kész

május 21, 2015

El sem hiszem, de egy hét kemény ötletelés után végül elkészült a portfólióm is. Nem gondoltam volna, hogy majdnem egy egész nappal a leadási határidő előtt befejezem. Amikor tegnap olvastam az e-mailt, hogy legkésőbb pénteken délre le kell adni, azt hittem ott leszek rosszul, nem tudtam hogyan fogok még ennyi mindent megcsinálni ilyen rövid idő alatt. Pár hete még írtam egy listát, hogy mégis kb miket szeretnék belerakni:


  1.  könyvborító    
  2.  képeslap     
  3. újság címlap     
  4. újság oldal    
  5. webdesign    
  6. CD borító   
  7. mappa   
  8. hirdetés   
  9. divatillusztráció   
  10. banner szett  
  11. wobbler     
  12. gördeszka design     
  13. kézi rajz (min. 3db)
  14. póló design    
  15. infógrafika   
  16. kalligráfia
  17. retus
  18. 'double exposure'
  19. typo art
  20. kollázs
Meg még kitudja miket, mert egy pár dolgot közben ki is töröltem, és azt vettem észre, hogy folyamatosan radírozom a dolgokat amiket mégsem szeretnék belerakni, és mégis mindig ugyan annyi maradt amit belerakhattam. Ebből a listából is még közben kihúztam a divatillusztrációt, a kalligráfiát és a retust, de ennek ellenére is megmaradt a 20 alkotás aminek örülök, annál kevesebbel elég égő lenne beállítani, de van egy olyan sanda gyanúm, hogy így is az lesz, mert valószínűleg kinyomtatva nem pont úgy fog kinézni ez az egész móka mint ahogy én elterveztem. Feltételezhetően lesz minimum 3 kép ami eléggé pixeles lesz, remélem ezzel nem fogom magam elvágni teljesen. Azért egy kettest hagy kapjak már, ha ennyit güriztem. (igaz, hogy csak ebben a pár napban, de pszt.)
Majd ha levizsgáztam magmutatom, hogy miket csináltam, addig is itt van egy, amit még hétfőn, teljes ötlettelenségemben és elkeseredettségemben dobtam össze.

Kicsit agyamra mentek a dolgok.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe