerény személyem: - bunkók. meg úgy az egész ahogy viselkednek
Vimi: - bazd őket pofán
Szerény személyem: - azt kéne
Szerény személyem: - de még annyira se akarok velük kontaktusba kerülni xD
Vimi: - utána kitalpalni a veséjüket *.*
Szerény személyem: - jó is lenne *-*
Vimi: - vagy kinyírni őket és mehetnének szappannak **
Szerény személyem: - *-*
Vimi: - ♥.♥
Vimi: - elképesztő ötleteim vannak
Szerény személyem: - igen *-*
Szerény személyem: -  már gondolkoztam rajta, hogy majd direkt úgy kalimpálok, hogy valamelyiket csak úgy véééletlenül pofán verjem, de igazából nem akarok hozzájuk érni se
Vimi: - nem kell hozzájuk érni
Vimi: - mert
Vimi: -  erre vannak a ceruzák,ecsetek,rajztábla kitalálva
Vimi: - kedves művészkisasszony
Vimi: - 1 egész várost tele zombival ki lehet velük irtani.
Szerény személyem: - mondasz valamit :o
Szerény személyem: - pedig én azt hittem "művészek" között nincsenek ilyen emberek v.v
Vimi: - de. xDDD
Szerény személyem: -  az én álomvilágomba nem voltak
Vimi: - ott csak perverziók folynak
Vimi: - ne menjünk bele szerintem. xDDD
...

Szerény személyem: - meg legalább a suliba addig se ismert meg remélhetőleg az a két gyerek akik két hete pénteken rámszálltak o-o 
Vimi: - hö? 
Vimi: - kinek kell kitépni a gerincét? 
Szerény személyem: - hát nagyba olvasom terem előtt a mangámat, nem volt az egész folyosón senki, erre csak azt veszem észre, hogy négy láb mászkál körülöttem, felnéztem, aztán konkrétan kifaggattak, hogy honnan jövök, melyik szakra járok, melyik vonattal, hány éves vagyok, mi a nevem, bejelölhetnek-e fb-n, meg ilyen hülyeségek, én hülye meg mindenre válaszoltam, gondoltam hátha akkor gyorsabban elmennek, meg ugyse jegyzik meg a felét se, erre már rá egy órára be voltam jelölve nekik fb-n. ráadásul az egyik úgy köszönt el, hogy az arcomat nem fogja elfelejteni Q.Q
Vimi: - xdd
Vimi: - ugylátom
Vimi: - szervdonor leszel
Szerény személyem: - ne ijesztgess már, elég parás volt így is xd
Vimi: - akkor nem mondom el a logikát, hogy jott ez ki belőle xD
Szerény személyem: - sejtem xD
Vimi: - de nyugatólagosan
Vimi: - valaki sokat fizetett érte
Vimi: - ezért kell kivenniük belőled xDD
Szerény személyem: - köszönöm, most megnyugodtam *-*
Vimi: - nm *o*
Szerény személyem: - máskor is hozzád fogok jönni ha valaki megijeszt *-* olyan megnyugtatóakat tudsz mondani *-*
Vimi: tudom
Vimi: - lehetne rosszabb is xDDD
Vimi: - abban a verzióban be vagy zárva a pincébe és minden nap 10x halálra kefélnek majd utánna veszik ki a szerveidet.
Szerény személyem: - o.o
Vimi: - korbácsolnak *.*
Szerény személyem: - ehm.. xd
Vimi: - jólvan. kussolok.
Szerény személyem: - nekem mondjuk kicsit másabb dolgok jutottak eszembe az alapszituációról xDD
Vimi: - sejtem xDDD
Vimi: - sajnos annyira nem vagyok perverz.
Szerény személyem: - ??? xD
Szerény személyem: - én csak arra gondoltam, hogy unatkoztak én meg pont ott voltam
Vimi: - nyilvánvaló xDDD
Vimi: - szerintem sem volt benne semmi hátsószándék
Vimi: - (de amúgy igen)
Vimi: - de akkor is
Vimi: - ne fessük az ördögöt a falra
Vimi: - xDD
Vimi: - maradjon meglepetés.
...

Szerény személyem: - meg az tök jó ha megkedvelteted magad egy macskával, velük nehezebb mint egy kutyával
Csövi: - jóhát kurva annyát

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe