2.22

május 28, 2017

☯ Hétfőn nem történt semmi különös, igazából ilyenkor amikor semmi sincsen leginkább az Imvu köti le a délutánom és az estém, de az nagyon. Megint tényleg annyira imádom, mint amikor odakeveredtem, hajnalig chatelünk ilyen tök jelentéktelen dolgokról, de mégis annyira jól érzem magam.

☯ Kedden végre megint nagymosást tartottam, még mindig utálom, hogy papáéknak nincs rendes mosógépük ésatöbbi, szóval csak a szokásos.
☯ Szerdán megint borzalmasan fájt a fejem, juhuuu, már úgy is 3 hete nem fájt szóval itt volt ideje. Most annyira nem is volt vészes ahhoz képest, próbáltam elmúlasztani, ahogy a Verától hallottam, sok sóval, és most attól lettem iszonyatosan rosszul, úgyhogy ezzel lehet nem próbálkozom többször.
☯ Csütörtökön is még fájt egy kicsit, de amúgy komolyan nem tudom, hogy milyen fejfájás ez, mert van amikor csak akkor érzem amikor rágondolok... szóval próbáltam inkább elfelejteni, és átmentem Veráékhoz, tanultunk egy kicsit angolul, meg megint csinált nekem hajakat miközbe vicces videókat néztünk.
☯ Pénteken volt a névnapcsim, így papáékkal elmentünk ebédelni, délután pedig kitakarítottam a szobámat.
☯ Szombaton, hát az volt a héten a legjobb nap komolyan, mi mást kívánhatna jobbat valaki az imvus barátaival minthogy értesül egy oldalról ahonnan együtt tudtok filmet nézni, zenét hallgatni, sőt még játszani is, közben chatelni, vagy akár beszélni is, és egymásnak adogatni a távirányítót? Apáéknak megígértem, hogy jövőhéten félöcsi szülinapjára viszek át pizzás rolót, úgyhogy csináltam egy próbasütést, egyébként pedig egész délután ezzel szórakoztunk, valamint feltöltöttem életem első videót is youtube-ra, mivel akármilyen tökéletes is az az oldal, sajnos a magyar videómegosztókat még nem támogatja, mi pedig HanaKimi-t szerettünk volna nézni, úgyhogy az összeset felraktam privátba és hajnalig néztük, ráadásul a zenéitől olyan nosztalgia hullám kapott el, hogy újra tök visszajött a kedvem énekelni és paraparázni.
☯ Ma voltak itt keresztapumék, megtartottuk a névnapom, meg Ricsiéknek a gyereknapot, aztán ismét ezzel a hipi-szupi oldallal próbálkoztam, most már tudjuk hogy lehet indavideóról is lejátszani dolgokat, de sajna nekem ahhoz túl rossz itt mamáéknál a netem, úgyhogy egy kicsit szomorú vagyok.
☯ Valamint épp most fejeztük be a napi HanaKimi adagunkat, szóval a heti zene mi is lehetne más, mint az openingje!

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe