2.21

május 21, 2017

☯ Hétfőre kipihentük az esküvőt, úgyhogy délután felsétáltunk anyához a temetőbe, mert aznap volt a szülinapja. Anyák napján nagyon rossz idő volt, úgyhogy most pótoltam a mécses gyújtást, meg mindent. Utána pedig átmentünk a Veráékhoz, segítettünk szétszedni a sátrakat, meg ettünk sütit és régi fényképeket nézegettünk.

☯ Kedd az szar nap volt, úgy volt, hogy ez még teljes napunk lesz Áronnal, de a főnöke behívta szerdára 24 órázni, úgyhogy már semmit se tudtunk csinálni kb, csak délután 5-re kikísértem az állomásra.
☯ Szerdán egész délután Veráéknál voltam, végre kezdenek hozzájuk szállingózni a képek az esküvőről, úgyhogy azokat nézegettük, akarunk Gyöngyikééknek kinyomtatni párat meglepetésként és betenni valami cuki keretbe mire hazaérnek a nászútról, meg azt mondták én vagyok az egyetlen koszorúslány aki megtarhatja a ruhát, mert annyit segítettem nekik, ez tök aranyos volt tőlük, nekem amúgy is nagyon tetszik, csak talán majd egy kicsit le kell belőle vágatnom, hogy ne csak 10+ cm-s cipővel tudjam majd hordani.
☯ Papával pedig este voltunk az albérlőknél utána pedig a DM-be, mert mint kiderült valamire allergiás/érzékeny a bőröm és extrémen száraz, már kezdték velem elhitetni, hogy ez ekcéma, de azért ott még szerintem nem tartok, meg egyenlőre csak a fejbőröm kicsit, meg a jobb kézfejem, az viszont borzalmasan ronda, így vettünk mindenmentes kézkrémet, sampont és tusfürdőt, ha működik akkor pedig visszanézek majd még pár dologért.
☯ Csütörtökön megint Veráéknál voltam egy újabb adag kép miatt, aztán nézegettünk még neki ruhákat RoseGal-on, meg úgy volt, hogy elvontatjuk a kocsiját a városba a szerelőhöz, de félúton letört az egyik kocsiról az a cucc ammire a kötelet kellett kötni egy kereszteződésbe, elég para volt, de egész közel volt egy parkoló ahova félre tudták tolni aztán jött az unokatesója és elvontatta ő.
☯ Péntek-szombat otthon voltam, kerestem a töri tételeket meg imvuztam meg ilyenek.
☯ Ma pedig apáékkal meg félöcsivel a másik papámnál voltunk, meg apa tesójáéknál, olyan tündéri kiscicáik vannak. Aztán elmentünk enni egy pizzát meg palacsintát.
☯ Huhh ez megint kicsit összecsapott lett, de újra imvu mánia van.
☯ A heti zene pedig, háááát, az esküvő miatt kicsit megjött a kedvem a magyar retro zenékhez, úgyhogy random elindítgattam mindenféle 90-es évekbeli lejátszási listákat, és ezt a számot azóta nem bírom kiverni a fejemből....

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe